Thanks avonne voor de leuke poll.
Ik heb: Hahaha, snood plan! gestemd.
Ik was ook erg sceptisch over dit plan. Ik vond het in eerste instantie te dom en te lachwekkend voor woorden.
Na het telefoongesprek met papa Ron kan ik er alleen nog maar om lachen. Sindsdien loop ik met een grote smile op m'n gezicht (Zelfs vannacht toen ik op bed lag moest ik hierom keihard lachen).. Want uiteindelijk wie ben ik eigenlijk om te zeggen dat het niet kan. Het is een heilig huisje en ben benieuwd hoe het TV publiek erop zal reageren. Huub en Claire zijn beide volwassen. Daarnaast heeft ie Jaap nu goed in de tang. Brian en Amanda staan de komende weken minder in het middelpunt. Verder zou ik er niet aan moeten denken dat A en B, het perfecte stelletje

, voor een huwelijk zouden gaan. Hiermee is hen het gras voor de voeten weggemaait. (Brian baalt door deze zet en Amanda baalt dat zij niet de gelukkigen zijn). En het contrast tussen beide stelletjes zal groter worden. Daarnaast denk ik dat het een snood plan van Huub was maar ik betwijfel het of hij Claire nog wel weg kan stemmen. Huub heeft een grote bek maar een klein hartje. Daarnaast ben ik erg blij dat dit gedoe een totaal andere sfeer in het huis heeft gebracht.
En getrouwd ben je pas als beide partijen Ja hebben gezegd. Het kan ook nog alle kanten op. Claire kan toch nog Nee zeggen. Het kan zich ook tegen Huub keren..... Als Huub rare steken uithaald kan Claire ook nog wel besluiten om samen met Jaap hem weg te stemmen om zo onder het huwelijk uit te komen. Al met al vind ik dat dit plan vele nieuwe mogelijkheden in het spel brengt. Momenteel lijkt Huub de touwtjes in handen te hebben. En zal laten zien wie de werkelijke vrienden van Huub in het spel zijn.