abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57667167
Poll: Wat vind je van de verloving van Huub en Claire?
  • Liefde is zo mooi...
  • Hahaha, snood plan!
  • Interesseert me niet
  • Beetje trieste actie
  • Stom, stommer, stomst
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
  • pi_57667361
    Ik heb Stom, stommer, stomst gestemd

Omdat het stom is dat er in een jaar tijd de vierde keer is dat er over huwelijksplannen wordt gepraat. Je krijgt dan echt het idee dat als Claire nee had gezegd, ze een bruid uit de Filipijnen of zo hadden ingevlogen. Hoezo, liefde?

Nog stommer vind ik Claire. Hoezo zou je hier aan mee doen? Wat voor beeld schets je van jezelf? Meeloper? Naief? Ruggegraatloos?

Stomst is Huub. Dit is zo nep (duidelijk neergezet in de aflevering van woensdag 26 maart) dat zelfs de meest goedgelovige TV-kijker er niet in mee zal gaan dat het romantisch is. Hoe zet je je zelf dan neer? Als iemand die misbruik maakt van een meisje en geen respect hebt voor het heilige huisje huwelijk. Gaat hem stemmen kosten.
    Huub heeft het telkens over "schokkende TV maken". Betekent dit dat hij haar over een maand er uit stemt? Stuurt hij bewust aan op een gebroken hart (er van uitgaande dat Claire oprecht verliefd is)? Dat zijn geen mooie beelden. En zo blijf je niet de populairste onder de kijkers.
    pi_57667579
    Heb snood plan gestemd...snood plan van Huub én Claire.....en verloofd is nog lang niet getrouwd....

En trouwens....wie weet wat die twee onder de dekens allemaal bekokstoofd hebben...
    "Imagination is more important than knowledge.
    Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
    --Einstein
      vrijdag 28 maart 2008 @ 10:09:18 #4
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_57667836
    Ik ben ook voor snood plan gegaan. Neem dat hele voorgenomen huwelijk niet zo serieus, uiteraard is het vooral voor de show bedoeld. Maar het bij-effect van de combinatie über-sjaggo Amanda en twitching Brian maakt de actie bij voorbaat al snood geslaagd, vind ik.
    Curiosity cultured the cat
    Hoge dames vangen veel wind
    Whadda ya hear! Whadda ya say!
    What is any ocean but a multitude of drops?
    pi_57667892
    quote:
    Op vrijdag 28 maart 2008 09:53 schreef Katewalker het volgende:
    Heb snood plan gestemd...snood plan van Huub én Claire.....en verloofd is nog lang niet getrouwd....

En trouwens....wie weet wat die twee onder de dekens allemaal bekokstoofd hebben...
    Dus dat!
    Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
      vrijdag 28 maart 2008 @ 10:14:04 #6
    127966 Marrije
    ja, met dubbel r
    pi_57667920
    Ik heb ook stom, stommer, stomst gestemd. Ik maak me alleen niet zo druk om Claire haar gevoelens, zij begrijpt het allemaal wel Jammer dat Huub niks nieuws weet te bedenken, Lieke viel al niet voor dit plan, dan maar met Claire. En haar eruit stemmen kan ook zonder gezichtsverlies want ze zijn het er wel over eens dat het spel los staat van de liefde. Fijn dat ze elkaar zo goed begrijpen en dat het allemaal niks uitmaakt. Maar al met al stom gedoe.
    pi_57668935
    Toch 8 van de 42 die "romantisch" gestemd hebben.
    Ik ben eigenlijk wel erg benieuwd naar de mening van deze mensen.
    Kan er flink gezwijmeld worden met deze verhaallijn?
    pi_57669189
    kijk als Claire wint en Huub krijgt de helft, zal die alsnog meer krijgen dan wanneer die alleen wint?
    Even a broken clock is right twice a day.
    pi_57669296
    huub
      vrijdag 28 maart 2008 @ 11:31:19 #10
    160398 akveor
    Ja, ik ben het...
    pi_57669554
    Thanks avonne voor de leuke poll.

Ik heb: Hahaha, snood plan! gestemd.

Ik was ook erg sceptisch over dit plan. Ik vond het in eerste instantie te dom en te lachwekkend voor woorden.
    Na het telefoongesprek met papa Ron kan ik er alleen nog maar om lachen. Sindsdien loop ik met een grote smile op m'n gezicht (Zelfs vannacht toen ik op bed lag moest ik hierom keihard lachen).. Want uiteindelijk wie ben ik eigenlijk om te zeggen dat het niet kan. Het is een heilig huisje en ben benieuwd hoe het TV publiek erop zal reageren. Huub en Claire zijn beide volwassen. Daarnaast heeft ie Jaap nu goed in de tang. Brian en Amanda staan de komende weken minder in het middelpunt. Verder zou ik er niet aan moeten denken dat A en B, het perfecte stelletje , voor een huwelijk zouden gaan. Hiermee is hen het gras voor de voeten weggemaait. (Brian baalt door deze zet en Amanda baalt dat zij niet de gelukkigen zijn). En het contrast tussen beide stelletjes zal groter worden. Daarnaast denk ik dat het een snood plan van Huub was maar ik betwijfel het of hij Claire nog wel weg kan stemmen. Huub heeft een grote bek maar een klein hartje. Daarnaast ben ik erg blij dat dit gedoe een totaal andere sfeer in het huis heeft gebracht.
    En getrouwd ben je pas als beide partijen Ja hebben gezegd. Het kan ook nog alle kanten op. Claire kan toch nog Nee zeggen. Het kan zich ook tegen Huub keren..... Als Huub rare steken uithaald kan Claire ook nog wel besluiten om samen met Jaap hem weg te stemmen om zo onder het huwelijk uit te komen. Al met al vind ik dat dit plan vele nieuwe mogelijkheden in het spel brengt. Momenteel lijkt Huub de touwtjes in handen te hebben. En zal laten zien wie de werkelijke vrienden van Huub in het spel zijn.
    Op vrijdag 28 maart 2008 11:31 schreef akveor het volgende:
    Thanks avonne voor de leuke poll.

Ik heb: Hahaha, snood plan! gestemd.

Ik was ook erg sceptisch over dit plan. Ik vond het in eerste instantie te dom en te lachwekkend voor woorden.
    Na het telefoongesprek met papa Ron kan ik er alleen nog maar om lachen. Sindsdien loop ik met een ------knip ----- touwtjes in handen te hebben. En zal laten zien wie de werkelijke vrienden van Huub in het spel zijn.
    dus datte
    al ben ik van zwaar negatief overgestapt op neutraal/licht positief
    pi_57670672
    Briljant
    pi_57672894
    quote:
    Op vrijdag 28 maart 2008 11:14 schreef danos het volgende:
    kijk als Claire wint en Huub krijgt de helft, zal die alsnog meer krijgen dan wanneer die alleen wint?
    "Imagination is more important than knowledge.
    Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
    --Einstein
      Moderator vrijdag 28 maart 2008 @ 14:17:39 #14
    819 crew  Gert
    spreekt voor zich
    pi_57672910
    Het zou me verbazen als dit huwelijk 2008 overleeft.
    Lekker belangrijk verder. Het huwelijk is al lang geen "instituut" meer. Als mensen willen trouwen omdat ze samen oud willen worden en hun liefde voor elkaar willen bezegelen: prima. Als ze het willen doen omdat ze een TV-momentje willen scoren: ook goed hoor. Een huwelijk is niet meer waar dan wat de bruid en bruidegom er voor waarde aan hechten.

Echter, edoch, bij een soap hoort maar één antwoord: Liefde is zo mooi!
    "Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
    pi_57673250
    quote:
    Op vrijdag 28 maart 2008 10:09 schreef Copycat het volgende:
    Ik ben ook voor snood plan gegaan. Neem dat hele voorgenomen huwelijk niet zo serieus, uiteraard is het vooral voor de show bedoeld. Maar het bij-effect van de combinatie über-sjaggo Amanda en twitching Brian maakt de actie bij voorbaat al snood geslaagd, vind ik.
    +1
    En in elke soap hoort een bruiloft
    "Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
      vrijdag 28 maart 2008 @ 17:25:48 #16
    134256 Cutebutpsycho
    Things even out.
    pi_57676994

Right.
    Ik heb geen semi-intelligente signature.
    JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
      vrijdag 28 maart 2008 @ 17:37:53 #17
    100008 MeneerMuis
    WWE is my life
    pi_57677219
    Ik keek wel eens DGK voor wat leedvermaak, maar dit is wel echt super triest

En dit is ook het punt voor mij om dit programma niet meer te bekijken, wat sneu zeg
    World Wrestling Entertainment
    pi_57677349
    Ik vind het een snood plan.
    En ik heb erg gelachen om de reacties van Braaaain en Amanda
      vrijdag 28 maart 2008 @ 18:06:50 #19
    2018 PC eend
    relativist
    pi_57677704
    Ik zou het een leuk snood plan vinden als Claire net doet alsof ze erin mee gaat en vlak voor het eventuele huwelijk, samen met Jaap, Huub er keihard uitstemt

Verder vind ik dat je ambtenaren zoveel mogenlijk buiten het soap gedeelte moet houden, vraag me af of ze er een kunnen vinden, Imca Marina misschien (dat er toen politie kwam voor die aangifte vond ik ook al zo belachelijk).

Maar goed, zover zijn we nog niet
    When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
    pi_57718265
    Ik vind het walgelijk triest.

Ik vind die hele kop van huub eigelijk wel walgelijk.
    pi_57718510
    quote:
    Op vrijdag 28 maart 2008 14:17 schreef Gert het volgende:
    Het zou me verbazen als dit huwelijk 2008 overleeft.
    Lekker belangrijk verder. Het huwelijk is al lang geen "instituut" meer. Als mensen willen trouwen omdat ze samen oud willen worden en hun liefde voor elkaar willen bezegelen: prima. Als ze het willen doen omdat ze een TV-momentje willen scoren: ook goed hoor. Een huwelijk is niet meer waar dan wat de bruid en bruidegom er voor waarde aan hechten.

Echter, edoch, bij een soap hoort maar één antwoord: Liefde is zo mooi!
    precies.
    gewoon niet te serieus nemen, dat doen clair en huub ook niet,
    die schoten gisteren in de lach toen clair huub husband noemde.
    tis een stunt waar ik nu ook de humor van inzie, helemaal als je de overdreven
    reacties van brian en vooral amanda ziet, die vallen hierover, keihard op hun sjmoel!
    you piss me off
    and I piss you on

M.Patton
    pi_57718626
    quote:
    Op zondag 30 maart 2008 17:35 schreef MarocLady het volgende:
    Ik vind het walgelijk triest.

Ik vind die hele kop van huub eigelijk wel walgelijk.
    wat heeft uiterlijk hier nu weer mee te maken?
    you piss me off
    and I piss you on

M.Patton
      † In Memoriam † zondag 30 maart 2008 @ 19:41:54 #23
    137949 Disana
    pi_57720863
    Ik heb gestemd voor 'interesseert me niet' omdat het totaal niet boeiend is. Claire zegt me niks en Huub loopt alleen maar achter zijn hormonen aan.
    pi_57722680
    Ik heb een "beetje trieste actie" gestemd. Ik vind dit hele huwelijks gedoe, helemaal niets. Het voegt totaal niets toe aan het spel. De enige die hier wijzer van wordt is Huub, althans dat denk hij. Ik denk dat hij met deze actie zijn eigen glazen in gooit.

Verder geloof ik helemaal niet in enige vorm van jalouzie, van Brain en Amanda. Brain heeft al meerdere malen aangegeven zelfs helemaal niet te willen trouwen. Wat Amanda betreft, die zal wel willen trouwen denk ik, maar ik geloof niet dat ze daar nu al aan toe is.

Het meest trieste geval in deze vind ik Claire. Dat kind vind ik dommer als dom.
      maandag 31 maart 2008 @ 03:52:06 #25
    169489 eusjuh
    ja wat nou!!!
    pi_57730325
    Maak me er niet druk om.Claire en Huub zijn beiden voor de wet volwassen en moeten doen wat ze niet laten kunnen.Een mooi gevolg van de verloving was dagen ruzie tussen Del en Brainless met hun top rellaziee.
    Je kakelt wel als een kip maar leg nou eerst maar eens een ei!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')