En nu alle toffe bands naar GMM laten komen, woohooquote:Op woensdag 26 maart 2008 13:05 schreef MM-Luna het volgende:
Geen FoR dus. Yay!!
Hihi festivalbroekieee!quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:21 schreef G.Fawkes het volgende:
Neen! Mijn festivalontmaagding was bij FoR
quote:
Eeehhm, meeste grotere namen qua metalbands zitten bij MOJO. Meeste festivals worden georganiseerd met behulp van MOJO. Ik denk dat MOJO het juist heel goed snapt.quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:28 schreef G.Fawkes het volgende:
Mojo en metal gaan niet samen. Kutmojo snapt het niet
Neen MOJO snapt het niet. MOJO is kut ( ik baal gewoon, wilde gaan)quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:42 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Eeehhm, meeste grotere namen qua metalbands zitten bij MOJO. Meeste festivals worden georganiseerd met behulp van MOJO. Ik denk dat MOJO het juist heel goed snapt.
Nou vertel, wat snapt MOJO dan niet volgens jou?quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:44 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Neen MOJO snapt het niet. MOJO is kut ( ik baal gewoon, wilde gaan)
MOJO snapt niet dat ik er heen wilde! En tuurlijk er zijn vast leukere festivals maar ik wilde naar FoR en naar Wacken. Wacken is uitverkocht en FoR is afgelast...quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:50 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Nou vertel, wat snapt MOJO dan niet volgens jou?
En naar FoR gaan, damn.. er zijn zoveel meer leukere festivals om naar toe te gaan dan naar FoR.
Tuurlijk snapten ze dat wel, ze vinden je gewoon een sukkel en lachen je nu keihard uit omdat jij zo moet janken met je kut FoR. Ben blij dat dit festival niet door gaat, stelletje geld aftroggelende kutlui die het metalwereldje om zeep helpen door absurde prijzen te vragen voor bands en festivals.quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:55 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
MOJO snapt niet dat ik er heen wilde! En tuurlijk er zijn vast leukere festivals maar ik wilde naar FoR en naar Wacken. Wacken is uitverkocht en FoR is afgelast...
Nu moet ik zoals iedereen naar Graspop en Lowlands...
En Stonehenge en Occultfest en Sodom Open Airquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:09 schreef ThE_ED het volgende:
En Elsrock, met Cruachan.
FoR is eigenlijk al sinds de eerste editie grotendeels gebaseerd op het binnenhalen van een aantal grote publiekstrekkers. Als dat niet lukt, dan blijkt de animo toch een stuk minder. Het is dan ook geen festival dat het van geschiedenis / naam of sfeer moet moet hebben inderdaad en ook niet bepaald van originele namen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:23 schreef ThE_ED het volgende:
Waarschijnlijk ook gewoon een excuus van mojo om de slechte kaartverkoop te verklaren.
FoR heeft gewoon nog geen naam denk ik, en heeft het daarom wat moeilijker.
en toch is het jammerquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:02 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Tuurlijk snapten ze dat wel, ze vinden je gewoon een sukkel en lachen je nu keihard uit omdat jij zo moet janken met je kut FoR. Ben blij dat dit festival niet door gaat, stelletje geld aftroggelende kutlui die het metalwereldje om zeep helpen door absurde prijzen te vragen voor bands en festivals.![]()
Wacken uitverkocht inderdaad, zoals elk jaar.. eerder kaartje halen in het vervolg dus. Graspop is gaaf, geweldige lineup dit jaar. Daarnaast Waldrock nog, Party San, Rockhard.. allemaal feestjes die niet zijn uitverkocht en met super lineup.
Hmm, ja, maar ook die namen, zo slecht vond ik de eerste die bekend zijn toch niet.quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
FoR is eigenlijk al sinds de eerste editie grotendeels gebaseerd op het binnenhalen van een aantal grote publiekstrekkers. Als dat niet lukt, dan blijkt de animo toch een stuk minder. Het is dan ook geen festival dat het van geschiedenis / naam of sfeer moet moet hebben inderdaad en ook niet bepaald van originele namen.
Het is inderdaad meer zo dat ze niet echt een onderscheidende line-up hadden. Ik vind persoonlijk zelf ook dat er altijd wel erg weinig black / death staat en als er al wat staat dan zijn dit vrij standaardnamen. Daarnaast hebben ze mogelijk ook wel te lijden onder Pinkpop dat bands als Metallica en Rage against the machine boekt. Dat trekt m.i. ook nog eens het publiek weg dat niet zo snel naar een festival als Graspop of Wacken zou gaan.quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:13 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Hmm, ja, maar ook die namen, zo slecht vond ik de eerste die bekend zijn toch niet.
Maar misschien wél teveel van hetzelfde inderdaad, en dan gaat men wellicht voor graspop.
Wacken heeft natuurlijk aardig wat traditie en is voor veel mensen eigenlijk vaste prik ook al is de line up niet denderend. Wacken werd b.v. in Metal: A headbangers journey neergezet als het Mekka voor de metalhead, waarnaar hij of zij toch minstens eens in zijn of haar leven een pelgrimstocht naar moet maken zeg maar.quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:13 schreef Syb-rund. het volgende:
For had een kut line-up dus zo gek is het nog niet.
En waarom wacken uitverkocht is, is mij ook een raadsel, zo fantastisch zijn die bands ook weer niet
Hellfest staat zeker ook op mijn lijstje om nog eens heen te gaan. Die hebben toch elk jaar wel weer een gave line up de laatste jaren.quote:hellfest daarentegen heeft een gruwelijk toffe line up, als is die verneukt door de laatste toevoegingen van bands zoals in flames en co.
Volgens mij is Wacken wel het grootste Metal festival, of heb ik het nu mis? Ik ben nog nooit gweest maar ik heb idd wel het Mekka gevoel erbijquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wacken heeft natuurlijk aardig wat traditie en is voor veel mensen eigenlijk vaste prik ook al is de line up niet denderend. Wacken werd b.v. in Metal: A headbangers journey neergezet als het Mekka voor de metalhead, waarnaar hij of zij toch minstens eens in zijn of haar leven een pelgrimstocht naar moet maken zeg maar.![]()
Ik heb er bovendien ook wel eens naast Duitsers gestaan die alleen maar op de camping bleven barbecueën en bier drinken.
[..]
Dat valt wel mee denk ik. Ze zitten sinds vorig jaar aan hun maximale capaciteit van ongeveer 70.000 bezoekers (meen ik). Dynamo had in het beste jaar iets van 120.000 bezoekers geloof ik.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:52 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Volgens mij is Wacken wel het grootste Metal festival, of heb ik het nu mis? Ik ben nog nooit gweest maar ik heb idd wel het Mekka gevoel erbij
Dat heb ik ook nog wel eens gedaan op Werchter, toch een best dure camping dan.quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:52 schreef MM-Luna het volgende:
Wacken? Dit jaar meer dan 80.000 kaarten verkocht. En wat op de camping zittende bbq en bier zuipende duitsers betreft, dat is wel erg duits eigen hehe. Doen onze Party San duitsers ook, alhoewel zij dan nog wel in drie dagen tijd zo'n 5 bands kijken.
Inclusief foute camper toch?quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:52 schreef MM-Luna het volgende:
Wacken? Dit jaar meer dan 80.000 kaarten verkocht. En wat op de camping zittende bbq en bier zuipende duitsers betreft, dat is wel erg duits eigen hehe. Doen onze Party San duitsers ook, alhoewel zij dan nog wel in drie dagen tijd zo'n 5 bands kijken.
Volgens mij is Wacken nog wel het grootste nog bestaande Metalfestival. Ik acht het niet waarschijnlijk dat een festival in deze tijden nog de aantallen van '94 '95 DOA kan halen, die flink waren opgeschroefd door illegale bezoekers.quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat valt wel mee denk ik. Ze zitten sinds vorig jaar aan hun maximale capaciteit van ongeveer 70.000 bezoekers (meen ik). Dynamo had in het beste jaar iets van 120.000 bezoekers geloof ik.
Komt ook bij Graspop!quote:
TheSorrow vorig jaar: "Ik wil echt dat Dying Fetus op Graspop komt!quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:27 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Komt ook bij Graspop!
Overigens kom ik er nu pas achter wat white snake te maken heeft met deep purple...
Ik ben nu al ff aan het voorbereiden voor graspop, effekes alle bandjes leren kennen.... Hoewel ik al de meeste bandjes al redelijk goed ken... Maar ik ben zo blij met arch enemy, iced earth en symphony X, dat waren juist de bandjes die ik nog live wilde zien...quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:36 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
TheSorrow vorig jaar: "Ik wil echt dat Dying Fetus op Graspop komt!" ... En nou komen ze nog ook
!
Heel de dag zo rondlopen als die gast in dat filmpje
Zekers, ik verheug me er nu al op, dante's inferno weer op z'n ouderwets...quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:06 schreef ThE_ED het volgende:
Iced Earth nu weer met Barlow, ben wel benieuwd.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:27 schreef iuvenis het volgende:
Overigens kom ik er nu pas achter wat white snake te maken heeft met deep purple...
o ja jullie staan daar ook bij.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:56 schreef Witchfynder het volgende:
Ff schandalig spammen:
[ afbeelding ]
heb je Dante's Inferno "nieuwerwets" gehoord dan, met Owens?quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:34 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Zekers, ik verheug me er nu al op, dante's inferno weer op z'n ouderwets...
Cool. Ben benieuwd of ze het wat vindt.quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:52 schreef Tokus het volgende:
[..]
o ja jullie staan daar ook bij.
Ik geloof dat we daar een reviewster hebben lopen die avond.
Ja, precies, want dat nummer doen ze áltijd live!quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:34 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Zekers, ik verheug me er nu al op, dante's inferno weer op z'n ouderwets...
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:37 schreef ThE_ED het volgende:
Wat zijn Tokus en Seb toch ook een leuk stel.
(Ok, jullie hebben wel gelijk hoor)
Nee, maar het gaat om die lekker sarcastische wijze waarop.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:56 schreef Seborik het volgende:
[..]
Net of het fout is mensen te confronteren met hun domme opmerkingen.
Ah, tof, zal ik eens gaan lezen dan.quote:Ik heb een interviewtje gedaan met Machinae Supremacy trouwens, altijd leuk voor de liefhebbers.
Nou, ik weet dat je van me houdt, en dat je MS wel ziet zitten, dus dan kun je met dubbel genot lezen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:41 schreef Witchfynder het volgende:
Liefhebbers van Machinae Supremacy of liefhebbers van jouw interviews?.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:34 schreef Seborik het volgende:
[..]
Nou, ik weet dat je van me houdt, en dat je MS wel ziet zitten, dus dan kun je met dubbel genot lezen.
"Goedemiddag, Conorach. Waarmee kan ik u van dienst zijn? U wilt een interview? Blijft u aan de lijn alstublieft.... <piep>"quote:
Wacken is briljantquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:52 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Volgens mij is Wacken wel het grootste Metal festival, of heb ik het nu mis? Ik ben nog nooit gweest maar ik heb idd wel het Mekka gevoel erbij
Dat is dus Mojo, dat zegt G.Fawkes toch ookquote:[
b]Op woensdag 26 maart 2008 14:02 schreef MM-Luna het volgende:[/b]
[..]
Tuurlijk snapten ze dat wel, ze vinden je gewoon een sukkel en lachen je nu keihard uit omdat jij zo moet janken met je kut FoR. Ben blij dat dit festival niet door gaat, stelletje geld aftroggelende kutlui die het metalwereldje om zeep helpen door absurde prijzen te vragen voor bands en festivals.![]()
Wacken was afgelopen jaar voor het eerst uitverkocht.quote:Wacken uitverkocht inderdaad, zoals elk jaar.. eerder kaartje halen in het vervolg dus. Graspop is gaaf, geweldige lineup dit jaar. Daarnaast Waldrock nog, Party San, Rockhard.. allemaal feestjes die niet zijn uitverkocht en met super lineup.
Net? Je bedoelt vast anderhalve dag terug.quote:Op woensdag 2 april 2008 02:04 schreef TheSorrow het volgende:
Ik herinner me dat iemand het over een Ministry tour had?
Net bevestigd volgens de 013
Best leuk Priest en Iced Earth en nog redelijk dichtbij ook, maar 45 euro is toch wel weer een hoop geld voor 4 bandjes.quote:Op woensdag 2 april 2008 13:58 schreef Tokus het volgende:
JUDAS PRIEST & SPECIAL GUESTS CAVALERA CONSPIRACY, ICED EARTH & AIRBOURNE
Zondag 22 juni 2008
IJsselhallen, Zwolle
Entree: ¤ 45 (excl. servicekosten)Aanvang: 14.15 uur
Zaal open: 13.00 uur
http://www.ijsselhallen.n(...)special-guests!.html
We kenne er wel misschien samen heen ofzo,quote:Op woensdag 2 april 2008 14:07 schreef Witchfynder het volgende:
Bruut!.
Dat wordt een lange zit, als het om 1415 al begint..
11,25 per band, dat valt toch best mee? het zijn op Airbourne na geen bands die je in een klein zaaltje zal zien, met 10 man publiek.quote:Op woensdag 2 april 2008 14:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Best leuk Priest en Iced Earth en nog redelijk dichtbij ook, maar 45 euro is toch wel weer een hoop geld voor 4 bandjes.
Dat dusquote:Op woensdag 2 april 2008 11:18 schreef ThE_ED het volgende:
Nouja hij staat bij het kopje "net bevestigd".
Ja idd. Aangezien ik niet naar Graspop ga. Al is er een complot gaande om mij de zaterdag erheen te krijgen, heb ik het idee.quote:Op woensdag 2 april 2008 14:18 schreef ThE_ED het volgende:
Wel leuk, maar ik zie ze toch al op graspop, nog eens ff over denken dus.
[..]
We kenne er wel misschien samen heen ofzo,
Misschien komt het omdat je every other time over Kiss begintquote:Op woensdag 2 april 2008 15:56 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja idd. Aangezien ik niet naar Graspop ga. Al is er een complot gaande om mij de zaterdag erheen te krijgen, heb ik het idee..
Ik ookquote:Op donderdag 3 april 2008 07:51 schreef lifeblind het volgende:
Zo, vanavond Paganfest in 013. Zin in!
Ja, maar dat is alleen maar dat vage Nederlandse voorprogramma.quote:Op donderdag 3 april 2008 11:02 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik ook
Het begint trouwens wel vroeg: 17.15
Ik hoop dat die niet in de baroeg komenquote:Op woensdag 2 april 2008 22:37 schreef Witchfynder het volgende:
Om ff terug te komen op 013...
38 juli: Exodus en Three Inches of Blood lijkt me wel wat! Voor TIoB vind ik geweldig..
Ik zeg toch: om ff terug te komen op 013.quote:Op donderdag 3 april 2008 11:55 schreef VaderVanJezus het volgende:
[..]
Ik hoop dat die niet in de baroeg komen
Ik snap niet wat Deviance daar doet. Dat wij het niet geworden zijn ben ik niet bitter over, c'est la vie, maar er zaten tig meer bands in de stemming die qua geluid en thematiek (de vereisten om aan paganfest mee te doen!) veel beter bij het gedoe passen dan deze band.quote:Op donderdag 3 april 2008 11:39 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, maar dat is alleen maar dat vage Nederlandse voorprogramma.
Kijk als het nou Conorach was geweest.![]()
Was al een tijdje uitverkocht toch? Nou ja, als je er volgend jaar echt vroeg bij bent zijn de kaartjes ook nog eens goedkoper volgens mij.quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:46 schreef iuvenis het volgende:
Begon ik net geinteresseerd te raken in Wacken, zijn ze net uitverkocht...
Volgend jaar ben ik er als de kippen bij...
Solitary Fall, daar zit Thiery toch in? Met een Annihilator tattoeage?quote:Op zondag 6 april 2008 04:21 schreef TheSorrow het volgende:
Ik As Beating Hearts Fade en Solitary fall in een kraakpand in Dordrecht, was ook erg lekker
verkapt reclame-voor-de-bands reply
Dordrecht?quote:Op zondag 6 april 2008 11:55 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Ik ga overigens in mei nog naar Napalm Death en Suffocation omdat ik niet naar Neurotic kan dit jaar.
Zover ik weet zit er geen Thiery in, kweenie of er nog meer bands Solitary Fall heten?quote:Op zondag 6 april 2008 12:08 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Solitary Fall, daar zit Thiery toch in? Met een Annihilator tattoeage?.
Goh dusss je hebt een vriendje.. gok ik?quote:Op zondag 6 april 2008 16:19 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Ik geloof dat ik naar Zaandam ga, moet ik mijn vriendje nog even vragen
Maar neem aan van wel, dat is dichtbij mijn vriendje, en dordrecht is nogal een kuteind weg..
Kweenie hoor. Ik zie niet waar je dat zo snel uit haalt.quote:Op maandag 7 april 2008 18:26 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Goh dusss je hebt een vriendje.. gok ik?
Nee, was in de war met Solarfall zie ik net.quote:Op maandag 7 april 2008 01:30 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Zover ik weet zit er geen Thiery in, kweenie of er nog meer bands Solitary Fall heten?Ze komen iig uit Dordrecht ook
Ze doelde op dat je zo vaak vriendje zeiquote:Op maandag 7 april 2008 18:59 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Ehm, wtf? Jij niet.. gok ik?
Ik ga met hem daarheen, hij heeft kaarten gekocht en ik weet niet precies waar, maar ik neem aan in Zaandam omdat hij daar dichtbij woont, is dat zo erg?
*uitmelkt* geen flauw idee, ik ben verliefd..quote:Op maandag 7 april 2008 23:58 schreef Witchfynder het volgende:
Al drie jaar je vriendje of speelt hij al drie jaar in Textures?.
quote:Grappig. Volgens mij heeft onze gitarist eens met hen gewerkt. Hij was vroeger technicus in Excess Studios (en produceert ook onze CD overigens).
God zegt dat je niet mag liegen godverdomme!quote:Op maandag 7 april 2008 22:51 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Dat had ik door
De jongens beginnen net met het heftige mixwerk (echt een geluk, twee geluidstechnici in je band!), dus we hebben nu nog ff niks. Dat nummer op onze myspace is echt antiek inmiddels.quote:Op dinsdag 8 april 2008 00:17 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
*uitmelkt* geen flauw idee, ik ben verliefd..
[..]
oeh wat leuk, doe eens ff link naar nieuwe nummers spammen=)
Ik wilde niks zeggen...quote:
Ik heb je een PM gestuurdquote:Op woensdag 9 april 2008 17:38 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Ja, want in het zuiden van Nederland speelt natuurlijk nooit metal![]()
Ben benieuwd wat het wordt, dat wel!
27ste, Dynamo, Eindhoven.quote:Op woensdag 9 april 2008 18:55 schreef TheSorrow het volgende:
Hahaha
Duurt nog zo verdomd lang voordat ik eindelijk weer bandjes ga zien, 8 mei in Bibelot pas
hijs nog niet eens uit smart-ass! beetje interesse in t bandje van je vriendje tonen joah!quote:Op maandag 7 april 2008 23:53 schreef Syb-rund. het volgende:
Nieuwe textures is uit; daar speelt mijn vriendje in btw, al 3 jaar *zwijmel*
ja maar dat is niet eerlijk tegenover mij dus moeten vriendinnetjes net doen alsof ze t nog niet gehoord hebbenquote:Op vrijdag 11 april 2008 06:32 schreef Witchfynder het volgende:
Ja, maar als vriendinnetje heeft ze die CD twee maanden geleden al gehoord..
Dus ik moet je maar niet vertellen wat mijn vriendin van onze CD vindt nu in de testmixfase?quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:05 schreef SickBitch het volgende:
[..]
ja maar dat is niet eerlijk tegenover mij dus moeten vriendinnetjes net doen alsof ze t nog niet gehoord hebben
quote:
Naar dat concert was ik toe geweest. Het was echt een gaaf concert. Een T-shirt gevonden van My Dying Bride. Ook leuk om voor de paradiso keihard op je bek te gaan.quote:Op zondag 13 april 2008 08:15 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Hahaha, geweldig filmpje.
Ik weet trouwens niet of julie deze registratie van My Dying Bride al heben gezien.
http://www.fabchannel.com/my_dying_bride_concert
Maar ik heb gisteren weer zitten genieten.
Komt op de nieuwe dvd te staan die op 28 april uit komt.quote:Op zondag 13 april 2008 08:15 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Hahaha, geweldig filmpje.
Ik weet trouwens niet of julie deze registratie van My Dying Bride al heben gezien.
http://www.fabchannel.com/my_dying_bride_concert
Maar ik heb gisteren weer zitten genieten.
Daar ga ik ze dan zeker nog wel even zien als ik daarheen ga. Laatste keer dat ik ze gezien heb was tijdens Summer Darkness.quote:Op maandag 14 april 2008 23:19 schreef ThE_ED het volgende:
MDB is wel heersend, ze staan ook weer op graspop als ik me goed herinner.
Bagger?quote:Op dinsdag 15 april 2008 00:57 schreef lifeblind het volgende:
Live vind ik MDB nog steeds zeer goed, alleen jammer dat de laatste paar albums (met name die allerlaatste) zo bagger zijn
Eens is, naast dat ik MDB sowieso nooit écht heel interessant gevonden heb.quote:Op dinsdag 15 april 2008 00:57 schreef lifeblind het volgende:
Live vind ik MDB nog steeds zeer goed, alleen jammer dat de laatste paar albums (met name die allerlaatste) zo bagger zijn
Kijk, dat zijn de berichten waar we op wachtenquote:
Duurt nog eff. Jullie zitten nog in de 2e ronde en heb pas eind april weer vergadering.quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:17 schreef Witchfynder het volgende:
Hey MM-Luna, wanneer krijgen de ingeschreven bands feedback of ze kunnen komen spelen op Occultfest? Zetten we dat ff op onze kalender. Zo van; als we dan niks gehoord hebben, trekken we onze conclusie wel hahaha..
konorag konorag!quote:Op zaterdag 19 april 2008 14:45 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Duurt nog eff. Jullie zitten nog in de 2e ronde en heb pas eind april weer vergadering.
Het is al eerder één bandlid geweest. Sowieso is hij de enige van het originele Theroin, wat volgens mij toen ook al begon als eenmansproject, maar dat weet ik niet meer zeker.quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:32 schreef MM-Luna het volgende:
Daag Therion!
Pff schiet niet op met maar 1 bandlid over hehe.
Klopt maar ik vond deze lineup wel leuk, overige Therion zooi niet eigenlijk.quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:52 schreef Seborik het volgende:
[..]
Het is al eerder één bandlid geweest. Sowieso is hij de enige van het originele Theroin, wat volgens mij toen ook al begon als eenmansproject, maar dat weet ik niet meer zeker.
Ik heb Running Wild maar weer eens opgezocht. Piraten metal maal driewerf hoera!
Ok, houden we daar rekening mee. De aanbiedingen stromen wel binnen alsof iemand een kraan open heeft gezetquote:Op zaterdag 19 april 2008 14:45 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Duurt nog eff. Jullie zitten nog in de 2e ronde en heb pas eind april weer vergadering.
Deden ze bij het studio report al. Damn, kan echt niet wachten.quote:Op zaterdag 19 april 2008 14:37 schreef Mark het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn de berichten waar we op wachten![]()
Overigens wordt de nieuwe Testament de hemel ingeprezen in de Rock Tribune (score 100, had ik nog niet eerder gegeven zien worden), zou nog beter moeten zijn dan de laatste Exodus en Death Angel. Zegt trouwens genoeg dat daarmee vergeleken wordt: de oudjes geven nog immer de toon aan.
100 is nogal aan de te hoge kant, maar het is wel een hele goeie plaat.quote:Op zaterdag 19 april 2008 14:37 schreef Mark het volgende:
Overigens wordt de nieuwe Testament de hemel ingeprezen in de Rock Tribune (score 100, had ik nog niet eerder gegeven zien worden), zou nog beter moeten zijn dan de laatste Exodus en Death Angel. Zegt trouwens genoeg dat daarmee vergeleken wordt: de oudjes geven nog immer de toon aan.
Maar waar dan? Ik heb het niet op de officiele site gezien en ook niet op myspace.quote:Op maandag 21 april 2008 15:51 schreef Djaser het volgende:
Het nieuwe Judas Priest nummer staat online!
Ga de nieuwe Perzonal War die op 30 mei uit gaat komen dan ook maar snel bestellen, want die kan in het rijtje van megavette thrashplaten van het jaar tussen Death Angel en Testament.quote:Op zondag 20 april 2008 01:06 schreef Mark het volgende:
Ik download nooit, ik koop altijd.
Thanks!quote:Op maandag 21 april 2008 16:32 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Alleen de titeltrack.. hier te vinden
Weet niet hoe ik het vind, vind het begin/de intro heel erg gay (hoewel dat tegenover Halford natuurlijk geen belediging is)
Maar ben wel blij dat er nog een typisch Priest-geluid inzit. Vind het wel redelijk op Angel of Retribution lijken qua sound en zang. Maar ik zal denk ik altijd grotere fan blijven van het oudere werk van ze.
quote:
Suffocation&Napalm Death is ook erg close idd!quote:Op maandag 21 april 2008 18:45 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
(ben ondertussen met de derde koper bezig voor dat schijtkaartje, 't is te hopen dat deze niet afhaakt/'verdwijnt')
Oh, en Judas Priest in Zwolle komt nog dichterbij dan Graspop dus ik heb ook wel iets om naar uit te kijken.
+Suffocation/Napalm Death al over ruim 2,5 week
Het komt goed, ik heb zo'n voorgevoelquote:Op maandag 21 april 2008 19:09 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:![]()
![]()
*checkt*
Omg, wat een mongolen![]()
Inderdaad een walgelijk Epica-achtig gottiklogo
![]()
@TheSorrow, hoop het inderdaad, maar denk dat deze doorgaat, en heb anders alweer een 4e bieder
ja, bij angel of retribution kwamen ze al voorzichtig met van die tribals...quote:Op maandag 21 april 2008 19:09 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:![]()
![]()
*checkt*
Omg, wat een mongolen![]()
Inderdaad een walgelijk Epica-achtig gottiklogo
![]()
Vind het zondequote:Op maandag 21 april 2008 19:47 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
ja, bij angel of retribution kwamen ze al voorzichtig met van die tribals...
Ja, ik ook.quote:
Hmm, ik vind het toch wel een tof album, zeker Hellrider.quote:Maar goed, ik denk dat ik sowieso wel vind dat angel retribution nooit had hoeven komen. Hoewel er een aantal heel erg vette nummers op staan naar mijn mening, had ik liever gezien dat ze gewoon geen albums meer gingen maken en gewoon heel veel touren en alleen maar oude nummers spelen live
quote:Op maandag 21 april 2008 21:26 schreef tijnbrein het volgende:
Ja ik ga 15 mei naar Epica. Gelukkig hebben ze hetzelfde voorprogramma namelijk Oceans of Sandness.
I know, maar als ze dan live spelen hoor ik liever klassiekers van ze dan nieuwe nummers..quote:Op maandag 21 april 2008 21:51 schreef Djaser het volgende:
Nou sorry hoor maar juist live laat Judas Priest het tegenwoordig behoorlijk afweten.
Nou ja nu hopen dat er iets leuks voor de in plaats komt.quote:
Ik kan hen wel wat aanraden.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nou ja nu hopen dat er iets leuks voor de in plaats komt.
Nope, maar als jij het zegt ga ik het wel checken.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:45 schreef ThE_ED het volgende:
Iemand hier bekende met Viikate?
klinkt wel, eh, apart..
quote:Op woensdag 23 april 2008 20:29 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nope, maar als jij het zegt ga ik het wel checken..
Ja, vind Sabaton wel erg cool, dit jaar spelen ze op graspop én wacken.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:01 schreef theclansman het volgende:
iemand hier een beetje bekend met sabaton ????
hun nieuwe album komt 30 mei uit
ik vind ze zeker goedquote:Op donderdag 24 april 2008 20:15 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, vind Sabaton wel erg cool, dit jaar spelen ze op graspop én wacken.
Ja, daar was ik ook bijquote:Op donderdag 24 april 2008 20:42 schreef theclansman het volgende:
[..]
heb ze al keer of 5 gezien vorig jaar graspop ook.
veel boze mensen toen omdat ze te vroeg begone
Assen en Basel. In omgekeerde volgorde.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:39 schreef theclansman het volgende:
gaan er hier nog meer mensen naar assen ???
Ik sta op de foto met Evil Chuck. Op dat hoogtepunt ben ik gestopt met op de foto gaan met muzikantenquote:Op donderdag 24 april 2008 15:33 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
[groupie-mode] ik heb ruim een jaar geleden Steve een hand gegeven en met Ralph Santolla gepraat! Oja, en ik sta op de foto met zowel Dave Suzuki als Tony Lazaro van Vital Remains, heb hun handtekening én heb met beide staan praten (met Dave iets van een half uur en hij is echt superaardig!)[/groupiemode]
Hij is niet zo best?quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:08 schreef BlueMage het volgende:
Iemand al wat van de nieuwe Cryptopsy gehoord? Zoniet, wees maar blij.
M.
quote:Monolithic doomed drone meets narcotic guitar haze!
Haunting ghostly grim black metal glory!
Grim orthodox black metal hatred!
Interesting female fronted avantgarde atmospheric metal!
Ik heb één nummer gehoord en helaas: het is serieus. Echt vreselijk, en als de 'normale' zang nou nog 'n beetje zuiver zou zijn ofzo...quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:00 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Omfg serieus? Wat een flikkers![]()
Goh, wie zou dat toch zijn?quote:
Progressie en stijlveranderingen zijn niet zo'n ramp. Cryptopsy gaat echter van toonaangevend in het ene genre naar nog niet eens middelmatig in het andere genre.quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:07 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Bah, zonde.
Ik dacht zonet al van er was nog zo'n band een tijd geleden die zo veranderd was van stijl wat ik zo zonde vond
Maar dat klopte, Prostitute Disfigurement gebruikt nu een andere zang. Dat kan Niels wel heel goed, maar ik vind het zo jammer want die oude manier van zingen paste juist zo fucking goed bij die band, en maakte de band meteen een stuk herkenbaarder en unieker.
En nog een tijd daarvoor is Infected Malignity ook vet veranderd, die spelen nu een soort van hardcore-achtige death metal ofzo..
Snap dat nooit zo, er zijn een heleboel bands die een andere weg inslaan, maar 9 van de 10 keer was het oude leuker
Er is een user die continu met dat soort hokjes strooit, ik wordt daar altijd een beetje lacherig vanquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:16 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Ik snap jullie grapje over die user niet, maar ik ben ook een newbie dus daar zal het aan liggen
Heel misschien heeft Mark het wel over deze user.quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:16 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Ik snap jullie grapje over die user niet, maar ik ben ook een newbie dus daar zal het aan liggen
In 1 keer goedquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Heel misschien heeft Mark het wel over deze user.
Mooi gezegdquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:17 schreef Witchfynder het volgende:
Ach, elk hof moet een nar hebben.
De nieuwe Textures?quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:10 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:![]()
Die plaat is inderdaad geweldig!
je moet een blad als Dag ook niet lezen om de muziekkennis.quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De nieuwe Textures?
In de dag werd deze week Textures met The Dillinger Escape Plan vergeleken. Ik snap die vergelijking niet.
Nee dat doe ik ook niet. Ik vond het hele artikel raar. Maar dit viel mij het meest op.quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:26 schreef Tokus het volgende:
[..]
je moet een blad als Dag ook niet lezen om de muziekkennis.
Nee, jij was te snelquote:Op vrijdag 25 april 2008 18:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De nieuwe Textures?
In de dag werd deze week Textures met The Dillinger Escape Plan vergeleken. Ik snap die vergelijking niet.
Into the fire is een gaaf nummer!quote:Op zondag 27 april 2008 12:54 schreef theclansman het volgende:
ben al heel de ochtend de nieuwe firewind aan het luisteren
heerlijke plaat
wtf, serieus?quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:35 schreef Shivo het volgende:
eindelijk wat viking metal aan deze kant van de oceaan: zondag Eluveitie/Tyr/Ensiferum/Turisas, met als toetje Meshuggah en Ministry (op het New England Metalfest). Dat wordt weer een avondje zonder beweging (moshen/crowdsurfen/etc streng verboden hier) naar metalbands kijken (als ik gezelschap kan vinden, that is).
Volgens mij heeft ie dat wel eens eerder uitgelegd. Die zalen schijnen doodsbang dat ze een schadeclaim krijgen bij eventuele verwondingen.quote:Op maandag 28 april 2008 16:29 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
wtf, serieus?
je wordt daar dus gedwongen om als een standbeeld naar een band te gaan kijken?
quote:Op maandag 28 april 2008 16:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie dat wel eens eerder uitgelegd. Die zalen schijnen doodsbang dat ze een schadeclaim krijgen bij eventuele verwondingen.
Maar dan heb je weer de kans dat je een wiplash krijgt..of iemand een kopstoot geeftquote:
Dat, dus. Dream Theater speelt binnenkort in een thuisconcert in de grootste zaal van Boston, en dan zit je dus in een stoeltje.quote:Op maandag 28 april 2008 16:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie dat wel eens eerder uitgelegd. Die zalen schijnen doodsbang dat ze een schadeclaim krijgen bij eventuele verwondingen.
Bij een band als Dream Theater heb ik geen behoefte om te gaan moshen hoor. Niet dat ik die behoefte überhaupt heb. Maar dit even geheel terzijde. Dream Theater is nu niet echt een band waar je heen gaat om te moshen. Daar ga je heen om naar de muziek te luisteren.quote:Op maandag 28 april 2008 17:27 schreef Shivo het volgende:
[..]
Dat, dus. Dream Theater speelt binnenkort in een thuisconcert in de grootste zaal van Boston, en dan zit je dus in een stoeltje.
O ja daar was na veel gedoe iemand van ons aanwezig.quote:Op maandag 28 april 2008 21:07 schreef Witchfynder het volgende:
Dynamo, Eindhoven gister. Conorach, Heidevolk, Hollenthon.
Nijmegen metal hoofdstad van Nederlandquote:Op maandag 28 april 2008 21:21 schreef Witchfynder het volgende:
Ja je merkt echt regionale verschillen. Hier in Holland moet je als band ook verdomd je best doen om de mensen in beweging te krijgen. Het meest enthousiaste publiek heb ik tot nu toe nog in Brabant en Gelderland gezien. M.u.v. Boxmeer. Die mensen slaan echt alles. Dat is Lots vrouw bij Sodom.
Hoezo gedoe?quote:Op maandag 28 april 2008 21:25 schreef Tokus het volgende:
[..]
O ja daar was na veel gedoe iemand van ons aanwezig.
Dat is Arnhem toch?quote:Op maandag 28 april 2008 22:17 schreef Shivo het volgende:
[..]
Nijmegen metal hoofdstad van Nederland
- Victimizerquote:Op maandag 28 april 2008 23:07 schreef Witchfynder het volgende:
Tja, Goudvishal..
Uit Nijmegen ken ik alleen Myrkvar qua metal..
De Goudvishal bestaat niet meer als zodanig. Onderhandelingen om de Goudvishal in de Willemeen door te zetten komen ook niet echt van de grond geloof ik.quote:Op maandag 28 april 2008 23:07 schreef Witchfynder het volgende:
Tja, Goudvishal..
Uit Nijmegen ken ik alleen Myrkvar qua metal..
Precies wat ik bedoelde.quote:Op maandag 28 april 2008 23:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
De Goudvishal bestaat niet meer als zodanig. Onderhandelingen om de Goudvishal in de Willemeen door te zetten komen ook niet echt van de grond geloof ik.
Keek ff op je site, je gaat met Hollenthon optreden?quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:47 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Precies wat ik bedoelde..
De enige Shadowlord die ik ken, is een power metalband uit Kaapstad..
Hopelijk komen wij nog een keer in Nijmegen spelen, hoor er idd erg leuke dingen over..
Dat was volgens mij afgelopen zondagquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:09 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Keek ff op je site, je gaat met Hollenthon optreden?
Jaquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:13 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Dat was volgens mij afgelopen zondag
Ach als je alles drie keer leest valt het best meequote:Op dinsdag 29 april 2008 13:24 schreef ThE_ED het volgende:
Volgens mij loopt deze conversatie heel raar...
Ja, dat is het vooral een beetje.quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:35 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ach als je alles drie keer leest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |