quote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:37 schreef ThE_ED het volgende:
Wat zijn Tokus en Seb toch ook een leuk stel.
(Ok, jullie hebben wel gelijk hoor)
Nee, maar het gaat om die lekker sarcastische wijze waarop.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:56 schreef Seborik het volgende:
[..]
Net of het fout is mensen te confronteren met hun domme opmerkingen.
Ah, tof, zal ik eens gaan lezen dan.quote:Ik heb een interviewtje gedaan met Machinae Supremacy trouwens, altijd leuk voor de liefhebbers.
Nou, ik weet dat je van me houdt, en dat je MS wel ziet zitten, dus dan kun je met dubbel genot lezen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:41 schreef Witchfynder het volgende:
Liefhebbers van Machinae Supremacy of liefhebbers van jouw interviews?.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:34 schreef Seborik het volgende:
[..]
Nou, ik weet dat je van me houdt, en dat je MS wel ziet zitten, dus dan kun je met dubbel genot lezen.
"Goedemiddag, Conorach. Waarmee kan ik u van dienst zijn? U wilt een interview? Blijft u aan de lijn alstublieft.... <piep>"quote:
Wacken is briljantquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:52 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Volgens mij is Wacken wel het grootste Metal festival, of heb ik het nu mis? Ik ben nog nooit gweest maar ik heb idd wel het Mekka gevoel erbij
Dat is dus Mojo, dat zegt G.Fawkes toch ookquote:[
b]Op woensdag 26 maart 2008 14:02 schreef MM-Luna het volgende:[/b]
[..]
Tuurlijk snapten ze dat wel, ze vinden je gewoon een sukkel en lachen je nu keihard uit omdat jij zo moet janken met je kut FoR. Ben blij dat dit festival niet door gaat, stelletje geld aftroggelende kutlui die het metalwereldje om zeep helpen door absurde prijzen te vragen voor bands en festivals.![]()
Wacken was afgelopen jaar voor het eerst uitverkocht.quote:Wacken uitverkocht inderdaad, zoals elk jaar.. eerder kaartje halen in het vervolg dus. Graspop is gaaf, geweldige lineup dit jaar. Daarnaast Waldrock nog, Party San, Rockhard.. allemaal feestjes die niet zijn uitverkocht en met super lineup.
Net? Je bedoelt vast anderhalve dag terug.quote:Op woensdag 2 april 2008 02:04 schreef TheSorrow het volgende:
Ik herinner me dat iemand het over een Ministry tour had?
Net bevestigd volgens de 013
Best leuk Priest en Iced Earth en nog redelijk dichtbij ook, maar 45 euro is toch wel weer een hoop geld voor 4 bandjes.quote:Op woensdag 2 april 2008 13:58 schreef Tokus het volgende:
JUDAS PRIEST & SPECIAL GUESTS CAVALERA CONSPIRACY, ICED EARTH & AIRBOURNE
Zondag 22 juni 2008
IJsselhallen, Zwolle
Entree: ¤ 45 (excl. servicekosten)Aanvang: 14.15 uur
Zaal open: 13.00 uur
http://www.ijsselhallen.n(...)special-guests!.html
We kenne er wel misschien samen heen ofzo,quote:Op woensdag 2 april 2008 14:07 schreef Witchfynder het volgende:
Bruut!.
Dat wordt een lange zit, als het om 1415 al begint..
11,25 per band, dat valt toch best mee? het zijn op Airbourne na geen bands die je in een klein zaaltje zal zien, met 10 man publiek.quote:Op woensdag 2 april 2008 14:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Best leuk Priest en Iced Earth en nog redelijk dichtbij ook, maar 45 euro is toch wel weer een hoop geld voor 4 bandjes.
Dat dusquote:Op woensdag 2 april 2008 11:18 schreef ThE_ED het volgende:
Nouja hij staat bij het kopje "net bevestigd".
Ja idd. Aangezien ik niet naar Graspop ga. Al is er een complot gaande om mij de zaterdag erheen te krijgen, heb ik het idee.quote:Op woensdag 2 april 2008 14:18 schreef ThE_ED het volgende:
Wel leuk, maar ik zie ze toch al op graspop, nog eens ff over denken dus.
[..]
We kenne er wel misschien samen heen ofzo,
Misschien komt het omdat je every other time over Kiss begintquote:Op woensdag 2 april 2008 15:56 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja idd. Aangezien ik niet naar Graspop ga. Al is er een complot gaande om mij de zaterdag erheen te krijgen, heb ik het idee..
Ik ookquote:Op donderdag 3 april 2008 07:51 schreef lifeblind het volgende:
Zo, vanavond Paganfest in 013. Zin in!
Ja, maar dat is alleen maar dat vage Nederlandse voorprogramma.quote:Op donderdag 3 april 2008 11:02 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik ook
Het begint trouwens wel vroeg: 17.15
Ik hoop dat die niet in de baroeg komenquote:Op woensdag 2 april 2008 22:37 schreef Witchfynder het volgende:
Om ff terug te komen op 013...
38 juli: Exodus en Three Inches of Blood lijkt me wel wat! Voor TIoB vind ik geweldig..
Ik zeg toch: om ff terug te komen op 013.quote:Op donderdag 3 april 2008 11:55 schreef VaderVanJezus het volgende:
[..]
Ik hoop dat die niet in de baroeg komen
Ik snap niet wat Deviance daar doet. Dat wij het niet geworden zijn ben ik niet bitter over, c'est la vie, maar er zaten tig meer bands in de stemming die qua geluid en thematiek (de vereisten om aan paganfest mee te doen!) veel beter bij het gedoe passen dan deze band.quote:Op donderdag 3 april 2008 11:39 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, maar dat is alleen maar dat vage Nederlandse voorprogramma.
Kijk als het nou Conorach was geweest.![]()
Was al een tijdje uitverkocht toch? Nou ja, als je er volgend jaar echt vroeg bij bent zijn de kaartjes ook nog eens goedkoper volgens mij.quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:46 schreef iuvenis het volgende:
Begon ik net geinteresseerd te raken in Wacken, zijn ze net uitverkocht...
Volgend jaar ben ik er als de kippen bij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |