En nu alle toffe bands naar GMM laten komen, woohooquote:Op woensdag 26 maart 2008 13:05 schreef MM-Luna het volgende:
Geen FoR dus. Yay!!
Hihi festivalbroekieee!quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:21 schreef G.Fawkes het volgende:
Neen! Mijn festivalontmaagding was bij FoR
quote:
Eeehhm, meeste grotere namen qua metalbands zitten bij MOJO. Meeste festivals worden georganiseerd met behulp van MOJO. Ik denk dat MOJO het juist heel goed snapt.quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:28 schreef G.Fawkes het volgende:
Mojo en metal gaan niet samen. Kutmojo snapt het niet
Neen MOJO snapt het niet. MOJO is kut ( ik baal gewoon, wilde gaan)quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:42 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Eeehhm, meeste grotere namen qua metalbands zitten bij MOJO. Meeste festivals worden georganiseerd met behulp van MOJO. Ik denk dat MOJO het juist heel goed snapt.
Nou vertel, wat snapt MOJO dan niet volgens jou?quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:44 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Neen MOJO snapt het niet. MOJO is kut ( ik baal gewoon, wilde gaan)
MOJO snapt niet dat ik er heen wilde! En tuurlijk er zijn vast leukere festivals maar ik wilde naar FoR en naar Wacken. Wacken is uitverkocht en FoR is afgelast...quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:50 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Nou vertel, wat snapt MOJO dan niet volgens jou?
En naar FoR gaan, damn.. er zijn zoveel meer leukere festivals om naar toe te gaan dan naar FoR.
Tuurlijk snapten ze dat wel, ze vinden je gewoon een sukkel en lachen je nu keihard uit omdat jij zo moet janken met je kut FoR. Ben blij dat dit festival niet door gaat, stelletje geld aftroggelende kutlui die het metalwereldje om zeep helpen door absurde prijzen te vragen voor bands en festivals.quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:55 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
MOJO snapt niet dat ik er heen wilde! En tuurlijk er zijn vast leukere festivals maar ik wilde naar FoR en naar Wacken. Wacken is uitverkocht en FoR is afgelast...
Nu moet ik zoals iedereen naar Graspop en Lowlands...
En Stonehenge en Occultfest en Sodom Open Airquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:09 schreef ThE_ED het volgende:
En Elsrock, met Cruachan.
FoR is eigenlijk al sinds de eerste editie grotendeels gebaseerd op het binnenhalen van een aantal grote publiekstrekkers. Als dat niet lukt, dan blijkt de animo toch een stuk minder. Het is dan ook geen festival dat het van geschiedenis / naam of sfeer moet moet hebben inderdaad en ook niet bepaald van originele namen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:23 schreef ThE_ED het volgende:
Waarschijnlijk ook gewoon een excuus van mojo om de slechte kaartverkoop te verklaren.
FoR heeft gewoon nog geen naam denk ik, en heeft het daarom wat moeilijker.
en toch is het jammerquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:02 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Tuurlijk snapten ze dat wel, ze vinden je gewoon een sukkel en lachen je nu keihard uit omdat jij zo moet janken met je kut FoR. Ben blij dat dit festival niet door gaat, stelletje geld aftroggelende kutlui die het metalwereldje om zeep helpen door absurde prijzen te vragen voor bands en festivals.![]()
Wacken uitverkocht inderdaad, zoals elk jaar.. eerder kaartje halen in het vervolg dus. Graspop is gaaf, geweldige lineup dit jaar. Daarnaast Waldrock nog, Party San, Rockhard.. allemaal feestjes die niet zijn uitverkocht en met super lineup.
Hmm, ja, maar ook die namen, zo slecht vond ik de eerste die bekend zijn toch niet.quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
FoR is eigenlijk al sinds de eerste editie grotendeels gebaseerd op het binnenhalen van een aantal grote publiekstrekkers. Als dat niet lukt, dan blijkt de animo toch een stuk minder. Het is dan ook geen festival dat het van geschiedenis / naam of sfeer moet moet hebben inderdaad en ook niet bepaald van originele namen.
Het is inderdaad meer zo dat ze niet echt een onderscheidende line-up hadden. Ik vind persoonlijk zelf ook dat er altijd wel erg weinig black / death staat en als er al wat staat dan zijn dit vrij standaardnamen. Daarnaast hebben ze mogelijk ook wel te lijden onder Pinkpop dat bands als Metallica en Rage against the machine boekt. Dat trekt m.i. ook nog eens het publiek weg dat niet zo snel naar een festival als Graspop of Wacken zou gaan.quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:13 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Hmm, ja, maar ook die namen, zo slecht vond ik de eerste die bekend zijn toch niet.
Maar misschien wél teveel van hetzelfde inderdaad, en dan gaat men wellicht voor graspop.
Wacken heeft natuurlijk aardig wat traditie en is voor veel mensen eigenlijk vaste prik ook al is de line up niet denderend. Wacken werd b.v. in Metal: A headbangers journey neergezet als het Mekka voor de metalhead, waarnaar hij of zij toch minstens eens in zijn of haar leven een pelgrimstocht naar moet maken zeg maar.quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:13 schreef Syb-rund. het volgende:
For had een kut line-up dus zo gek is het nog niet.
En waarom wacken uitverkocht is, is mij ook een raadsel, zo fantastisch zijn die bands ook weer niet
Hellfest staat zeker ook op mijn lijstje om nog eens heen te gaan. Die hebben toch elk jaar wel weer een gave line up de laatste jaren.quote:hellfest daarentegen heeft een gruwelijk toffe line up, als is die verneukt door de laatste toevoegingen van bands zoals in flames en co.
Volgens mij is Wacken wel het grootste Metal festival, of heb ik het nu mis? Ik ben nog nooit gweest maar ik heb idd wel het Mekka gevoel erbijquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wacken heeft natuurlijk aardig wat traditie en is voor veel mensen eigenlijk vaste prik ook al is de line up niet denderend. Wacken werd b.v. in Metal: A headbangers journey neergezet als het Mekka voor de metalhead, waarnaar hij of zij toch minstens eens in zijn of haar leven een pelgrimstocht naar moet maken zeg maar.![]()
Ik heb er bovendien ook wel eens naast Duitsers gestaan die alleen maar op de camping bleven barbecueën en bier drinken.
[..]
Dat valt wel mee denk ik. Ze zitten sinds vorig jaar aan hun maximale capaciteit van ongeveer 70.000 bezoekers (meen ik). Dynamo had in het beste jaar iets van 120.000 bezoekers geloof ik.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:52 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Volgens mij is Wacken wel het grootste Metal festival, of heb ik het nu mis? Ik ben nog nooit gweest maar ik heb idd wel het Mekka gevoel erbij
Dat heb ik ook nog wel eens gedaan op Werchter, toch een best dure camping dan.quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:52 schreef MM-Luna het volgende:
Wacken? Dit jaar meer dan 80.000 kaarten verkocht. En wat op de camping zittende bbq en bier zuipende duitsers betreft, dat is wel erg duits eigen hehe. Doen onze Party San duitsers ook, alhoewel zij dan nog wel in drie dagen tijd zo'n 5 bands kijken.
Inclusief foute camper toch?quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:52 schreef MM-Luna het volgende:
Wacken? Dit jaar meer dan 80.000 kaarten verkocht. En wat op de camping zittende bbq en bier zuipende duitsers betreft, dat is wel erg duits eigen hehe. Doen onze Party San duitsers ook, alhoewel zij dan nog wel in drie dagen tijd zo'n 5 bands kijken.
Volgens mij is Wacken nog wel het grootste nog bestaande Metalfestival. Ik acht het niet waarschijnlijk dat een festival in deze tijden nog de aantallen van '94 '95 DOA kan halen, die flink waren opgeschroefd door illegale bezoekers.quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat valt wel mee denk ik. Ze zitten sinds vorig jaar aan hun maximale capaciteit van ongeveer 70.000 bezoekers (meen ik). Dynamo had in het beste jaar iets van 120.000 bezoekers geloof ik.
Komt ook bij Graspop!quote:
TheSorrow vorig jaar: "Ik wil echt dat Dying Fetus op Graspop komt!quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:27 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Komt ook bij Graspop!
Overigens kom ik er nu pas achter wat white snake te maken heeft met deep purple...
Ik ben nu al ff aan het voorbereiden voor graspop, effekes alle bandjes leren kennen.... Hoewel ik al de meeste bandjes al redelijk goed ken... Maar ik ben zo blij met arch enemy, iced earth en symphony X, dat waren juist de bandjes die ik nog live wilde zien...quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:36 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
TheSorrow vorig jaar: "Ik wil echt dat Dying Fetus op Graspop komt!" ... En nou komen ze nog ook
!
Heel de dag zo rondlopen als die gast in dat filmpje
Zekers, ik verheug me er nu al op, dante's inferno weer op z'n ouderwets...quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:06 schreef ThE_ED het volgende:
Iced Earth nu weer met Barlow, ben wel benieuwd.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:27 schreef iuvenis het volgende:
Overigens kom ik er nu pas achter wat white snake te maken heeft met deep purple...
o ja jullie staan daar ook bij.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:56 schreef Witchfynder het volgende:
Ff schandalig spammen:
[ afbeelding ]
heb je Dante's Inferno "nieuwerwets" gehoord dan, met Owens?quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:34 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Zekers, ik verheug me er nu al op, dante's inferno weer op z'n ouderwets...
Cool. Ben benieuwd of ze het wat vindt.quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:52 schreef Tokus het volgende:
[..]
o ja jullie staan daar ook bij.
Ik geloof dat we daar een reviewster hebben lopen die avond.
Ja, precies, want dat nummer doen ze áltijd live!quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:34 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Zekers, ik verheug me er nu al op, dante's inferno weer op z'n ouderwets...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |