helemaal mee eens. Ik heb Cover Up ook gevonden en wat een fijne party plaat zeg. Hopelijk komt er weer net zo'n mooie ltd editiion van als van the last sucker, maar aanschaffen ga ik hem zowiezo wel.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:20 schreef Toffe_Ellende het volgende:
En tó ch blijft End of Days part II een geslaagd slot van het Ministry-verhaal
quote:zo 22 juni 2008
C U La TouR
Ministry
METAL
industrial/metal
Dommelsch Zaal / AANVANG 18.30 / Zaal open 14.30
entree 30,00 euro / 3,45 euro servicekosten
Vvk start op 5 april
quote:
Heb hem zojuist besteldquote:Op maandag 3 maart 2008 11:51 schreef bartrid het volgende:
Ik heb Cover Up ook gevonden en wat een fijne party plaat zeg. Hopelijk komt er weer net zo'n mooie ltd editiion van als van the last sucker, maar aanschaffen ga ik hem zowiezo wel.
Kan je ook voor mij een kaartje regelen dan ?!quote:
Nope voor zover ik weet niet.quote:Op maandag 31 maart 2008 20:01 schreef rood_verzet het volgende:
Heeft Ministry geen plaat opgenomen met KMFDM?
cd en t-shirt zijn onderwegquote:
Ik heb hier toch echt een plaat van KMFDM waarbij staat dat hij samen met Ministry is opgenomen, die ook 'so what' heet, of is dit een cover?quote:Op maandag 31 maart 2008 21:47 schreef iuvenis het volgende:
Wat is eigenlijk het langste nummer van Ministry? Het langste nummer van hun dat ik ken is 'so what'...
Ik zal er voor jou ook 1 scoren, laat even weten of ik er ook 1 voor T. moet meenemen. Ik ga er van uit dat het niet zo verdomd snel gaat dat we achter het net vissen.quote:Op maandag 31 maart 2008 20:09 schreef Doc het volgende:
[..]
Kan je ook voor mij een kaartje regelen dan ?!![]()
Ik zal Senor Tibor snel mailen!
opvallende tijden trouwens: AANVANG 18.30 / Zaal open 14.30 (4 uur lang de zaal van te voren open?) - een vroege start is voor de maandagochtendweervroegopstaandemedemens trouwens niet verkeerd
Welke plaat is dat dan? Ik ben redelijk bekend met het oevre van beide bands maar dit zegt me niks. Toch een cover misschien? Hier staat ie ook niet tussen: http://www.kmfdmfaq.com/faq.htmquote:Op maandag 31 maart 2008 23:01 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Ik heb hier toch echt een plaat van KMFDM waarbij staat dat hij samen met Ministry is opgenomen, die ook 'so what' heet, of is dit een cover?
Cover up is binnen, en de titels van de hidden tracks zijn geweldigquote:
Welke is dat dan? Heb hier alle KMFDM releases staan, maar ken alleen een versie van de track 'Godlike' die ze hebben opgenomen na een tour met Ministry... staat op 'AGOGO' geloof ik.quote:Op maandag 31 maart 2008 23:01 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Ik heb hier toch echt een plaat van KMFDM waarbij staat dat hij samen met Ministry is opgenomen, die ook 'so what' heet, of is dit een cover?
In een of andere vage map met zogenaamde 'rare songs'quote:Op zaterdag 5 april 2008 10:26 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Welke is dat dan? Heb hier alle KMFDM releases staan, maar ken alleen een versie van de track 'Godlike' die ze hebben opgenomen na een tour met Ministry... staat op 'AGOGO' geloof ik.
Zojuist ook kaartjes besteld voor 22/06
quote:
Durf er m'n hand voor in het vuur te steken dat dat een neppert isquote:Op zaterdag 5 april 2008 12:33 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
In een of andere vage map met zogenaamde 'rare songs'denk inderdaad dat het fake is aangezien het onder 'fan remixes' stond, er staat KMFDM & Ministry- So What, zou overigens wel gaaf zijn om en KMFDM en Ministry en Nine Inch Nails op een concert te zien, ongeveer net zo uber als dat concert van RATM met Serj Tankian en Saul Williams in Belgie, alleen zijn daar geen staanplaatsen meer
(en wie gaat er nou zitten bij zo'n concert)
Ik heb misschien nog sta-kaarten over voor dat concert, ga namelijk zelf naar de zondag van Pinkpop. Als je interesse hebt moet je het even laten wetenquote:Op zaterdag 5 april 2008 12:33 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
ongeveer net zo uber als dat concert van RATM met Serj Tankian en Saul Williams in Belgie, alleen zijn daar geen staanplaatsen meer(en wie gaat er nou zitten bij zo'n concert)
Je hebt een PMquote:Op zaterdag 5 april 2008 14:12 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Ik heb misschien nog sta-kaarten over voor dat concert, ga namelijk zelf naar de zondag van Pinkpop. Als je interesse hebt moet je het even laten weten
Kom even kletsen dan.quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:00 schreef kamagurka het volgende:
Damn! Kan ik niet achterblijven natuurlijk!!
Klinkt als een meetquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |