O ja daar was na veel gedoe iemand van ons aanwezig.quote:Op maandag 28 april 2008 21:07 schreef Witchfynder het volgende:
Dynamo, Eindhoven gister. Conorach, Heidevolk, Hollenthon.
Nijmegen metal hoofdstad van Nederlandquote:Op maandag 28 april 2008 21:21 schreef Witchfynder het volgende:
Ja je merkt echt regionale verschillen. Hier in Holland moet je als band ook verdomd je best doen om de mensen in beweging te krijgen. Het meest enthousiaste publiek heb ik tot nu toe nog in Brabant en Gelderland gezien. M.u.v. Boxmeer. Die mensen slaan echt alles. Dat is Lots vrouw bij Sodom.
Hoezo gedoe?quote:Op maandag 28 april 2008 21:25 schreef Tokus het volgende:
[..]
O ja daar was na veel gedoe iemand van ons aanwezig.
Dat is Arnhem toch?quote:Op maandag 28 april 2008 22:17 schreef Shivo het volgende:
[..]
Nijmegen metal hoofdstad van Nederland
- Victimizerquote:Op maandag 28 april 2008 23:07 schreef Witchfynder het volgende:
Tja, Goudvishal..
Uit Nijmegen ken ik alleen Myrkvar qua metal..
De Goudvishal bestaat niet meer als zodanig. Onderhandelingen om de Goudvishal in de Willemeen door te zetten komen ook niet echt van de grond geloof ik.quote:Op maandag 28 april 2008 23:07 schreef Witchfynder het volgende:
Tja, Goudvishal..
Uit Nijmegen ken ik alleen Myrkvar qua metal..
Precies wat ik bedoelde.quote:Op maandag 28 april 2008 23:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
De Goudvishal bestaat niet meer als zodanig. Onderhandelingen om de Goudvishal in de Willemeen door te zetten komen ook niet echt van de grond geloof ik.
Keek ff op je site, je gaat met Hollenthon optreden?quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:47 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Precies wat ik bedoelde..
De enige Shadowlord die ik ken, is een power metalband uit Kaapstad..
Hopelijk komen wij nog een keer in Nijmegen spelen, hoor er idd erg leuke dingen over..
Dat was volgens mij afgelopen zondagquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:09 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Keek ff op je site, je gaat met Hollenthon optreden?
Jaquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:13 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Dat was volgens mij afgelopen zondag
Ach als je alles drie keer leest valt het best meequote:Op dinsdag 29 april 2008 13:24 schreef ThE_ED het volgende:
Volgens mij loopt deze conversatie heel raar...
Ja, dat is het vooral een beetje.quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:35 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ach als je alles drie keer leest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |