abonnement Unibet Coolblue
pi_58307728
eindelijk wat viking metal aan deze kant van de oceaan: zondag Eluveitie/Tyr/Ensiferum/Turisas, met als toetje Meshuggah en Ministry (op het New England Metalfest). Dat wordt weer een avondje zonder beweging (moshen/crowdsurfen/etc streng verboden hier) naar metalbands kijken (als ik gezelschap kan vinden, that is).
Jesus saves but death prevails.
pi_58307837
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 18:26 schreef Tokus het volgende:

[..]

je moet een blad als Dag ook niet lezen om de muziekkennis.
Nee dat doe ik ook niet. Ik vond het hele artikel raar. Maar dit viel mij het meest op.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_58314169
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 18:21 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

De nieuwe Textures?
In de dag werd deze week Textures met The Dillinger Escape Plan vergeleken. Ik snap die vergelijking niet.
Nee, jij was te snel Ik bedoelde Origin
  zaterdag 26 april 2008 @ 02:58:17 #254
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_58315521
Origin.. meh
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
  zaterdag 26 april 2008 @ 12:54:42 #255
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_58318987
Het is vooral wel tof dat je nu eindelijk af en toe hoort dat het echt briljante muzikanten zijn.
Live zie je het wel altijd maar op cd was het soms moeilijk te horen.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
  zaterdag 26 april 2008 @ 15:31:13 #256
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_58321383
Iemand hier fan van Ihsahn (van Emperor, nou met soloproject) ? Ik vond z'n eerste cd The Adversary erg goed, tweede cd (AngL) lijkt op 't eerste gehoor wat minder maar ik ga 'm nog 'n luisterbeurt geven.

M.
Hallon!
pi_58329888
Ik vond AngL juist wel lekker klinken
  zondag 27 april 2008 @ 00:24:29 #258
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_58331089
Ik zeg zeker niet dat ie slecht is, ik moet 'r gewoon wat vaker naar luisteren, is meestal bij Emperor/Ihsahn spul wel zo. (voor mij dan )

Realiseer me trouwens dat deze band weinig (meer) met metal te maken heeft maar wou ook even melden dat ik Ulver - Shadows of the Sun af & toe 'n heerlijk album vind om bij te relaxen.

M.
Hallon!
pi_58337008
ben al heel de ochtend de nieuwe firewind aan het luisteren
heerlijke plaat
Not alone with a dream,Just a want to be free With a need to belong I am a clansman... FREEDOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
  maandag 28 april 2008 @ 02:05:34 #260
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_58352117
Zo, dat was lekker spelen. .
Ik vind Hollenthon live niet heel geweldig. Ze spelen heel erg met het bandje (met daarop toetsen enzo) mee en daardoor gaat er wat dynamiek verloren. Laat ook weinig ruimte voor interactie met het publiek, terwijl het publiek echt superenthousiast was die avond.

[ Bericht 52% gewijzigd door Witchfynder op 28-04-2008 09:37:14 ]
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_58352688
Nieuwe Testament is ook flink gaaf!

Thanks voor de tip Daan
Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
pi_58355769
Ik ga Testament dan ook maar eens luisteren.
Omdat ik niet kon wachten tot ik m'n vriend weer zag heb ik Deicide vast geluisterd in de Music Store
Maar vond het een hele gave plaat! Niet extreem vernieuwend ofzo, maar gewoon gaaf en Deicide

Met hem afgesproken dat hij die vandaag voor me meeneemt uit z'n werk
  maandag 28 april 2008 @ 12:17:39 #263
206970 iuvenis
potentiele painkiller
pi_58356927
quote:
Op zondag 27 april 2008 12:54 schreef theclansman het volgende:
ben al heel de ochtend de nieuwe firewind aan het luisteren
heerlijke plaat
Into the fire is een gaaf nummer!
Ik ga ze gelukkig op graspop zien...
love's a loaded gun....
pi_58361515
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 18:35 schreef Shivo het volgende:
eindelijk wat viking metal aan deze kant van de oceaan: zondag Eluveitie/Tyr/Ensiferum/Turisas, met als toetje Meshuggah en Ministry (op het New England Metalfest). Dat wordt weer een avondje zonder beweging (moshen/crowdsurfen/etc streng verboden hier) naar metalbands kijken (als ik gezelschap kan vinden, that is).
wtf, serieus?
je wordt daar dus gedwongen om als een standbeeld naar een band te gaan kijken?
  maandag 28 april 2008 @ 16:34:30 #265
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_58361610
Gewoon headbangen, net als vroeger
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_58361627
quote:
Op maandag 28 april 2008 16:29 schreef mr_cucumber het volgende:

[..]

wtf, serieus?
je wordt daar dus gedwongen om als een standbeeld naar een band te gaan kijken?
Volgens mij heeft ie dat wel eens eerder uitgelegd. Die zalen schijnen doodsbang dat ze een schadeclaim krijgen bij eventuele verwondingen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_58362000
quote:
Op maandag 28 april 2008 16:35 schreef Monolith het volgende:

[..]

Volgens mij heeft ie dat wel eens eerder uitgelegd. Die zalen schijnen doodsbang dat ze een schadeclaim krijgen bij eventuele verwondingen.
quote:
Op maandag 28 april 2008 16:34 schreef Mark het volgende:
Gewoon headbangen, net als vroeger
Maar dan heb je weer de kans dat je een wiplash krijgt..of iemand een kopstoot geeft
pi_58362531
quote:
Op maandag 28 april 2008 16:35 schreef Monolith het volgende:

[..]

Volgens mij heeft ie dat wel eens eerder uitgelegd. Die zalen schijnen doodsbang dat ze een schadeclaim krijgen bij eventuele verwondingen.
Dat, dus. Dream Theater speelt binnenkort in een thuisconcert in de grootste zaal van Boston, en dan zit je dus in een stoeltje.
Jesus saves but death prevails.
pi_58364167
Maarja, Dream Theater is dan ook saai

Maar lekker ruk daar man... wat doe je daar nog?
Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
pi_58364170
quote:
Op maandag 28 april 2008 17:27 schreef Shivo het volgende:

[..]

Dat, dus. Dream Theater speelt binnenkort in een thuisconcert in de grootste zaal van Boston, en dan zit je dus in een stoeltje.
Bij een band als Dream Theater heb ik geen behoefte om te gaan moshen hoor. Niet dat ik die behoefte überhaupt heb. Maar dit even geheel terzijde. Dream Theater is nu niet echt een band waar je heen gaat om te moshen. Daar ga je heen om naar de muziek te luisteren.
Bij een band zoals Hatebreed, Slayer of Cannibal Corpse daar wordt wel gemoshed. Maar daar ga je dan weer niet heen om naar de muziek te luisteren. En als je niet van moshen houd dan ga je toch gewoon niet in de pit staan. Maar ergens anders en dan headbangen.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_58364998
Het is me tot nu toe eigenlijk altijd gelukt om buiten de pit te blijven of te komen. En dan heb ik het niet over enkel kleine concertjes maar ook bij een band als Kreator waar toch behoorlijk gemosht wordt..

Als iemand die heel aso aan het moshen is uiteindelijk door iemand op z'n smoel gemept wordt en knock-out raakt dan is dat zijn eigen fucking schuld en kan ik hem alleen maar uitlachen Als je in de pit gaat, kan je gewond raken, klaar. Soms zijn er zulke aso's in de pit (die expres de hele zaal door schieten waardoor ook mensen die expres uit de buurt van de pit gaan staan getrapt of gemept worden), dat ik sta te duimen dat diegene op de grond gemept wordt en een kist in z'n smoel krijgt
pi_58365257
ik vind pits altijd wel leuk enzo. sta er nie constant in maar af en toe duik ik er wel eens in.
maar het hoort er gewoon bij net als crowdsurfen. wat nu ook alweer verboden is op graspop
Not alone with a dream,Just a want to be free With a need to belong I am a clansman... FREEDOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
  maandag 28 april 2008 @ 20:25:31 #273
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_58366178
Het is niet mijn ding, al bezondig ik mij er incidenteel aan. Soms wel eens misrekend, zoals bij Nuclear Assault ("Ver genoeg") en dan midden in de pit staan

Ik ben toch meer een oldskool-banger
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  maandag 28 april 2008 @ 20:54:53 #274
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_58366851
We kregen vandaag op hyves de klacht dat er gister geen pit was. Ja, hallo, JIJ staat in het publiek. .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 28 april 2008 @ 20:56:33 #275
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_58366885
ja maar jullie moeten de juiste sfeer neerzetten.
Nothing lasts forever but the certainty of change
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')