Ok, houden we daar rekening mee. De aanbiedingen stromen wel binnen alsof iemand een kraan open heeft gezetquote:Op zaterdag 19 april 2008 14:45 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Duurt nog eff. Jullie zitten nog in de 2e ronde en heb pas eind april weer vergadering.
Deden ze bij het studio report al. Damn, kan echt niet wachten.quote:Op zaterdag 19 april 2008 14:37 schreef Mark het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn de berichten waar we op wachten![]()
Overigens wordt de nieuwe Testament de hemel ingeprezen in de Rock Tribune (score 100, had ik nog niet eerder gegeven zien worden), zou nog beter moeten zijn dan de laatste Exodus en Death Angel. Zegt trouwens genoeg dat daarmee vergeleken wordt: de oudjes geven nog immer de toon aan.
100 is nogal aan de te hoge kant, maar het is wel een hele goeie plaat.quote:Op zaterdag 19 april 2008 14:37 schreef Mark het volgende:
Overigens wordt de nieuwe Testament de hemel ingeprezen in de Rock Tribune (score 100, had ik nog niet eerder gegeven zien worden), zou nog beter moeten zijn dan de laatste Exodus en Death Angel. Zegt trouwens genoeg dat daarmee vergeleken wordt: de oudjes geven nog immer de toon aan.
Maar waar dan? Ik heb het niet op de officiele site gezien en ook niet op myspace.quote:Op maandag 21 april 2008 15:51 schreef Djaser het volgende:
Het nieuwe Judas Priest nummer staat online!
Ga de nieuwe Perzonal War die op 30 mei uit gaat komen dan ook maar snel bestellen, want die kan in het rijtje van megavette thrashplaten van het jaar tussen Death Angel en Testament.quote:Op zondag 20 april 2008 01:06 schreef Mark het volgende:
Ik download nooit, ik koop altijd.
Thanks!quote:Op maandag 21 april 2008 16:32 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Alleen de titeltrack.. hier te vinden
Weet niet hoe ik het vind, vind het begin/de intro heel erg gay (hoewel dat tegenover Halford natuurlijk geen belediging is)
Maar ben wel blij dat er nog een typisch Priest-geluid inzit. Vind het wel redelijk op Angel of Retribution lijken qua sound en zang. Maar ik zal denk ik altijd grotere fan blijven van het oudere werk van ze.
quote:
Suffocation&Napalm Death is ook erg close idd!quote:Op maandag 21 april 2008 18:45 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
(ben ondertussen met de derde koper bezig voor dat schijtkaartje, 't is te hopen dat deze niet afhaakt/'verdwijnt')
Oh, en Judas Priest in Zwolle komt nog dichterbij dan Graspop dus ik heb ook wel iets om naar uit te kijken.
+Suffocation/Napalm Death al over ruim 2,5 week
Het komt goed, ik heb zo'n voorgevoelquote:Op maandag 21 april 2008 19:09 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:![]()
![]()
*checkt*
Omg, wat een mongolen![]()
Inderdaad een walgelijk Epica-achtig gottiklogo
![]()
@TheSorrow, hoop het inderdaad, maar denk dat deze doorgaat, en heb anders alweer een 4e bieder
ja, bij angel of retribution kwamen ze al voorzichtig met van die tribals...quote:Op maandag 21 april 2008 19:09 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:![]()
![]()
*checkt*
Omg, wat een mongolen![]()
Inderdaad een walgelijk Epica-achtig gottiklogo
![]()
Vind het zondequote:Op maandag 21 april 2008 19:47 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
ja, bij angel of retribution kwamen ze al voorzichtig met van die tribals...
Ja, ik ook.quote:
Hmm, ik vind het toch wel een tof album, zeker Hellrider.quote:Maar goed, ik denk dat ik sowieso wel vind dat angel retribution nooit had hoeven komen. Hoewel er een aantal heel erg vette nummers op staan naar mijn mening, had ik liever gezien dat ze gewoon geen albums meer gingen maken en gewoon heel veel touren en alleen maar oude nummers spelen live
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |