quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:49 schreef Ziet het volgende:
- Amanda heeft héél lekker gekookt, dat gaat ze vaker doen(zie vorige COS DGK [COS#3444] Wie komt er van de naasten in ? als je wilt lachen)
- de anderen bestellen straks nog maar even wat
- Jaap zijn vader wil komen![]()
- Daniëlle (zus Amanda) wil ook komen
- ws mag Huub van achter Claire ten huwelijk vragen, dus papa Ron wordt eerdaags gebeld door Huub.
en nu zit Huub te schaken met Mike
Claire vroeg of ze niks leuks gingen doen
waarop Huub antwoorde met: we zijn niet getrouwd
en dat was het
Brian en Amanda voeren nou TOPOVERLEG. Je weet hoe dat over het algemeen gaat. En daar moet een winnaar uitkomen?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:52 schreef avonne het volgende:
B&A zijn dus (wederom) de enigen met een concreet plan.
Waarheid als een koe: als ze Huub niet wegstemmen, moeten J&C later niet zeuren als ze niet van hem gewonnen hebben.
Ze heeft gelijk, jonguh wat maken die twee TV!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:53 schreef beequeen het volgende:
@Ziet![]()
![]()
Volgens Amanda heeft Huub geen persoonlijkheid. Hij staat in de schaduw van B en A, zij maken pas tv.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:53 schreef beequeen het volgende:
@Ziet![]()
![]()
Volgens Amanda heeft Huub geen persoonlijkheid. Hij staat in de schaduw van B en A, zij maken pas tv.
en ik geef Amanda nog gelijk ookquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:53 schreef beequeen het volgende:
@Ziet![]()
![]()
Ik begrijp dat je niet vaak streams kijkt( kan je geen ongelijk geven hoor). B en A maken plannen onder het toeziend oog van de plasma. Huub wil wel maar wordt tegengewerkt door de FEBO. Hij wil los tegen B en A maar mag niet van het hokje.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:52 schreef avonne het volgende:
Waarheid als een koe: als ze Huub niet wegstemmen, moeten J&C later niet zeuren als ze niet van hem gewonnen hebben.
anders ik wel!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:58 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik verheug me al op een zonnebank/ sauna sessie; top tv!
kom op... zo makkelijk om te zeggen... terwijl ze allemaal weten dat Huub, Jaap, Amanda en Brian in de finale komen te staan.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:52 schreef avonne het volgende:
Nou baal ik een beetje dat ik niks kan meeluisteren. Verslagquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:03 schreef rooie3 het volgende:
Filmpje van Palma.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:07 schreef Ziet het volgende:
zielig voor palma's zoontje!
hij lag er heel zielig bij
Mijn Update:quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou baal ik een beetje dat ik niks kan meeluisteren. Verslag
Werkelijk om te kotsen die rat en dat zit nog steeds in dat hok. Alleen al het omgooien van de tuinstoelen met Jaap en Huub, zonder boete hè?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:58 schreef Lady-night het volgende:
Pipaparabrother.....
://www.nowlive.eu/index.php?action=topic&forum=23&topic=2
Als dat zo is....quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:08 schreef fredfik het volgende:
en de rat probeert z,n tv momentje weer te pakken over palma,s rug
volgens mij stond jouw post er voor het filmpje begonquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:03 schreef rooie3 het volgende:
Filmpje van Palma.
idd.... kots, kotsquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:08 schreef Marieke_B het volgende:
Amanda zit met haar handen voor haar mond...goh wat eerrrrugggg!
Brian wil Palma gaan bellen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tnxquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn Update:
VIDEOBOODSCHAP VAN PALMA
Even over tienen moet iedereen op de bank gaan zitten. Het plasmascherm floept aan.
Er volgt een videoboodschap van Palma. Haar zoon ligt in het ziekenhuis vanwege een lelijke wond aan zijn scheenbeen, opgelopen tijdens het voetballen.
Palma is er nu voor haar zoon, maar hoopt dat ze er weer voor de miljonairs kan zijn als het wat beter met hem gaat.
Ze zou ervoor zorgen dat elke dag een hel was voor Palma.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:10 schreef Desii het volgende:
[..]
idd.... kots, kots
mijn korte termijngeheugen haalt op dat Amanda alleen nog maar hallo en dag tegen Palma wilde zeggen... en nu doet ze zo overdreven bezorgt
Ik vind de humor waarop Huub en Jaap het oppakken veul leuker en ik denk Palma ook
Klopt het was op now live vanmiddag al bekend,lag daar ook iemand in het ziekenhuis en had dat gehoord.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
volgens mij stond jouw post er voor het filmpje begon![]()
De zoon van Palma, Dexter is op het voetbalveld onderuit gehaald en heeft zijn been lelijk gebroken, hij is er vannacht aan geopereerd. Dus Palma blijft voorlopig even bij haar zoon om voor hem te zorgen, maar hoopt binnenkort weer leuk te doen in de villa.
Dan moet hij dat in hun gezicht zeggen en niet achter hun rug om.Huub is toch altijd zo eerlijk.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:12 schreef Deisyy het volgende:
Huub wordt er heel misselijk van dat mensen op zulke momenten last hebben van vals sentiment met met hun ge-oeh en ge-ah. Brian heeft er vooral een handje van, volgens Huub.
Goed gezien Huub, het is om te kotsen.
Ik dacht even dat je een vooruitziende blik hadquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:14 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Klopt het was op now live vanmiddag al bekend,lag daar ook iemand in het ziekenhuis en had dat gehoord.
Huub is ook een klootzakquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:14 schreef beequeen het volgende:
En Huub moet weer de klootzak spelen....leuk voor de reguliere.
Toen Huub van de week José belde zaten B en A er als geslagen honden bij en nu dit. KUTFEBO.
Leuk toch, zo'n bezoekje aan Dexter. Holy Brain op bezoek bij een ziek kindjuh.......koetsiekoetsiekoe.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:13 schreef fredfik het volgende:
en de rat wil op bezoek bij dexter...of palma daar op zit te wachten !!!!!!!
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Leuk toch, zo'n bezoekje aan Dexter. Holy Brain op bezoek bij een ziek kindjuh.......koetsiekoetsiekoe.
Brian en kindjes, ik krijg er een Wacko Jacko idee bijquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Leuk toch, zo'n bezoekje aan Dexter. Holy Brain op bezoek bij een ziek kindjuh.......koetsiekoetsiekoe.
nietus.... oke wellus hij is soms een klootzakquote:
Is geen arrogantie maar een gebrek aan hersencellenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:18 schreef Katewalker het volgende:
De arrogantie van Amanda dat ze denkt Jaap te kunnen manipuleren...
Klopt, maar een mindere klootzak dan die rat.quote:
De domme gans speelt Briannetje. Is toch lachen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:18 schreef Katewalker het volgende:
De arrogantie van Amanda dat ze denkt Jaap te kunnen manipuleren...
dat moet je anders zien, een uitje is een uitje..zeker als je jezelf dan weer effe als glibberige rat voor het voetlicht kan spelen..quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:13 schreef fredfik het volgende:
en de rat wil op bezoek bij dexter...of palma daar op zit te wachten !!!!!!!
In haar blote tieten door het hok lopen, neuken met Brian en ruzie maken met Brian. Was er nog meer showquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:22 schreef Deisyy het volgende:
Jaap: Wil je show maken?
Amanda: Nou schjaat, daar ben ik elke dag mee bezig.
Ik heb het gebeuren met Palma niet op de streams gezien, maar wel op Tv. Zowel gisteren en vanavond werd dit uitgezonden. Zowel, Amanda, Brain, Jaap, Claire en Huub, hadden behoorlijk commentaar op Palma. Ook Palma was niet geheel vlekkeloos. Voor mij is niemad brand schoon en is niemand meer of minder geweest in dit conflict.quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je niet vaak streams kijkt( kan je geen ongelijk geven hoor). B en A maken plannen onder het toeziend oog van de plasma. Huub wil wel maar wordt tegengewerkt door de FEBO. Hij wil los tegen B en A maar mag niet van het hokje.
Hoe vaak moet dat hier nog gezegd worden?
Daar moet ik Jaap gelijk in geven: In haar gezicht is het de geweldigste vrouw van de wereld en achter haar rug om laat Huub regelmatig weten dat hij haar gebruikt "voor het spel"quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:23 schreef Disana het volgende:
Jaap: Heel die relatie van Huub en Claire deugt van geen kant.
Hij wil Claire wel op de stoel zetten om Huubs verhaal te horen.
Ik denk ook dat hij haar gebruikt. Niet alleen voor het spel maar ook voor de aandacht en de seks. Maar ik denk dat hij echt niet beter weet, hij vertaalt het volgens mij wel in 'verliefd'.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daar moet ik Jaap gelijk in geven: In haar gezicht is het de geweldigste vrouw van de wereld en achter haar rug om laat Huub regelmatig weten dat hij haar gebruikt "voor het spel"
allemaal lulkoek "mag niet" Dus als hij bezopen is mag alles. Laten ze hem maar weer alcohol drinken, moet je kijken wat er allemaal gebeurd. Huub is gewoon een wolf in schaaps kleding.....quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:28 schreef avonne het volgende:
[..]![]()
"mag niet, mag niet"
FOK MAGNIET
schijt aan "mag niet"
Off-t toevoeging op Jensen: het was zo kort dat ik het nauwelijks kon volgen: Ze maakte piepgeluidjes (die Brian zo leuk vindtquote:
Je bedoelt: Hoe lang het gaat duren voordat Claire het kwartje ziet vallen. Ongelooflijk, wat een mutsquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:34 schreef akveor het volgende:
Jaap verteld dus gewoon open dat Claire de volgende maand ontslagen wordt. Slim.... ben benieuwd hoe lang het gaat duren voor Claire dit te weten komt.
Of met de handschoenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:35 schreef avonne het volgende:![]()
Amanda "het is hetzelfde als dat Huub met een stoel zou trouwen"
Geef Jaap groot gelijk,wat moet hij anders doen.De rest ligt alleen maar te wippen.Die stelletjes is altijd al funest geweest voor het spel.Was mooier geweest als er nu 5 over waren die echt voor het spel gingen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:37 schreef Deisyy het volgende:
Jaap heeft nu een wachtstrategie en gaat pas nadenken als de oude 4 overblijven.
Een Dennixje?
Ik moet nog zien of Jaap dat inderdaad met plannen komt en niet alleen Jaap, maar ook Huub, met een beetje pech voor ons gaan ze gewoon rustig de finale af zitten wachten.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:40 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Geef Jaap groot gelijk,wat moet hij anders doen.De rest ligt alleen maar te wippen.Die stelletjes is altijd al funest geweest voor het spel.Was mooier geweest als er nu 5 over waren die echt voor het spel gingen.
dit gesprek heeft tie pas met Huub gehad, dat Lieke een "echte" speler wasquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:39 schreef Marieke_B het volgende:
Jaap vertelt hoe vaak hij geprobeerd heeft Claire over te halen om Huub weg te stemmen.
Jaap vindt het jammer dat Lieke er niet meer is..zij snapte het tenminste.
Maar het is wel een schaker die wat zetten vooruit denkt, en daar acht ik de rest niet toe in staat.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:41 schreef Marieke_B het volgende:
Jaap vertelt dat hij bijna zeker weet dat Huub Claire in april wegstemt.
Brian vraagt: ' Is dit een zakelijke deal' ?
Jaap bevestigt dit.
Jaap speelt gevaarlijk dubbelspel nu..
bizar... want dan zijn er geen ontslagrondes meerquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:42 schreef Marieke_B het volgende:
Als Claire weg is gaat Jaap met Brian en Amanda praten om Huub weg te krijgen..zegt Jaap.
ben ik met je eens.... ze worden nu net zo misselijkmakend als Brian en Amanda zelfquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:43 schreef coldstar het volgende:
Jaap, heeft echt een punt. Op de ander stream zitten Huub en Claire in bad. Het is gewoon te misselijk om naar te kijken... Claire is met een sponsje bezig Huub zijn borstje in te soppen. Ze schud het flesje en doet nog maar eens wat meer schuim op haar sponsje en maar wrijven, wrijven, wrijven
Slim bezig die Huub,weet haast zeker dat het via sms word beslist en wat doet meneer hij vergooit zijn eigen kansen in de laatste twee maanden.Alles voor de show en Huub heeft het nakijken in de finale.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:44 schreef Desii het volgende:
[..]
ben ik met je eens.... ze worden nu net zo misselijkmakend als Brian en Amanda zelf
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:48 schreef Lady-night het volgende:
Brian kan beter zorgen dat Amanda voortijdig weg is, anders kon het nog wel eens zijn dat zij wint ipv hij..
yep.... denk ik ookquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:45 schreef neehe het volgende:
Jaap wil met Amandel en Brian Huub backstabben. ( zegt hij. )
Ik geloof er niets van zo stom is Jaap niet om dat te zeggen terwijl hij weet dat Joris komt.
Hij lult maar wat.
Edit: dan leg maar vast een dwangbuis klaarquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Als dat de laatste twee worden dan mag ze van mij
ik vind ze zelfs nog erger als Dennis en Nadia.....en die kregen wat commentaarquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:44 schreef Desii het volgende:
[..]
ben ik met je eens.... ze worden nu net zo misselijkmakend als Brian en Amanda zelf
Nee dát kwartje valt toch niet.... maar ze krijgt wel te horen wat Huub heeft gezegd... het kwartje wat zou moeten vallen is tegen B en A spelen. Claire zit in een onmogelijke positie... ook al was ze beter gebekt had dat voor haar positie waarschijnlijk niets uitgemaalt. Het beste wat ze kan doen is gewoon de muts zijn. En dat is waarschijnlijk dè kwaliteit van Claire waarop ze is uitgezocht. Lekker meegaand en lang leve de lol, genieten en zien waar het schip strand.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je bedoelt: Hoe lang het gaat duren voordat Claire het kwartje ziet vallen. Ongelooflijk, wat een muts
Is het weer niet goed,we geven toch zat commentaar.Noteer je dat ook evenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:52 schreef coldstar het volgende:
[..]
ik vind ze zelfs nog erger als Dennis en Nadia.....en die kregen wat commentaar
De vraag is of er volgende maand nog wel een ontslag ronde komt. Je kan mij weg brengen als maart de laatste ontslag ronde is.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:27 schreef rooie3 het volgende:
Jammer dat er weer een maand naar de klote gaat met allemaal onzin.Huub speelt geen echt spel,enige spel wat hij speelt is zijn eigen team maten naaien en de klootzak spelen.Huub is nooit echt met het spel bezig geweest,als iets heel belangrijk was,dan was Huub weer druk met zuipen en wijven versieren.
Ik ga er nog steeds van uit dat Huub Jaap donderdag wegstemt, Claire in april en de laatste maand krijgen we ons oude Huubje weer te zien. Als er toch iemand gebackstabbed moet worden dan asap Jaap.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Slim bezig die Huub,weet haast zeker dat het via sms word beslist en wat doet meneer hij vergooit zijn eigen kansen in de laatste twee maanden.Alles voor de show en Huub heeft het nakijken in de finale.
Het is overduidelijk dat iedereen elkaar zal naaien wanneer ze dat veilig kunnen doen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:45 schreef neehe het volgende:
Jaap wil met Amandel en Brian Huub backstabben. ( zegt hij. )
Ik geloof er niets van zo stom is Jaap niet om dat te zeggen terwijl hij weet dat Joris komt.
Hij lult maar wat.
Ik geloof nergens meer in,kutprogramma.Het had allemaal zo mooi kunnen zijn,maar is echt helemaal verpest door dat stelletjes gedoe en die stomme gescripte zooi.Geef mij maar BB.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik ga er nog steeds van uit dat Huub Jaap donderdag wegstemt, Claire in april en de laatste maand krijgen we ons oude Huubje weer te zien. Als er toch iemand gebackstabbed moet worden dan asap Jaap.
Er wordt voor Jaap toch geen ontslagronde aangevraagt, wel voor Claire, en die wordt niet weggestemt.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik ga er nog steeds van uit dat Huub Jaap donderdag wegstemt, Claire in april en de laatste maand krijgen we ons oude Huubje weer te zien. Als er toch iemand gebackstabbed moet worden dan asap Jaap.
Maar het kind gelooft ECHT dat ze een kans maakt op de eindoverwinning Haar bootje loopt op een zandbank die groter is dan de Mount Everest. Amoebe 2quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee dát kwartje valt toch niet.... maar ze krijgt wel te horen wat Huub heeft gezegd... het kwartje wat zou moeten vallen is tegen B en A spelen. Claire zit in een onmogelijke positie... ook al was ze beter gebekt had dat voor haar positie waarschijnlijk niets uitgemaalt. Het beste wat ze kan doen is gewoon de muts zijn. En dat is waarschijnlijk dè kwaliteit van Claire waarop ze is uitgezocht. Lekker meegaand en lang leve de lol, genieten en zien waar het schip strand.
Huub heeft tot morgenmiddag 12 uur de tijd om Claire een ontslagronde voor Jaap aan te laten vragen. Donderdagmiddag Brian prepareren en daaaag Jaap.... ach ik blijf hopen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:01 schreef neehe het volgende:
[..]
Er wordt voor Jaap toch geen ontslagronde aangevraagt, wel voor Claire, en die wordt niet weggestemt.
mee eens, maar denk jij dat Claire die verliefdheid allemaal speelt? Ik denk dat ze echt helemaal hotel de botel van hem is. Vandaar haar mutserigheid denk ik. Ik denk dat Claire van verliefdheid gewoon helemaal niets meer kan en durft.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee dát kwartje valt toch niet.... maar ze krijgt wel te horen wat Huub heeft gezegd... het kwartje wat zou moeten vallen is tegen B en A spelen. Claire zit in een onmogelijke positie... ook al was ze beter gebekt had dat voor haar positie waarschijnlijk niets uitgemaalt. Het beste wat ze kan doen is gewoon de muts zijn. En dat is waarschijnlijk dè kwaliteit van Claire waarop ze is uitgezocht. Lekker meegaand en lang leve de lol, genieten en zien waar het schip strand.
Ja ik ook, maar dat gaat hem niet wordenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:02 schreef fredfik het volgende:
ik lach me kapot als clair met de winst gaat lopen
Helaas voor Jaap begrijpt Claire het ook wel... die weet namelijk dat ze volstrekt kansloos is zodra Huub weggestemd is.... en ze is niet half zo sterk als Lieke, dus zonder Huub redt ze het daar niet.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:39 schreef Marieke_B het volgende:
Jaap vertelt hoe vaak hij geprobeerd heeft Claire over te halen om Huub weg te stemmen.
Jaap vindt het jammer dat Lieke er niet meer is..zij snapte het tenminste.
Waarom niet....... je kan er niet vanuit gaan als er altijd de laatste donderdag van de maand ontslagronde is... hij nu ineens komt te vervallenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:55 schreef coldstar het volgende:
[..]
De vraag is of er volgende maand nog wel een ontslag ronde komt. Je kan mij weg brengen als maart de laatste ontslag ronde is.
Het voorstel van de bewoners was dat in maart de laatste ontslagronde zou zijn, als hij succesvol was.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:55 schreef coldstar het volgende:
[..]
De vraag is of er volgende maand nog wel een ontslag ronde komt. Je kan mij weg brengen als maart de laatste ontslag ronde is.
PFFFFFFFFFFFF hou eens even op.......lees GVD eens terug waar het over gaat.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:55 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Is het weer niet goed,we geven toch zat commentaar.Noteer je dat ook even
Oeh Ruud toch... een TR.... I love it when you talk dirrrrrrrtyquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hou nou eens op met mekaar afzeikenDe eerst volgende krijgt een TR aan zijn broek. Ik ben het helemaal zat
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh Ruudje toch... een TR.... I love it when you talk dirrrrrrrty
Ah... Brian erkent Huub als leider?!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:14 schreef Varen het volgende:
Brian geeft Amanda weer opdrachten hoe ze Huub aan moet pakken., Huub heeft Brian niet gefeliciteerd met 1,5 jaar
Brian: Claire volgt leider Huub
De bewoners hebben het er zelf steeds over. Ze zijn als ik het goed begrijp, er zelf nog steeds niet van overtuigd. In DGK kan alles.....quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:06 schreef Desii het volgende:
[..]
Waarom niet....... je kan er niet vanuit gaan als er altijd de laatste donderdag van de maand ontslagronde is... hij nu ineens komt te vervallen
Wat is een TRquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh Ruud toch... een TR.... I love it when you talk dirrrrrrrty
TR = TopicReport: een rechtstreekse melding naar "achter" dat er in het topic dingen gebeuren die niet kunnen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:16 schreef Varen het volgende:
[..]
Wat is een TRis dat het zelfde als een PM
Dat had ik wel mee gekregen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het voorstel van de bewoners was dat in maart de laatste ontslagronde zou zijn, als hij succesvol was.
Zo niet, dan zou er in april ook nog een ontslagronde volgen.
Een Tik van Ruudje als de kindertjes niet wlllen stoppen met het computerspelletjequote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:16 schreef Varen het volgende:
[..]
Wat is een TRis dat het zelfde als een PM
Het was onderdeel van het "finaleplan" wat de bewoners zelf ingediend hebben.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:16 schreef coldstar het volgende:
[..]
De bewoners hebben het er zelf steeds over. Ze zijn als ik het goed begrijp, er zelf nog steeds niet van overtuigd. In DGK kan alles.....
NSBquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
TR = TopicReport: een rechtstreekse melding naar "achter" dat er in het topic dingen gebeuren die niet kunnen.
Ook wel de NSB-knop genoemd...... deze knop bovenin de pagina: [ afbeelding ]
gewoon laten gaan.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:21 schreef Katewalker het volgende:
Brian en Amanda zoeken een uitlaatklep voor hun agressie...alle keren dat ik gedurende de dag kwam luisteren hadden ze het over Huub en het spel en de ontslagronde en weer over Huub..Jaap uithoren...en nu willen ze Huub dissen door hem vragen te stellen over het niet feliciteren van Brian...met als reden om hem te laten voelen dat hij een min mannetje is omdat zij dat vinden en daarom moet Huub dat uuhh..bevestigen....?..zoiets...de rare gedachtenkronkels van die twee zijn moeilijk te volgen..
Nee, ik denk dat Claire wel echt veel gevoelens voor Huub heeft. Maar ik zie dat niet als makke. Ook al wil Huub haar misschien wegstemmen dan zal hij het daar nog wel eens erg moelijk mee krijgen. Want zover ik het kan bekijken blijft Claire bij zichzelf. Daarbij denk ik dat ze bij Huub gewoon ook de meeste kans heeft en Huub is natuurlijk gewoon de leukste wannabee....quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:03 schreef coldstar het volgende:
[..]
mee eens, maar denk jij dat Claire die verliefdheid allemaal speelt? Ik denk dat ze echt helemaal hotel de botel van hem is. Vandaar haar mutserigheid denk ik. Ik denk dat Claire van verliefdheid gewoon helemaal niets meer kan en durft.
Trustequote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:23 schreef loisie het volgende:
trusten, ik heb meegekeken met mijn driedubbel betaalde streams en vond het meer dan goed...............................maar moet nu helaas gaan slapen
mag ik een TR (what te fok is een TR) van jou aan mijn rok hebbenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hou nou eens op met mekaar afzeikenDe eerst volgende krijgt een TR aan zijn broek. Ik ben het helemaal zat
![]()
![]()
Ach zolang dat betekend dat B of A niet wint....quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:02 schreef fredfik het volgende:
ik lach me kapot als clair met de winst gaat lopen
Sorry zal het niet meer doen,maar soms kan ik het zelfs niet laten.Het is ook nooit goed wat we schrijven en erger me daar dan aan.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
![]()
Wij wel Ruud... wij wel...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
NSBWij lossen het zelf wel op.
Toch
![]()
das niet waar, ze hadden het erover.... maar de laaste anderhalve gaan ze er weer vanuit dat ernog 2 ontslagrondes komenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:16 schreef coldstar het volgende:
[..]
De bewoners hebben het er zelf steeds over. Ze zijn als ik het goed begrijp, er zelf nog steeds niet van overtuigd. In DGK kan alles.....
Thnx Leandra....quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het was onderdeel van het "finaleplan" wat de bewoners zelf ingediend hebben.
Hier een linkje naar de inhoud van het plan dat op 19 maart geschreven is.
Vast wel. Ik heb de indruk dat er de laatste tijd veel doorkomtquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:25 schreef Desii het volgende:
Ziezo.... ff een kaart gestuurd naar Huppel dat hij moet kappen met dat softe gedoe en op actie zitten te wachten ri. Brian en Amanda (verbaal)
Dat Claire wel lief is, maar een onnozel, wiebelig kind.... ben benieuwd of tie doorkomt
jawel, hoor. Huub is over de zeik.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:28 schreef Ziet het volgende:
missie geslaagd vinden brian en amanda
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:26 schreef mootie het volgende:
Huub had meteen door dat Amanda iets in haar schild voerde! En het plan van B en A dondert in het water. En Huub en Claire hebben een lekker stukje taart.
Geweldig dat Huub het compleet anders ziet dan Brian en Amandaquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:28 schreef Ziet het volgende:
die kan Huub zo terugkaatsten... niemand heeft hem met zijn jaardag gefeliciteerdquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:21 schreef Katewalker het volgende:
Brian en Amanda zoeken een uitlaatklep voor hun agressie...alle keren dat ik gedurende de dag kwam luisteren hadden ze het over Huub en het spel en de ontslagronde en weer over Huub..Jaap uithoren...en nu willen ze Huub dissen door hem vragen te stellen over het niet feliciteren van Brian...met als reden om hem te laten voelen dat hij een min mannetje is omdat zij dat vinden en daarom moet Huub dat uuhh..bevestigen....?..zoiets...de rare gedachtenkronkels van die twee zijn moeilijk te volgen..
Ik vond hem buitengewoon mislukt.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:28 schreef Ziet het volgende:
zo is dat, even vol gas en dan weer dimmen...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
NSBWij lossen het zelf wel op.
Toch
![]()
nee ruudje... ik zit nog te wachten op je TR-behandelingquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vast wel. Ik heb de indruk dat er de laatste tijd veel doorkomtZal ik eens een vette ANTI-Huub sturen
![]()
Voor een brokje taart op bed?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En Huub heeft weer een boete aan zijn kont trouwens .....
Huub uit bad, zin om te zieken, aktie !!
Hoezo een boete,wat deed hij dan verkeerd.Japie mag nu wel komen trouwens.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En Huub heeft weer een boete aan zijn kont trouwens .....
Huub uit bad, zin om te zieken, aktie !!
Het kwam daar toevallig terecht...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi aktie, Huub gooide het stuk gebak op de rat zijn kussen ........
Dit gaat nog wel een ruzie worden ........![]()
Dan wil ik toch nog iets van je horen: Geef toe dat het niet juist was: "Ben ik de enige die hier van geniet..."quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:32 schreef coldstar het volgende:
[..]
zo is dat, even vol gas en dan weer dimmen...Ik wel weer wat geleerd, ook ik wist dit niet.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat Claire wel echt veel gevoelens voor Huub heeft. Maar ik zie dat niet als makke. Ook al wil Huub haar misschien wegstemmen dan zal hij het daar nog wel eens erg moelijk mee krijgen. Want zover ik het kan bekijken blijft Claire bij zichzelf. Daarbij denk ik dat ze bij Huub gewoon ook de meeste kans heeft en Huub is natuurlijk gewoon de leukste wannabee....![]()
En al die stelletjes... in DGK en BB waren gewoon allemaal zwaar kut.
Dat snap ikquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik durf het niet meer met mijn LQ-streams
Ja, hoezo een boete? Voor een kapot schoteltje? Amanda gooide een bord en glas uit woede op de grond toen met de ruzie met palma..quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:33 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hoezo een boete,wat deed hij dan verkeerd.Japie mag nu wel komen trouwens.
Forget it.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:32 schreef Desii het volgende:
[..]
nee ruudje... ik zit nog te wachten op je TR-behandeling
Oren dicht, Amanda alarmquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:37 schreef Prospera het volgende:
Hoezo heeft Huub een boete aan zijn broek en waarom schreeuwt Amanda zo hard??
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:38 schreef Marieke_B het volgende:
B: Waar is Huub gebleven?
H: nou hier isie
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Forget it.Mijn punt is duidelijk
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:43 schreef MissSomebody het volgende:
Ons mietje Brain is gefrustreerd omdat tie geen handje van Huubie heeft gehad...guttegut......![]()
[ afbeelding ]
Please laat dit DE avond zijn dat Saint Brain gaat flippen...
Dat zei Huub net in bad ook al. Brian baalt gewoon dat we niet geapplaudiseerd hebben voor zijn 1,5 jaar.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:43 schreef Katewalker het volgende:
Dit komt volgens mij alleen maar voort uit de onvrede van Brian dat hij geen feestje heeft gehad ten ere van zijn anderhalf jaar...er was alleen een taart en verder niks...niemand, behalve Amanda, die hem bejubelde..al was het maar Huub..
Waar gaat het over,over een taart en feliciteren.Huub kreeg niks op zijn jaardag.Oh ja een pop en Lieke die hem weg wilde stemmen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:43 schreef Katewalker het volgende:
Dit komt volgens mij alleen maar voort uit de onvrede van Brian dat hij geen feestje heeft gehad ten ere van zijn anderhalf jaar...er was alleen een taart en verder niks...niemand, behalve Amanda, die hem bejubelde..al was het maar Huub..
Vanaf het incident met Nathanaelquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:45 schreef Varen het volgende:
Huub zegt dat Amanda tettert
Hij heeft meer kans als hij vraagt of hij haar een vraag mag vragen...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:46 schreef MissSomebody het volgende:
Huub vraagt of Amanda normaal kan doen.....op zich al een moeilijke vraagstelling voor het ding laat staan dat ze hem ook nog begrijpt en er naar te handelen is helemaal the limit.......
Ik geeft niets toe, ik geef toe als het zo is. Er wordt van een mug een olifant gemaakt. Iedere keer spijkers op laag water zoeken en dit wordt steeds door de zelfde personen gedaan. Het gaat een keer vervelend worden.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan wil ik toch nog iets van je horen: Geef toe dat het niet juist was: "Ben ik de enige die hier van geniet..."
![]()
Grote klasse en veel stijl. Dame in de dop....quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:50 schreef MissSomebody het volgende:
Jeemig de peemig wat een scheur als die Amanda heeft zeg......ik verbaas me er telkens weer over...
Het dartbord hangt hier niet in de schuur.....quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:52 schreef MissSomebody het volgende:
Voor in de schuur.....![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:54 schreef farscapevr6 het volgende:
dus vanaf vandaag moet zijne heiligheid brian elke dag door alle bewoners overspoelt worden met felicitaties omdat ie de langstzittende is??
Nou coldstar, jij poste "ben ik de enige die ervan geniet..."terwijl heel het forum aan het genieten was.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:50 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik geeft niets toe, ik geef toe als het zo is. Er wordt van een mug een olifant gemaakt. Iedere keer spijkers op laag water zoeken en dit wordt steeds door de zelfde personen gedaan. Het gaat een keer vervelend worden.
Ik post hier nu lang genoeg dat men heus wel weet, hoe het zit. Soms heb ik de indruk van een aantal mensen, dat ze hun agressie niet kwijt kunnen, en daarom maar een user aanvallen, om helemaal niets. Niet bij mij.........![]()
Als je het met iemand niet eens bent, kan je dat ook op een andere manier posten. Actie.....reactie
Kwestie van training. Als je tegenstander betere argumenten heeft en sneller denkt, overschreeuw je de boel gewoon. En als je opponent het uiteindelijk maar opgeeft omdat er niet doorheen te komen is, tover je de triomfantelijke winnaars-smile tevoorschijn.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:50 schreef MissSomebody het volgende:
Jeemig de peemig wat een scheur als die Amanda heeft zeg......ik verbaas me er telkens weer over...
Ze heeft nog steeds niet gewonnen hoorquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Kwestie van training. Als je tegenstander betere argumenten heeft en sneller denkt, overschreeuw je de boel gewoon. En als je opponent het uiteindelijk maar opgeeft omdat er niet doorheen te komen is, tover je de triomfantelijke winaars-smile tevoorschijn.
Amanda is meer een visite-kaartje voor Mikey of voor de locale viskraam.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:57 schreef akveor het volgende:
Als visagiste moet je ook je eigen vistekaartje zijn zegt...... Amanda...
Soms moet je geen risico willen lopen en het dartbord toch tijdelijk in de schuur hangen.. :-)quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het dartbord hangt hier niet in de schuur.....
Ze hebben toch ook wel een onderwerp uitgezocht om een drama van te maken hè....quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:57 schreef Ziet het volgende:
brian stond voor lul:
jaap vroeg of alleen huub hem niet had gefeliciteerd
brian: nee, inclusief claire
claire: ik heb wel gezegd: knap gedaan, toch?
brian: ja, maar je was niet bij het taart eten
Of afgebakende praat-momenten.....quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:59 schreef mootie het volgende:
Kan iemand die zwakzinnige een muilkorf geven?
Leg haar dat maar eens uit.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:58 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ze heeft nog steeds niet gewonnen hoor
Damn, is dat het... ik schrok vanavond al zo toen ik die kutpuber "KoetsjieKoetsjieKoetsjie" hoorde zeggenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:59 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Soms moet je geen risico willen lopen en het dartbord toch tijdelijk in de schuur hangen..
Je moet niet alles in je huis willen hebben..
quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:00 schreef mootie het volgende:
Gatverdamme komt dat ranswijf weer met haar ongestelde bloed.
COS at his best.quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:02 schreef Prospera het volgende:
Amanda: toen ik ongesteld was heb je mijn bloed eruit gelikt.
Huub: ik had je toch aangerand?
Amanda tegen Claire en jij hebt zijn lul in je mond gehad, vies wijf.
Claire: dat ben je zelf.
Huub: Gaby kwam er tenminste voor uit dat ze een professionele hoer was.
Ohhh men
Huub zal hier volgens mij nooit van "winnen.."...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Kwestie van training. Als je tegenstander betere argumenten heeft en sneller denkt, overschreeuw je de boel gewoon. En als je opponent het uiteindelijk maar opgeeft omdat er niet doorheen te komen is, tover je de triomfantelijke winnaars-smile tevoorschijn.
Ah.... als ze helder genoeg was om het ranzig te vinden dan was ze niet zo dronken dat ze het eigenlijk niet wilde, het is of het èèn of het ander...quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:06 schreef Ziet het volgende:
amanda vertelde het nog een keer
dat ze ongesteld was
en huub haar toen gelikt heeft
en dat ze dat een beetje ranzig vond
ik weet eerlijk gezegd niet wat ik ranziger vind...
bloed of gewoon amanda überhaupt
Jaap, de romanticus...quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:06 schreef Prospera het volgende:
Jaap: Huub wil je me anaal nemen?
Zou ik overigens een mooi einde vinden.quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:07 schreef Varen het volgende:
Als Huub hier een ton voor krijgt stapt hij op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |