Voor een brokje taart op bed?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En Huub heeft weer een boete aan zijn kont trouwens .....
Huub uit bad, zin om te zieken, aktie !!
Hoezo een boete,wat deed hij dan verkeerd.Japie mag nu wel komen trouwens.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En Huub heeft weer een boete aan zijn kont trouwens .....
Huub uit bad, zin om te zieken, aktie !!
Het kwam daar toevallig terecht...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi aktie, Huub gooide het stuk gebak op de rat zijn kussen ........
Dit gaat nog wel een ruzie worden ........![]()
Dan wil ik toch nog iets van je horen: Geef toe dat het niet juist was: "Ben ik de enige die hier van geniet..."quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:32 schreef coldstar het volgende:
[..]
zo is dat, even vol gas en dan weer dimmen...Ik wel weer wat geleerd, ook ik wist dit niet.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat Claire wel echt veel gevoelens voor Huub heeft. Maar ik zie dat niet als makke. Ook al wil Huub haar misschien wegstemmen dan zal hij het daar nog wel eens erg moelijk mee krijgen. Want zover ik het kan bekijken blijft Claire bij zichzelf. Daarbij denk ik dat ze bij Huub gewoon ook de meeste kans heeft en Huub is natuurlijk gewoon de leukste wannabee....![]()
En al die stelletjes... in DGK en BB waren gewoon allemaal zwaar kut.
Dat snap ikquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik durf het niet meer met mijn LQ-streams
Ja, hoezo een boete? Voor een kapot schoteltje? Amanda gooide een bord en glas uit woede op de grond toen met de ruzie met palma..quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:33 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hoezo een boete,wat deed hij dan verkeerd.Japie mag nu wel komen trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |