Het voorstel van de bewoners was dat in maart de laatste ontslagronde zou zijn, als hij succesvol was.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:55 schreef coldstar het volgende:
[..]
De vraag is of er volgende maand nog wel een ontslag ronde komt. Je kan mij weg brengen als maart de laatste ontslag ronde is.
PFFFFFFFFFFFF hou eens even op.......lees GVD eens terug waar het over gaat.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:55 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Is het weer niet goed,we geven toch zat commentaar.Noteer je dat ook even
Oeh Ruud toch... een TR.... I love it when you talk dirrrrrrrtyquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hou nou eens op met mekaar afzeikenDe eerst volgende krijgt een TR aan zijn broek. Ik ben het helemaal zat
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh Ruudje toch... een TR.... I love it when you talk dirrrrrrrty
Ah... Brian erkent Huub als leider?!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:14 schreef Varen het volgende:
Brian geeft Amanda weer opdrachten hoe ze Huub aan moet pakken., Huub heeft Brian niet gefeliciteerd met 1,5 jaar
Brian: Claire volgt leider Huub
De bewoners hebben het er zelf steeds over. Ze zijn als ik het goed begrijp, er zelf nog steeds niet van overtuigd. In DGK kan alles.....quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:06 schreef Desii het volgende:
[..]
Waarom niet....... je kan er niet vanuit gaan als er altijd de laatste donderdag van de maand ontslagronde is... hij nu ineens komt te vervallen
Wat is een TRquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh Ruud toch... een TR.... I love it when you talk dirrrrrrrty
TR = TopicReport: een rechtstreekse melding naar "achter" dat er in het topic dingen gebeuren die niet kunnen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:16 schreef Varen het volgende:
[..]
Wat is een TRis dat het zelfde als een PM
Dat had ik wel mee gekregen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het voorstel van de bewoners was dat in maart de laatste ontslagronde zou zijn, als hij succesvol was.
Zo niet, dan zou er in april ook nog een ontslagronde volgen.
Een Tik van Ruudje als de kindertjes niet wlllen stoppen met het computerspelletjequote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:16 schreef Varen het volgende:
[..]
Wat is een TRis dat het zelfde als een PM
Het was onderdeel van het "finaleplan" wat de bewoners zelf ingediend hebben.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:16 schreef coldstar het volgende:
[..]
De bewoners hebben het er zelf steeds over. Ze zijn als ik het goed begrijp, er zelf nog steeds niet van overtuigd. In DGK kan alles.....
NSBquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
TR = TopicReport: een rechtstreekse melding naar "achter" dat er in het topic dingen gebeuren die niet kunnen.
Ook wel de NSB-knop genoemd...... deze knop bovenin de pagina: [ afbeelding ]
gewoon laten gaan.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:21 schreef Katewalker het volgende:
Brian en Amanda zoeken een uitlaatklep voor hun agressie...alle keren dat ik gedurende de dag kwam luisteren hadden ze het over Huub en het spel en de ontslagronde en weer over Huub..Jaap uithoren...en nu willen ze Huub dissen door hem vragen te stellen over het niet feliciteren van Brian...met als reden om hem te laten voelen dat hij een min mannetje is omdat zij dat vinden en daarom moet Huub dat uuhh..bevestigen....?..zoiets...de rare gedachtenkronkels van die twee zijn moeilijk te volgen..
Nee, ik denk dat Claire wel echt veel gevoelens voor Huub heeft. Maar ik zie dat niet als makke. Ook al wil Huub haar misschien wegstemmen dan zal hij het daar nog wel eens erg moelijk mee krijgen. Want zover ik het kan bekijken blijft Claire bij zichzelf. Daarbij denk ik dat ze bij Huub gewoon ook de meeste kans heeft en Huub is natuurlijk gewoon de leukste wannabee....quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:03 schreef coldstar het volgende:
[..]
mee eens, maar denk jij dat Claire die verliefdheid allemaal speelt? Ik denk dat ze echt helemaal hotel de botel van hem is. Vandaar haar mutserigheid denk ik. Ik denk dat Claire van verliefdheid gewoon helemaal niets meer kan en durft.
Trustequote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:23 schreef loisie het volgende:
trusten, ik heb meegekeken met mijn driedubbel betaalde streams en vond het meer dan goed...............................maar moet nu helaas gaan slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |