Slim bezig die Huub,weet haast zeker dat het via sms word beslist en wat doet meneer hij vergooit zijn eigen kansen in de laatste twee maanden.Alles voor de show en Huub heeft het nakijken in de finale.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:44 schreef Desii het volgende:
[..]
ben ik met je eens.... ze worden nu net zo misselijkmakend als Brian en Amanda zelf
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:48 schreef Lady-night het volgende:
Brian kan beter zorgen dat Amanda voortijdig weg is, anders kon het nog wel eens zijn dat zij wint ipv hij..
yep.... denk ik ookquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:45 schreef neehe het volgende:
Jaap wil met Amandel en Brian Huub backstabben. ( zegt hij. )
Ik geloof er niets van zo stom is Jaap niet om dat te zeggen terwijl hij weet dat Joris komt.
Hij lult maar wat.
Edit: dan leg maar vast een dwangbuis klaarquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Als dat de laatste twee worden dan mag ze van mij
ik vind ze zelfs nog erger als Dennis en Nadia.....en die kregen wat commentaarquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:44 schreef Desii het volgende:
[..]
ben ik met je eens.... ze worden nu net zo misselijkmakend als Brian en Amanda zelf
Nee dát kwartje valt toch niet.... maar ze krijgt wel te horen wat Huub heeft gezegd... het kwartje wat zou moeten vallen is tegen B en A spelen. Claire zit in een onmogelijke positie... ook al was ze beter gebekt had dat voor haar positie waarschijnlijk niets uitgemaalt. Het beste wat ze kan doen is gewoon de muts zijn. En dat is waarschijnlijk dè kwaliteit van Claire waarop ze is uitgezocht. Lekker meegaand en lang leve de lol, genieten en zien waar het schip strand.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je bedoelt: Hoe lang het gaat duren voordat Claire het kwartje ziet vallen. Ongelooflijk, wat een muts
Is het weer niet goed,we geven toch zat commentaar.Noteer je dat ook evenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:52 schreef coldstar het volgende:
[..]
ik vind ze zelfs nog erger als Dennis en Nadia.....en die kregen wat commentaar
De vraag is of er volgende maand nog wel een ontslag ronde komt. Je kan mij weg brengen als maart de laatste ontslag ronde is.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:27 schreef rooie3 het volgende:
Jammer dat er weer een maand naar de klote gaat met allemaal onzin.Huub speelt geen echt spel,enige spel wat hij speelt is zijn eigen team maten naaien en de klootzak spelen.Huub is nooit echt met het spel bezig geweest,als iets heel belangrijk was,dan was Huub weer druk met zuipen en wijven versieren.
Ik ga er nog steeds van uit dat Huub Jaap donderdag wegstemt, Claire in april en de laatste maand krijgen we ons oude Huubje weer te zien. Als er toch iemand gebackstabbed moet worden dan asap Jaap.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Slim bezig die Huub,weet haast zeker dat het via sms word beslist en wat doet meneer hij vergooit zijn eigen kansen in de laatste twee maanden.Alles voor de show en Huub heeft het nakijken in de finale.
Het is overduidelijk dat iedereen elkaar zal naaien wanneer ze dat veilig kunnen doen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:45 schreef neehe het volgende:
Jaap wil met Amandel en Brian Huub backstabben. ( zegt hij. )
Ik geloof er niets van zo stom is Jaap niet om dat te zeggen terwijl hij weet dat Joris komt.
Hij lult maar wat.
Ik geloof nergens meer in,kutprogramma.Het had allemaal zo mooi kunnen zijn,maar is echt helemaal verpest door dat stelletjes gedoe en die stomme gescripte zooi.Geef mij maar BB.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik ga er nog steeds van uit dat Huub Jaap donderdag wegstemt, Claire in april en de laatste maand krijgen we ons oude Huubje weer te zien. Als er toch iemand gebackstabbed moet worden dan asap Jaap.
Er wordt voor Jaap toch geen ontslagronde aangevraagt, wel voor Claire, en die wordt niet weggestemt.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik ga er nog steeds van uit dat Huub Jaap donderdag wegstemt, Claire in april en de laatste maand krijgen we ons oude Huubje weer te zien. Als er toch iemand gebackstabbed moet worden dan asap Jaap.
Maar het kind gelooft ECHT dat ze een kans maakt op de eindoverwinning Haar bootje loopt op een zandbank die groter is dan de Mount Everest. Amoebe 2quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee dát kwartje valt toch niet.... maar ze krijgt wel te horen wat Huub heeft gezegd... het kwartje wat zou moeten vallen is tegen B en A spelen. Claire zit in een onmogelijke positie... ook al was ze beter gebekt had dat voor haar positie waarschijnlijk niets uitgemaalt. Het beste wat ze kan doen is gewoon de muts zijn. En dat is waarschijnlijk dè kwaliteit van Claire waarop ze is uitgezocht. Lekker meegaand en lang leve de lol, genieten en zien waar het schip strand.
Huub heeft tot morgenmiddag 12 uur de tijd om Claire een ontslagronde voor Jaap aan te laten vragen. Donderdagmiddag Brian prepareren en daaaag Jaap.... ach ik blijf hopen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:01 schreef neehe het volgende:
[..]
Er wordt voor Jaap toch geen ontslagronde aangevraagt, wel voor Claire, en die wordt niet weggestemt.
mee eens, maar denk jij dat Claire die verliefdheid allemaal speelt? Ik denk dat ze echt helemaal hotel de botel van hem is. Vandaar haar mutserigheid denk ik. Ik denk dat Claire van verliefdheid gewoon helemaal niets meer kan en durft.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee dát kwartje valt toch niet.... maar ze krijgt wel te horen wat Huub heeft gezegd... het kwartje wat zou moeten vallen is tegen B en A spelen. Claire zit in een onmogelijke positie... ook al was ze beter gebekt had dat voor haar positie waarschijnlijk niets uitgemaalt. Het beste wat ze kan doen is gewoon de muts zijn. En dat is waarschijnlijk dè kwaliteit van Claire waarop ze is uitgezocht. Lekker meegaand en lang leve de lol, genieten en zien waar het schip strand.
Ja ik ook, maar dat gaat hem niet wordenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:02 schreef fredfik het volgende:
ik lach me kapot als clair met de winst gaat lopen
Helaas voor Jaap begrijpt Claire het ook wel... die weet namelijk dat ze volstrekt kansloos is zodra Huub weggestemd is.... en ze is niet half zo sterk als Lieke, dus zonder Huub redt ze het daar niet.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:39 schreef Marieke_B het volgende:
Jaap vertelt hoe vaak hij geprobeerd heeft Claire over te halen om Huub weg te stemmen.
Jaap vindt het jammer dat Lieke er niet meer is..zij snapte het tenminste.
Waarom niet....... je kan er niet vanuit gaan als er altijd de laatste donderdag van de maand ontslagronde is... hij nu ineens komt te vervallenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:55 schreef coldstar het volgende:
[..]
De vraag is of er volgende maand nog wel een ontslag ronde komt. Je kan mij weg brengen als maart de laatste ontslag ronde is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |