Slim bezig die Huub,weet haast zeker dat het via sms word beslist en wat doet meneer hij vergooit zijn eigen kansen in de laatste twee maanden.Alles voor de show en Huub heeft het nakijken in de finale.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:44 schreef Desii het volgende:
[..]
ben ik met je eens.... ze worden nu net zo misselijkmakend als Brian en Amanda zelf
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:48 schreef Lady-night het volgende:
Brian kan beter zorgen dat Amanda voortijdig weg is, anders kon het nog wel eens zijn dat zij wint ipv hij..
yep.... denk ik ookquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:45 schreef neehe het volgende:
Jaap wil met Amandel en Brian Huub backstabben. ( zegt hij. )
Ik geloof er niets van zo stom is Jaap niet om dat te zeggen terwijl hij weet dat Joris komt.
Hij lult maar wat.
Edit: dan leg maar vast een dwangbuis klaarquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Als dat de laatste twee worden dan mag ze van mij
ik vind ze zelfs nog erger als Dennis en Nadia.....en die kregen wat commentaarquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:44 schreef Desii het volgende:
[..]
ben ik met je eens.... ze worden nu net zo misselijkmakend als Brian en Amanda zelf
Nee dát kwartje valt toch niet.... maar ze krijgt wel te horen wat Huub heeft gezegd... het kwartje wat zou moeten vallen is tegen B en A spelen. Claire zit in een onmogelijke positie... ook al was ze beter gebekt had dat voor haar positie waarschijnlijk niets uitgemaalt. Het beste wat ze kan doen is gewoon de muts zijn. En dat is waarschijnlijk dè kwaliteit van Claire waarop ze is uitgezocht. Lekker meegaand en lang leve de lol, genieten en zien waar het schip strand.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je bedoelt: Hoe lang het gaat duren voordat Claire het kwartje ziet vallen. Ongelooflijk, wat een muts
Is het weer niet goed,we geven toch zat commentaar.Noteer je dat ook evenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:52 schreef coldstar het volgende:
[..]
ik vind ze zelfs nog erger als Dennis en Nadia.....en die kregen wat commentaar
De vraag is of er volgende maand nog wel een ontslag ronde komt. Je kan mij weg brengen als maart de laatste ontslag ronde is.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:27 schreef rooie3 het volgende:
Jammer dat er weer een maand naar de klote gaat met allemaal onzin.Huub speelt geen echt spel,enige spel wat hij speelt is zijn eigen team maten naaien en de klootzak spelen.Huub is nooit echt met het spel bezig geweest,als iets heel belangrijk was,dan was Huub weer druk met zuipen en wijven versieren.
Ik ga er nog steeds van uit dat Huub Jaap donderdag wegstemt, Claire in april en de laatste maand krijgen we ons oude Huubje weer te zien. Als er toch iemand gebackstabbed moet worden dan asap Jaap.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Slim bezig die Huub,weet haast zeker dat het via sms word beslist en wat doet meneer hij vergooit zijn eigen kansen in de laatste twee maanden.Alles voor de show en Huub heeft het nakijken in de finale.
Het is overduidelijk dat iedereen elkaar zal naaien wanneer ze dat veilig kunnen doen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:45 schreef neehe het volgende:
Jaap wil met Amandel en Brian Huub backstabben. ( zegt hij. )
Ik geloof er niets van zo stom is Jaap niet om dat te zeggen terwijl hij weet dat Joris komt.
Hij lult maar wat.
Ik geloof nergens meer in,kutprogramma.Het had allemaal zo mooi kunnen zijn,maar is echt helemaal verpest door dat stelletjes gedoe en die stomme gescripte zooi.Geef mij maar BB.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik ga er nog steeds van uit dat Huub Jaap donderdag wegstemt, Claire in april en de laatste maand krijgen we ons oude Huubje weer te zien. Als er toch iemand gebackstabbed moet worden dan asap Jaap.
Er wordt voor Jaap toch geen ontslagronde aangevraagt, wel voor Claire, en die wordt niet weggestemt.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik ga er nog steeds van uit dat Huub Jaap donderdag wegstemt, Claire in april en de laatste maand krijgen we ons oude Huubje weer te zien. Als er toch iemand gebackstabbed moet worden dan asap Jaap.
Maar het kind gelooft ECHT dat ze een kans maakt op de eindoverwinning Haar bootje loopt op een zandbank die groter is dan de Mount Everest. Amoebe 2quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee dát kwartje valt toch niet.... maar ze krijgt wel te horen wat Huub heeft gezegd... het kwartje wat zou moeten vallen is tegen B en A spelen. Claire zit in een onmogelijke positie... ook al was ze beter gebekt had dat voor haar positie waarschijnlijk niets uitgemaalt. Het beste wat ze kan doen is gewoon de muts zijn. En dat is waarschijnlijk dè kwaliteit van Claire waarop ze is uitgezocht. Lekker meegaand en lang leve de lol, genieten en zien waar het schip strand.
Huub heeft tot morgenmiddag 12 uur de tijd om Claire een ontslagronde voor Jaap aan te laten vragen. Donderdagmiddag Brian prepareren en daaaag Jaap.... ach ik blijf hopen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:01 schreef neehe het volgende:
[..]
Er wordt voor Jaap toch geen ontslagronde aangevraagt, wel voor Claire, en die wordt niet weggestemt.
mee eens, maar denk jij dat Claire die verliefdheid allemaal speelt? Ik denk dat ze echt helemaal hotel de botel van hem is. Vandaar haar mutserigheid denk ik. Ik denk dat Claire van verliefdheid gewoon helemaal niets meer kan en durft.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee dát kwartje valt toch niet.... maar ze krijgt wel te horen wat Huub heeft gezegd... het kwartje wat zou moeten vallen is tegen B en A spelen. Claire zit in een onmogelijke positie... ook al was ze beter gebekt had dat voor haar positie waarschijnlijk niets uitgemaalt. Het beste wat ze kan doen is gewoon de muts zijn. En dat is waarschijnlijk dè kwaliteit van Claire waarop ze is uitgezocht. Lekker meegaand en lang leve de lol, genieten en zien waar het schip strand.
Ja ik ook, maar dat gaat hem niet wordenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:02 schreef fredfik het volgende:
ik lach me kapot als clair met de winst gaat lopen
Helaas voor Jaap begrijpt Claire het ook wel... die weet namelijk dat ze volstrekt kansloos is zodra Huub weggestemd is.... en ze is niet half zo sterk als Lieke, dus zonder Huub redt ze het daar niet.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:39 schreef Marieke_B het volgende:
Jaap vertelt hoe vaak hij geprobeerd heeft Claire over te halen om Huub weg te stemmen.
Jaap vindt het jammer dat Lieke er niet meer is..zij snapte het tenminste.
Waarom niet....... je kan er niet vanuit gaan als er altijd de laatste donderdag van de maand ontslagronde is... hij nu ineens komt te vervallenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:55 schreef coldstar het volgende:
[..]
De vraag is of er volgende maand nog wel een ontslag ronde komt. Je kan mij weg brengen als maart de laatste ontslag ronde is.
Het voorstel van de bewoners was dat in maart de laatste ontslagronde zou zijn, als hij succesvol was.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:55 schreef coldstar het volgende:
[..]
De vraag is of er volgende maand nog wel een ontslag ronde komt. Je kan mij weg brengen als maart de laatste ontslag ronde is.
PFFFFFFFFFFFF hou eens even op.......lees GVD eens terug waar het over gaat.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:55 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Is het weer niet goed,we geven toch zat commentaar.Noteer je dat ook even
Oeh Ruud toch... een TR.... I love it when you talk dirrrrrrrtyquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hou nou eens op met mekaar afzeikenDe eerst volgende krijgt een TR aan zijn broek. Ik ben het helemaal zat
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh Ruudje toch... een TR.... I love it when you talk dirrrrrrrty
Ah... Brian erkent Huub als leider?!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:14 schreef Varen het volgende:
Brian geeft Amanda weer opdrachten hoe ze Huub aan moet pakken., Huub heeft Brian niet gefeliciteerd met 1,5 jaar
Brian: Claire volgt leider Huub
De bewoners hebben het er zelf steeds over. Ze zijn als ik het goed begrijp, er zelf nog steeds niet van overtuigd. In DGK kan alles.....quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:06 schreef Desii het volgende:
[..]
Waarom niet....... je kan er niet vanuit gaan als er altijd de laatste donderdag van de maand ontslagronde is... hij nu ineens komt te vervallen
Wat is een TRquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh Ruud toch... een TR.... I love it when you talk dirrrrrrrty
TR = TopicReport: een rechtstreekse melding naar "achter" dat er in het topic dingen gebeuren die niet kunnen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:16 schreef Varen het volgende:
[..]
Wat is een TRis dat het zelfde als een PM
Dat had ik wel mee gekregen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het voorstel van de bewoners was dat in maart de laatste ontslagronde zou zijn, als hij succesvol was.
Zo niet, dan zou er in april ook nog een ontslagronde volgen.
Een Tik van Ruudje als de kindertjes niet wlllen stoppen met het computerspelletjequote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:16 schreef Varen het volgende:
[..]
Wat is een TRis dat het zelfde als een PM
Het was onderdeel van het "finaleplan" wat de bewoners zelf ingediend hebben.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:16 schreef coldstar het volgende:
[..]
De bewoners hebben het er zelf steeds over. Ze zijn als ik het goed begrijp, er zelf nog steeds niet van overtuigd. In DGK kan alles.....
NSBquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
TR = TopicReport: een rechtstreekse melding naar "achter" dat er in het topic dingen gebeuren die niet kunnen.
Ook wel de NSB-knop genoemd...... deze knop bovenin de pagina: [ afbeelding ]
gewoon laten gaan.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:21 schreef Katewalker het volgende:
Brian en Amanda zoeken een uitlaatklep voor hun agressie...alle keren dat ik gedurende de dag kwam luisteren hadden ze het over Huub en het spel en de ontslagronde en weer over Huub..Jaap uithoren...en nu willen ze Huub dissen door hem vragen te stellen over het niet feliciteren van Brian...met als reden om hem te laten voelen dat hij een min mannetje is omdat zij dat vinden en daarom moet Huub dat uuhh..bevestigen....?..zoiets...de rare gedachtenkronkels van die twee zijn moeilijk te volgen..
Nee, ik denk dat Claire wel echt veel gevoelens voor Huub heeft. Maar ik zie dat niet als makke. Ook al wil Huub haar misschien wegstemmen dan zal hij het daar nog wel eens erg moelijk mee krijgen. Want zover ik het kan bekijken blijft Claire bij zichzelf. Daarbij denk ik dat ze bij Huub gewoon ook de meeste kans heeft en Huub is natuurlijk gewoon de leukste wannabee....quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:03 schreef coldstar het volgende:
[..]
mee eens, maar denk jij dat Claire die verliefdheid allemaal speelt? Ik denk dat ze echt helemaal hotel de botel van hem is. Vandaar haar mutserigheid denk ik. Ik denk dat Claire van verliefdheid gewoon helemaal niets meer kan en durft.
Trustequote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:23 schreef loisie het volgende:
trusten, ik heb meegekeken met mijn driedubbel betaalde streams en vond het meer dan goed...............................maar moet nu helaas gaan slapen
mag ik een TR (what te fok is een TR) van jou aan mijn rok hebbenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hou nou eens op met mekaar afzeikenDe eerst volgende krijgt een TR aan zijn broek. Ik ben het helemaal zat
![]()
![]()
Ach zolang dat betekend dat B of A niet wint....quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:02 schreef fredfik het volgende:
ik lach me kapot als clair met de winst gaat lopen
Sorry zal het niet meer doen,maar soms kan ik het zelfs niet laten.Het is ook nooit goed wat we schrijven en erger me daar dan aan.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
![]()
Wij wel Ruud... wij wel...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
NSBWij lossen het zelf wel op.
Toch
![]()
das niet waar, ze hadden het erover.... maar de laaste anderhalve gaan ze er weer vanuit dat ernog 2 ontslagrondes komenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:16 schreef coldstar het volgende:
[..]
De bewoners hebben het er zelf steeds over. Ze zijn als ik het goed begrijp, er zelf nog steeds niet van overtuigd. In DGK kan alles.....
Thnx Leandra....quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het was onderdeel van het "finaleplan" wat de bewoners zelf ingediend hebben.
Hier een linkje naar de inhoud van het plan dat op 19 maart geschreven is.
Vast wel. Ik heb de indruk dat er de laatste tijd veel doorkomtquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:25 schreef Desii het volgende:
Ziezo.... ff een kaart gestuurd naar Huppel dat hij moet kappen met dat softe gedoe en op actie zitten te wachten ri. Brian en Amanda (verbaal)
Dat Claire wel lief is, maar een onnozel, wiebelig kind.... ben benieuwd of tie doorkomt
jawel, hoor. Huub is over de zeik.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:28 schreef Ziet het volgende:
missie geslaagd vinden brian en amanda
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:26 schreef mootie het volgende:
Huub had meteen door dat Amanda iets in haar schild voerde! En het plan van B en A dondert in het water. En Huub en Claire hebben een lekker stukje taart.
Geweldig dat Huub het compleet anders ziet dan Brian en Amandaquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:28 schreef Ziet het volgende:
die kan Huub zo terugkaatsten... niemand heeft hem met zijn jaardag gefeliciteerdquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:21 schreef Katewalker het volgende:
Brian en Amanda zoeken een uitlaatklep voor hun agressie...alle keren dat ik gedurende de dag kwam luisteren hadden ze het over Huub en het spel en de ontslagronde en weer over Huub..Jaap uithoren...en nu willen ze Huub dissen door hem vragen te stellen over het niet feliciteren van Brian...met als reden om hem te laten voelen dat hij een min mannetje is omdat zij dat vinden en daarom moet Huub dat uuhh..bevestigen....?..zoiets...de rare gedachtenkronkels van die twee zijn moeilijk te volgen..
Ik vond hem buitengewoon mislukt.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:28 schreef Ziet het volgende:
zo is dat, even vol gas en dan weer dimmen...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
NSBWij lossen het zelf wel op.
Toch
![]()
nee ruudje... ik zit nog te wachten op je TR-behandelingquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vast wel. Ik heb de indruk dat er de laatste tijd veel doorkomtZal ik eens een vette ANTI-Huub sturen
![]()
Voor een brokje taart op bed?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En Huub heeft weer een boete aan zijn kont trouwens .....
Huub uit bad, zin om te zieken, aktie !!
Hoezo een boete,wat deed hij dan verkeerd.Japie mag nu wel komen trouwens.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En Huub heeft weer een boete aan zijn kont trouwens .....
Huub uit bad, zin om te zieken, aktie !!
Het kwam daar toevallig terecht...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi aktie, Huub gooide het stuk gebak op de rat zijn kussen ........
Dit gaat nog wel een ruzie worden ........![]()
Dan wil ik toch nog iets van je horen: Geef toe dat het niet juist was: "Ben ik de enige die hier van geniet..."quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:32 schreef coldstar het volgende:
[..]
zo is dat, even vol gas en dan weer dimmen...Ik wel weer wat geleerd, ook ik wist dit niet.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat Claire wel echt veel gevoelens voor Huub heeft. Maar ik zie dat niet als makke. Ook al wil Huub haar misschien wegstemmen dan zal hij het daar nog wel eens erg moelijk mee krijgen. Want zover ik het kan bekijken blijft Claire bij zichzelf. Daarbij denk ik dat ze bij Huub gewoon ook de meeste kans heeft en Huub is natuurlijk gewoon de leukste wannabee....![]()
En al die stelletjes... in DGK en BB waren gewoon allemaal zwaar kut.
Dat snap ikquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik durf het niet meer met mijn LQ-streams
Ja, hoezo een boete? Voor een kapot schoteltje? Amanda gooide een bord en glas uit woede op de grond toen met de ruzie met palma..quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:33 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hoezo een boete,wat deed hij dan verkeerd.Japie mag nu wel komen trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |