En ik Pocognoli ...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:25 schreef Blawh het volgende:
Ik mis alleen Garcia Garcia en Quansah op het middenveld.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:30 schreef Remote het volgende:
Voor Garcia Garcia en Pocognoli zal ik zorgen. Andere wensen hoor ik graag
Ik had het systeem al liggen dus het leek me wel leuk om het even aan te passen voor FOK!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Wow, wat enorm mooi gedaan Remote!
Klopt het dat je eerst je cookies moet verwijderen? Mij lukte het veranderen namelijk niet voordat ik dat gedaan had, het kan ook zijn dat ik daarvoor wat anders verkeerd heb gedaan hoor. Ben niet zo'n computerkenner.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:38 schreef Remote het volgende:
Als je wijzigingen wilt aanbrengen moet je gewoon even een nieuwe maken. Bewerk dan je eerste inzending in dit topic. Op een zeker moment zal ik aangeven welke pagina's van het topic ik ga invoeren. Als jouw inzending is ingevoerd is wijzigen niet meer mogelijk
Als je een nieuwe wilt maken moet je gewoon even opnieuw naar die site gaan. Als je een nieuwe maakt wordt het oude bestand op de server overschreven en het kan zijn dat de eerste versie bij jou in de cache stond. Op zich hoeft dit geen problemen op te leveren maar de kans bestaat dat dit de oorzaak is. Cache legen dusquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:40 schreef Blawh het volgende:
[..]
Klopt het dat je eerst je cookies moet verwijderen? Mij lukte het veranderen namelijk niet voordat ik dat gedaan had, het kan ook zijn dat ik daarvoor wat anders verkeerd heb gedaan hoor. Ben niet zo'n computerkenner.
En je zet zelfs Looms, een linksback, op rechtsback? Nota bene als 2e keuze?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:54 schreef RayMania het volgende:
Veel te weinig Roland Lamah en Luke Wilkshire, een schande!
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:57 schreef Blawh het volgende:
[..]
En je zet zelfs Looms, een linksback, op rechtsback? Nota bene als 2e keuze?
Ook een schande dat je diezelfde Wilkshire op links zet. En Kruiswijk (straks) op rechtsback...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:54 schreef RayMania het volgende:
Veel te weinig Roland Lamah en Luke Wilkshire, een schande!
Eerste keuze: 3 puntenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:34 schreef Fides het volgende:
Boeien de posities (RB/CB/LB en 1e/2e/3e keus) iets? Het gaat er (nu) om hoe vaak een speler genoemd wordt toch?
Sulejmani rechts op het middenveldquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:05 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[ afbeelding ]
Licht het later nog wel toe
Ben jij voor Heerenveen toevallig?quote:
Tja, wilde 'm toch wel erg graag in m'n basisopstelling dus heb het dan maar zo gedaan.quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:36 schreef Repsak het volgende:
[..]
Sulejmani rechts op het middenvelddat is nieuw voor me, en voor hem waarschijnlijk ook
Alcidesquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:15 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
[ afbeelding ]
Pff ik zie nu in de andere reacties al een hoop namen die ik vergeten ben of hoger had moeten zetten. Nja op hoop van zegen.
Tjah, er zijn wel meer merkwaardige keuzes toch in de opstellingen?quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:36 schreef Repsak het volgende:
[..]
Sulejmani rechts op het middenvelddat is nieuw voor me, en voor hem waarschijnlijk ook
Dat heb ik ook gezien, heeft af en toe fantastische reddingenquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Wel gaaf dat methodmich ook ziet dat Graafland een uitstekend seizoen keept.
Ook inderdaad, maar ik meende dat iemand dat ook gezien had en die in z'n elftal hadquote:Op woensdag 26 maart 2008 12:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind dat stille kracht Vadocz daar met hem een grote rol in heeft.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:05 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ook inderdaad, maar ik meende dat iemand dat ook gezien had en die in z'n elftal had
Hij is zeker van waarde, maar Vadocz, Meeuwis en Quansah vind ik net iets beter.quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:00 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Zijn er nog meer mensen die gezien hebben dat de geweldige reeks van NEC is gekomen na de komst van Sibum, die in z'n eerste wedstrijd thuis tegen Ajax al MOTM werd?
Emanuelson heeft dit seizoen ook al in de verdediging, middenveld en aanval gespeeld.quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:41 schreef numero_uno het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom staat Pothuizen niet bij de aanvallers?
Wat te denken van Heitinga als rechtsback, en dan Da Costa centraal. Die heeft 1 (één!!!) wedstrijd gespeeld voor PSV.quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Emanuelson als linksback, golfer. Dan val je wel heel erg door de mand.
Ik steun de regio natuurlijk ook.quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Wel gaaf dat methodmich ook ziet dat Graafland een uitstekend seizoen keept.
Apart... Vertonghen en Vermaelen als rechtsback, Babos boven Gomes, Da Costa erin, Silva als centrale verdediger, Amrabat als verdedigende middenvelder, Pranjic als centrale middenvelder en dan De Guzman weer op links. Wel origineel in ieder geval.quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:41 schreef numero_uno het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom staat Pothuizen niet bij de aanvallers?
ieder zijn ding he...quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:39 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Apart... Vertonghen en Vermaelen als rechtsback, Babos boven Gomes, Da Costa erin, Silva als centrale verdediger, Amrabat als verdedigende middenvelder, Pranjic als centrale middenvelder en dan De Guzman weer op links. Wel origineel in ieder geval.
fijn dat je me er op attendeerde want ik bedoelde Salcidoquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:46 schreef Fides het volgende:
Ik zie hier 2 mensen die Da Costa als eerst keus achterin hebben. Dat slaat echt als een lul op een drumstel. Ik hoop dat hij uit de database wordt gehaald aangezien hij maar 1 wedstrijd heeft gespeeld.
Als je dan toch bezig ben, zou ik Silva en Vermaelen even omwisselen. Het zelfde geldt eigenlijk voor Amrabat / Sibum en Pranjic / Garcia-Garcia.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:49 schreef numero_uno het volgende:
[..]
fijn dat je me er op attendeerde want ik bedoelde Salcido
don't push your luck...quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:07 schreef Fides het volgende:
[..]
Als je dan toch bezig ben, zou ik Silva en Vermaelen even omwisselen. Het zelfde geldt eigenlijk voor Amrabat / Sibum en Pranjic / Garcia-Garcia.
Dat idee had ik inderdaad ook alquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:12 schreef ElYefe het volgende:
Misschien een idee om bij de definitieve stemronde ook een optie "coach van het jaar" te maken? Ben eigenlijk wel benieuwd hoe hier over wat gedacht. Alleen al om te zien welke PSV coach het hoogst komt
Louis.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:06 schreef MarkNMGN het volgende:
Dat wordt Verbeek, lijkt me duidelijk.
Duidelijk geen vaste volger, beetje lullig om te zeggen, maar het heeft er alle schijn van als ik de opstelling bekijk. Ook wel enorm Ajax-gekleurd, beetje misplaatst...quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:21 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Wat te denken van Heitinga als rechtsback, en dan Da Costa centraal. Die heeft 1 (één!!!) wedstrijd gespeeld voor PSV.!
Waarom Emnes? Die had tot een paar weekjes terug enorm weinig rendement.quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:49 schreef RayMania het volgende:
Mijn elftal toch wat verbouwd. Posities klopten natuurlijk niet overal (Looms, Wilkshire) en heb Emnes er toch ingebouwd.
Ajoh één leuke goal en je bent tegewoordig meteen een topper. Potentieel alleen is blijkbaar al heel wat.quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Waarom Emnes? Die had tot een paar weekjes terug enorm weinig rendement.
Even uploaden bij bijvoorbeeld Tinypic. Niet hotlinkenquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:14 schreef Tee_F1 het volgende:
[ afbeelding ]
Goedgekeurd door TomasRosicky
Zoveel NEC-ers maar geen Vadocz?quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:14 schreef Tee_F1 het volgende:
[ afbeelding ]
Goedgekeurd door TomasRosicky
Dit lijstje zou geweigerd moeten worden, wat een flauwekul zeg.quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:24 schreef Remote het volgende:
[..]
Even uploaden bij bijvoorbeeld Tinypic. Niet hotlinken
Edit: bij dezen voor je gedaan
[ afbeelding ]
Op dit moment niet, daar zou ik even voor moeten gaan zitten. Misschien komt dat laterquote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:36 schreef Repsak het volgende:
Heb je ook een voorlopige tussenstand?
Ik twijfelde ook, maar deed het toch maar niet als protest tegen Wetzel. Mike hoort op de rechtshalf.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:07 schreef toma het volgende:
[..]
geen Mampuya als rechtsback? Ik zat nog te twijfelen om hem te selecteren.
Dat kan de boel alleen maar beinvloeden, zo'n tussenstand zou ik niet geven.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:36 schreef Repsak het volgende:
Heb je ook een voorlopige tussenstand?
Huntelaar achter Lens en Suarezquote:
Je zou bijna denken dat Ajax 5 punten voorstaatquote:
Wat bedoel je daarmee?quote:
Dat je Saurez en Lens meer punten geeft dan huntelaarquote:
Dat zijn speler codesquote:Op dinsdag 8 april 2008 17:46 schreef stefmans het volgende:
[..]
Dat je Saurez en Lens meer punten geeft dan huntelaar
Nou volgens mij was dit de eerste spelregelquote:Op dinsdag 8 april 2008 17:46 schreef stefmans het volgende:
[..]
Dus of ík snap het niet ķf jij niet..quote:1. Selecteer op elke positie drie spelers. Let daarbij op de volgorde want de speler die bovenaan staat krijgt bij het tellen van de stemmen meer punten dan de nummer twee (en de nummer twee meer dan de nummer drie, enz.). Het principe hiervan is wel duidelijk denk ik.
Die nummers hebben geen betekenis voor julliequote:Op dinsdag 8 april 2008 17:46 schreef stefmans het volgende:
[..]
Je snapt hetquote:Op dinsdag 8 april 2008 17:50 schreef Breach het volgende:
[..]
Nou volgens mij was dit de eerste spelregel
[..]
Dus of ík snap het niet ķf jij niet..
Maar iig hoort huntelaar bovenaan
Ik vind het wel heel raar ook, kijk dan een beetje meer om je heen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:05 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat Ajax 5 punten voorstaat
Inderdaad, maar Cyberia is bekend om zijn Ajax-bril. De keuze van de hele Ajax-verdediging is toch wel lachwekkend, die verdediging heeft twee keer zoveel goals tegen als PSV en zelfs meer goals tegen dan ons aller Bahia, Greene en die andere pipo's achterin bij Feyenoord. De keuze voor Furby is helemaal lachwekkend te noemen, vervloekt door alle Ajacieden dit jaar. Pas 1 goede en 3 redelijke wedstrijden gespeeld en toch in zijn selectie.quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vind het wel heel raar ook, kijk dan een beetje meer om je heen.
Dat was in november/december ja toen we veels goal tegen kregen dankzij Urby en Ogararu die achterin liepen te prutsen. Maar sinds het aantrekken van Silva, het terugkeer van Vermaelen en het doorschuiven van Vertonghen naar de linksback is het er beduidend beter op geworden.quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:01 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Inderdaad, maar Cyberia is bekend om zijn Ajax-bril. De keuze van de hele Ajax-verdediging is toch wel lachwekkend, die verdediging heeft twee keer zoveel goals tegen als PSV
Daar had ik ook voor mij zelf moeten praten ja.quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:23 schreef -Vaduz- het volgende:
De persoonlijke gebondenheid is wel het mooie ook, ben ik met je eens. Zoiets als de laatste zin hoef je dan weer niet te zeggen als een feit, dat is een mening van jou.
Ja, dat zal lekker werken zoquote:Op vrijdag 18 april 2008 10:24 schreef DargorVlurpius het volgende:
[ [url=C:Documents and SettingsCompaq_AdministratorMijn documentenMijn afbeeldingen]afbeelding[/url] ]
Is nu mogelijkquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:42 schreef Kriegel het volgende:
Kan Heitinga niet worden toegevoegd aan het middenveld? Die speelt volgens mij vķķr de verdediging beter dan ertussen.
Hier en daar zie ik inderdaad wat verwarring. Dit maakt echter niet zo veel uit omdat dit te verwaarlozen is met een groot aantal stemmen. Bovendien controleer ik ook op het totaal aantal stemmen dus elke stem (ongeacht de positie) wordt meegerekend om tot 33 spelers te komen. Ik tel dus niet alleen per positie.quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:22 schreef ngluxemb het volgende:
[ afbeelding ]
Ontzettend mooi gemaakt.
Wel erg moeilijk om de posities van spelers te bepalen omdat daar zeker over te discussieren valt. Bovendien vind ik het onderscheid aanvallende mid / verdedigende mid eigenlijk overbodig, daarbij wordt het vaak verward zie ik in de opstellingen - net als bij mezelf omdat ik deze spelers wilde opstellen.
Thanks!quote:
Wat zei je?quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:17 schreef Moody het volgende:
Grappig dat veel mensen El Ahmadi en/of Engelaar niet hebben gekozen, ondanks deze het beste middenveld van Nederland vormen.
Ieder z''n mening vriendquote:Op zaterdag 19 april 2008 01:35 schreef Juk het volgende:
Ik ben eerlijk gezegd verbaasd dat sommige mensen Gomes niet als eerste keeper hebben.
Die man alleen is ervoor verantwoordelijk dat PSV de titel binnen handbereik heeft.
En Gomes speelt dit seizoen niet zijn beste spel, heeft toch ook een paar grote fouten gemaakt.quote:Op zaterdag 19 april 2008 01:35 schreef Juk het volgende:
Ik ben eerlijk gezegd verbaasd dat sommige mensen Gomes niet als eerste keeper hebben.
Die man alleen is ervoor verantwoordelijk dat PSV de titel binnen handbereik heeft.
Ja, maar hij heeft ook 3x onwijs irritant kaarten proberen aan te naaien.quote:Op zaterdag 19 april 2008 01:35 schreef Juk het volgende:
quote:Op zondag 20 april 2008 13:38 schreef Busta_Rein het volgende:
quote:Op zondag 20 april 2008 13:41 schreef Busta_Rein het volgende:
[ [url=http://[url]http://www.imgdumper.com/image.php?id=29328]afbeelding[/url] ]
quote:
Heb de afbeelding al gevonden en is zelfs al ingevoerdquote:Op zondag 20 april 2008 14:02 schreef RayMania het volgende:
Lukt het, Busta_Rein? Zoek anders eens een andere host op; Photobucket.com bijvoorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |