Even uploaden bij bijvoorbeeld Tinypic. Niet hotlinkenquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:14 schreef Tee_F1 het volgende:
[ afbeelding ]
Goedgekeurd door TomasRosicky
Zoveel NEC-ers maar geen Vadocz?quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:14 schreef Tee_F1 het volgende:
[ afbeelding ]
Goedgekeurd door TomasRosicky
Dit lijstje zou geweigerd moeten worden, wat een flauwekul zeg.quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:24 schreef Remote het volgende:
[..]
Even uploaden bij bijvoorbeeld Tinypic. Niet hotlinken
Edit: bij dezen voor je gedaan
[ afbeelding ]
Op dit moment niet, daar zou ik even voor moeten gaan zitten. Misschien komt dat laterquote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:36 schreef Repsak het volgende:
Heb je ook een voorlopige tussenstand?
Ik twijfelde ook, maar deed het toch maar niet als protest tegen Wetzel. Mike hoort op de rechtshalf.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:07 schreef toma het volgende:
[..]
geen Mampuya als rechtsback? Ik zat nog te twijfelen om hem te selecteren.
Dat kan de boel alleen maar beinvloeden, zo'n tussenstand zou ik niet geven.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:36 schreef Repsak het volgende:
Heb je ook een voorlopige tussenstand?
Huntelaar achter Lens en Suarezquote:
Je zou bijna denken dat Ajax 5 punten voorstaatquote:
Wat bedoel je daarmee?quote:
Dat je Saurez en Lens meer punten geeft dan huntelaarquote:
Dat zijn speler codesquote:Op dinsdag 8 april 2008 17:46 schreef stefmans het volgende:
[..]
Dat je Saurez en Lens meer punten geeft dan huntelaar
Nou volgens mij was dit de eerste spelregelquote:Op dinsdag 8 april 2008 17:46 schreef stefmans het volgende:
[..]
Dus of ík snap het niet óf jij niet..quote:1. Selecteer op elke positie drie spelers. Let daarbij op de volgorde want de speler die bovenaan staat krijgt bij het tellen van de stemmen meer punten dan de nummer twee (en de nummer twee meer dan de nummer drie, enz.). Het principe hiervan is wel duidelijk denk ik.
Die nummers hebben geen betekenis voor julliequote:Op dinsdag 8 april 2008 17:46 schreef stefmans het volgende:
[..]
Je snapt hetquote:Op dinsdag 8 april 2008 17:50 schreef Breach het volgende:
[..]
Nou volgens mij was dit de eerste spelregel
[..]
Dus of ík snap het niet óf jij niet..
Maar iig hoort huntelaar bovenaan
Ik vind het wel heel raar ook, kijk dan een beetje meer om je heen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:05 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat Ajax 5 punten voorstaat
Inderdaad, maar Cyberia is bekend om zijn Ajax-bril. De keuze van de hele Ajax-verdediging is toch wel lachwekkend, die verdediging heeft twee keer zoveel goals tegen als PSV en zelfs meer goals tegen dan ons aller Bahia, Greene en die andere pipo's achterin bij Feyenoord. De keuze voor Furby is helemaal lachwekkend te noemen, vervloekt door alle Ajacieden dit jaar. Pas 1 goede en 3 redelijke wedstrijden gespeeld en toch in zijn selectie.quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vind het wel heel raar ook, kijk dan een beetje meer om je heen.
Dat was in november/december ja toen we veels goal tegen kregen dankzij Urby en Ogararu die achterin liepen te prutsen. Maar sinds het aantrekken van Silva, het terugkeer van Vermaelen en het doorschuiven van Vertonghen naar de linksback is het er beduidend beter op geworden.quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:01 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Inderdaad, maar Cyberia is bekend om zijn Ajax-bril. De keuze van de hele Ajax-verdediging is toch wel lachwekkend, die verdediging heeft twee keer zoveel goals tegen als PSV
Daar had ik ook voor mij zelf moeten praten ja.quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:23 schreef -Vaduz- het volgende:
De persoonlijke gebondenheid is wel het mooie ook, ben ik met je eens. Zoiets als de laatste zin hoef je dan weer niet te zeggen als een feit, dat is een mening van jou.
Ja, dat zal lekker werken zoquote:Op vrijdag 18 april 2008 10:24 schreef DargorVlurpius het volgende:
[ [url=C:Documents and SettingsCompaq_AdministratorMijn documentenMijn afbeeldingen]afbeelding[/url] ]
Is nu mogelijkquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:42 schreef Kriegel het volgende:
Kan Heitinga niet worden toegevoegd aan het middenveld? Die speelt volgens mij vóór de verdediging beter dan ertussen.
Hier en daar zie ik inderdaad wat verwarring. Dit maakt echter niet zo veel uit omdat dit te verwaarlozen is met een groot aantal stemmen. Bovendien controleer ik ook op het totaal aantal stemmen dus elke stem (ongeacht de positie) wordt meegerekend om tot 33 spelers te komen. Ik tel dus niet alleen per positie.quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:22 schreef ngluxemb het volgende:
[ afbeelding ]
Ontzettend mooi gemaakt.
Wel erg moeilijk om de posities van spelers te bepalen omdat daar zeker over te discussieren valt. Bovendien vind ik het onderscheid aanvallende mid / verdedigende mid eigenlijk overbodig, daarbij wordt het vaak verward zie ik in de opstellingen - net als bij mezelf omdat ik deze spelers wilde opstellen.
Thanks!quote:
Wat zei je?quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:17 schreef Moody het volgende:
Grappig dat veel mensen El Ahmadi en/of Engelaar niet hebben gekozen, ondanks deze het beste middenveld van Nederland vormen.
Ieder z''n mening vriendquote:Op zaterdag 19 april 2008 01:35 schreef Juk het volgende:
Ik ben eerlijk gezegd verbaasd dat sommige mensen Gomes niet als eerste keeper hebben.
Die man alleen is ervoor verantwoordelijk dat PSV de titel binnen handbereik heeft.
En Gomes speelt dit seizoen niet zijn beste spel, heeft toch ook een paar grote fouten gemaakt.quote:Op zaterdag 19 april 2008 01:35 schreef Juk het volgende:
Ik ben eerlijk gezegd verbaasd dat sommige mensen Gomes niet als eerste keeper hebben.
Die man alleen is ervoor verantwoordelijk dat PSV de titel binnen handbereik heeft.
Ja, maar hij heeft ook 3x onwijs irritant kaarten proberen aan te naaien.quote:Op zaterdag 19 april 2008 01:35 schreef Juk het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |