Klopt het dat je eerst je cookies moet verwijderen? Mij lukte het veranderen namelijk niet voordat ik dat gedaan had, het kan ook zijn dat ik daarvoor wat anders verkeerd heb gedaan hoor. Ben niet zo'n computerkenner.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:38 schreef Remote het volgende:
Als je wijzigingen wilt aanbrengen moet je gewoon even een nieuwe maken. Bewerk dan je eerste inzending in dit topic. Op een zeker moment zal ik aangeven welke pagina's van het topic ik ga invoeren. Als jouw inzending is ingevoerd is wijzigen niet meer mogelijk
Als je een nieuwe wilt maken moet je gewoon even opnieuw naar die site gaan. Als je een nieuwe maakt wordt het oude bestand op de server overschreven en het kan zijn dat de eerste versie bij jou in de cache stond. Op zich hoeft dit geen problemen op te leveren maar de kans bestaat dat dit de oorzaak is. Cache legen dusquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:40 schreef Blawh het volgende:
[..]
Klopt het dat je eerst je cookies moet verwijderen? Mij lukte het veranderen namelijk niet voordat ik dat gedaan had, het kan ook zijn dat ik daarvoor wat anders verkeerd heb gedaan hoor. Ben niet zo'n computerkenner.
En je zet zelfs Looms, een linksback, op rechtsback? Nota bene als 2e keuze?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:54 schreef RayMania het volgende:
Veel te weinig Roland Lamah en Luke Wilkshire, een schande!
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:57 schreef Blawh het volgende:
[..]
En je zet zelfs Looms, een linksback, op rechtsback? Nota bene als 2e keuze?
Ook een schande dat je diezelfde Wilkshire op links zet. En Kruiswijk (straks) op rechtsback...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:54 schreef RayMania het volgende:
Veel te weinig Roland Lamah en Luke Wilkshire, een schande!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |