![]()
GK: Tja, Gomes gewoon de sterkste, Stekelenburg goed seizoen, Velthuizen won veel punten. Andere keepers ook niet constant genoeg in mijn ogen.
RB: Moeilijk. Heb het maar zo gedaan. Cornelisse, Elshot, Verhaegh en Boakye hadden ook een redelijk seizoen.
RCB: Alle 3 een goed seizoen gedraaid. Marcellis viel net buiten de boot.
LCB: Hier viel Vermaelen net buiten de boot.
LB: Heubach en Stenman als goede reserves
RM: Ook lastig, hier maar El Ahmadi gepositioneerd omdat ik hem nergens anders kwijt kon. George viel net buiten de keuzes.
CMs: Helaas kon ik Bakkal nergens kwijt. De Zeeuw ook net buiten de keuzes omdat Meeuwis een perfect seizoen draait. Ook van Dijk en Engelaar net niet gekozen. Sanmartean heeft niet genoeg gespeeld om gekozen te worden.
LM: Hier was ik vrij snel uit. De 3 beste linkshalven/buitens in mijn ogen dit seizoen. Lamah speelde ook goed.
STs: Makaay speelde in mijn ogen geen bijzonder seizoen. Emnes en Lens niet constant genoeg. Koevermans speelde niet erg veel complete wedstrijden. Deze 6 lijken me redelijke keuzes.
Ik had liever ook 433 gehad.

2 Centrale verdedigers, 2 backs, 1 defensieve middenvelder, 1 centrale middenvelder, 1 creatieve/aanvallende middenvelder, 2 vleugelspelers/hangende aanvallers (Suarez/Amrabat bv), 1 afmaker/spits