Tja, wilde 'm toch wel erg graag in m'n basisopstelling dus heb het dan maar zo gedaan.quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:36 schreef Repsak het volgende:
[..]
Sulejmani rechts op het middenvelddat is nieuw voor me, en voor hem waarschijnlijk ook
Alcidesquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:15 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
[ afbeelding ]
Pff ik zie nu in de andere reacties al een hoop namen die ik vergeten ben of hoger had moeten zetten. Nja op hoop van zegen.
Tjah, er zijn wel meer merkwaardige keuzes toch in de opstellingen?quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:36 schreef Repsak het volgende:
[..]
Sulejmani rechts op het middenvelddat is nieuw voor me, en voor hem waarschijnlijk ook
Dat heb ik ook gezien, heeft af en toe fantastische reddingenquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Wel gaaf dat methodmich ook ziet dat Graafland een uitstekend seizoen keept.
Ook inderdaad, maar ik meende dat iemand dat ook gezien had en die in z'n elftal hadquote:Op woensdag 26 maart 2008 12:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind dat stille kracht Vadocz daar met hem een grote rol in heeft.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:05 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ook inderdaad, maar ik meende dat iemand dat ook gezien had en die in z'n elftal had
Hij is zeker van waarde, maar Vadocz, Meeuwis en Quansah vind ik net iets beter.quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:00 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Zijn er nog meer mensen die gezien hebben dat de geweldige reeks van NEC is gekomen na de komst van Sibum, die in z'n eerste wedstrijd thuis tegen Ajax al MOTM werd?
Emanuelson heeft dit seizoen ook al in de verdediging, middenveld en aanval gespeeld.quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:41 schreef numero_uno het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom staat Pothuizen niet bij de aanvallers?
Wat te denken van Heitinga als rechtsback, en dan Da Costa centraal. Die heeft 1 (één!!!) wedstrijd gespeeld voor PSV.quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Emanuelson als linksback, golfer. Dan val je wel heel erg door de mand.
Ik steun de regio natuurlijk ook.quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Wel gaaf dat methodmich ook ziet dat Graafland een uitstekend seizoen keept.
Apart... Vertonghen en Vermaelen als rechtsback, Babos boven Gomes, Da Costa erin, Silva als centrale verdediger, Amrabat als verdedigende middenvelder, Pranjic als centrale middenvelder en dan De Guzman weer op links. Wel origineel in ieder geval.quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:41 schreef numero_uno het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom staat Pothuizen niet bij de aanvallers?
ieder zijn ding he...quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:39 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Apart... Vertonghen en Vermaelen als rechtsback, Babos boven Gomes, Da Costa erin, Silva als centrale verdediger, Amrabat als verdedigende middenvelder, Pranjic als centrale middenvelder en dan De Guzman weer op links. Wel origineel in ieder geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |