Lijkt me leuk.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:21 schreef Greys het volgende:
Een naamtopic voor Ing![]()
Ik wil een keer met alle SC-ers naar de Get Back! ( http://www.getback.nl/dance.html )
Echt, heeeeeerlijk daar! De gemiddelde leeftijd ligt er ook wat hoger, zeg maar
Heb je het me nou NOG niet vergeven?quote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik kan overal lekker dansen, daar hoef ik niet zo'n eind voor te rijden![]()
Als er maar lekkere muziek is.
Klopt. Ik heb jouw msn-adres ook niet.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:49 schreef Greys het volgende:
Ing, haal dat 'overdreven veel op MSN' zinnetje even weg als je wilt op mijn Hyves
Er zijn er meer die dat lezen en ik ben op MSN alleen maar aan het overleggen met mijn schwester om haar Hyves profiel een paasachtergrond te geven, ik heb al bij haar ingelogd, ze weet niet hoe het moetEn die anderen staan op blokkeer, dus die denken dan 'oh, ik zie haar anders nooit'.
Nok, jij staat niet op blokkeer overigens, maar ik zie jou niet in mijn lijstje? Ik heb wel ooit met jou geMSNd maar volgens mij heeft een ander mij toen toegevoegd aan een gesprek
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Nok op MSN!
Die had ik ten tijde van de AA wel, maar nu niet meer.
Herrinner me nog iets over een Dildo-gesprek met Kay en Nok
Hier zijn ze ook allemaal buiten sneeuwballen aan het gooienquote:
quote:Op zondag 23 maart 2008 12:00 schreef senesta het volgende:
[..]
Hier zijn ze ook allemaal buiten sneeuwballen aan het gooien![]()
[ afbeelding ]
Sneeuwvlokken vangen op je tong![]()
[ afbeelding ]
het sneeuwt echt hard
[ afbeelding ]
Tropische plant in de sneeuw
Wij eten lekker thuis.quote:Op zondag 23 maart 2008 12:13 schreef Qwea het volgende:
vanaaf bij mn schoonouders eten. Ben benieuwd wat we eten
ja, wij ook.... dacht ik. "Ja wat wil je morgen eten Mike?" -Ooh, had ik niet verteld dat we bij mn ouders aten?quote:
hier (zevenaar) is het stralend weerquote:Op zondag 23 maart 2008 14:47 schreef Greys het volgende:
Ja Non, lijkt mij ook wel gezellig!
Hier gewoon grauw guur weer, niets gezelligs aan! Behalve dan dat we gisteravond lekker de open haard hebben aan gehad
De dingen waar mensen over klagen en die ze erg vinden.quote:Op zondag 23 maart 2008 15:16 schreef Greys het volgende:
Ik mag wel weer een wat aan de tuin gaan doen, het overwoekert een beetje![]()
dat kan heel goed. Als ik Baloe dingen geef krijg hij jeuk, en is zn oor rood. Ook maar 1 oor. En dan wisselen ze ook nog.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:32 schreef senesta het volgende:
Elco heeft last van schilfers in zijn oor, maar alleen in één oor.
Ik ben er zeker van dat het geen oormijten zijn, het lijkt een beetje op de voedselallergie uitslag die hij eerder had maar nu alleen in één oor
Ja, hij krabt er ook aan.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
dat kan heel goed. Als ik Baloe dingen geef krijg hij jeuk, en is zn oor rood. Ook maar 1 oor. En dan wisselen ze ook nog.
krabt hij er ook aan?
Ik maak zijn oren regelmatig schoon, het is ook niet dat het oor vies is, maar de huid oogt gewoon droog en schilferig in dat oor.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:55 schreef Nonneke het volgende:
Pim en Sylver hebben ook altijd (nouja altijd altijd, ALS ze eens een vies oor hebben) maar 1 vies oor, meestal maak ik dat schoon met (afgekoeld) gekookt water met een watje.
Reken er maar op dat dat het is. Dat durf ik wel voor 90% vast te stellen. Geef hem weer farm food, als het erger wordt zou ik ff langsgaan.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:44 schreef senesta het volgende:
Nee, het zijn echt schilfers, er zitten ook wat wondjes bij nu van het krabben.
Maar het kan dus evengoed nog van het voer zijn Qwea?
Hij kreeg farm food en deed het daar steeds beter op, nu bestelde ik dat op internet en ik kwam er vorige week achter dat die site het niet meer verkocht.
We hebben hem sindsdien wat rodi gegeven, maar ik was er nu achter dat ze farm food ook in den helder gewoon verkopen.
Kortom het zou idd van de rodi kunnen komen.
Weet je wat dat best nog eens zou kunnen zijn? Schildklier problemen. Baloe heeft vrijwel hetzelfde. Geef hem worst, en alles jeukt.quote:Op zondag 23 maart 2008 17:00 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik maak zijn oren regelmatig schoon, het is ook niet dat het oor vies is, maar de huid oogt gewoon droog en schilferig in dat oor.
Het jeukt ook en hij heeft er last van.
Nou is Elco erg allergiegevoelig, hij heeft ook practisch constant een ontstokenof minimaal geirriteerde neus en we weten niet waardoor![]()
Hij heeft heel erg snel huidreactie's op dingen, en nu hij ouder word lijkt het steeds erger te worden.
Zou je voor honden ook een allergietest kunnen aanvragen?
Wat ben je toch een ontzettende crea bea!quote:Op zondag 23 maart 2008 19:02 schreef oh-oh het volgende:
Ik eet al drie dagen kippensoep, nu issie op en de griep op zn retour![]()
Gisteren heb ik echt heel de dag gehangen en geslapen, gelukkig vandaag wel lekker productief geweest,lang gewandeld en achter de naaimachine gezeten ( kussenhoezen voor de dogs gemaakt en twee broeken ingekort, helaas heb ik net het voetje van de naaimachine afgesloopt en nu geen zin meer om dat nog te fixen, dus ik kap dr maar mee. Morgen leuke visite, Billy zn broer Mucho, met zn baasjes en zn chihuahua broertjes TumTum en Nalu, dus dat wordt gezellie. Cake staat al in de oven en ik ga hondenkoekjes bakken in haasvorm, voor de pasen
Oyquote:Op zondag 23 maart 2008 21:16 schreef Paaskonijn het volgende:
Godskolere kutmod laat mijn zee-egel topic lekker open
[ afbeelding ]
Ja door dat seniele senesta mensquote:
Oh dat geeft niets hoorquote:Op zondag 23 maart 2008 21:18 schreef Greys het volgende:
Oh jezus, Senesta, sorry, ik dacht dat het in ONZ ofzo gesloten was
Dus dat het niet over de mods hier ging
Naar een kasteelruine en een mergelgroeve. Plus in de zon op een terrasje gezeten en genoten van de heuvels en het pittoreske aldaar. Wie wist dat Nederland zo mooi kon zijn?quote:Op zondag 23 maart 2008 21:14 schreef Greys het volgende:Wat leuk voor je! Ben je ook naar Thermen geweest of ben je op het droge gebleven?
Nee, ik was ook van plan daar nog een poosje mee te wachtenquote:Op zondag 23 maart 2008 21:22 schreef Greys het volgende:
Nou het had verkeerd over kunnen komen natuurlijk
Maar je weet wel beter, gelukkig. Want je bent niet seniel. Nog niet, tenminste
Klinkt als een super dagje!quote:Op zondag 23 maart 2008 21:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Naar een kasteelruine en een mergelgroeve. Plus in de zon op een terrasje gezeten en genoten van de heuvels en het pittoreske aldaar. Wie wist dat Nederland zo mooi kon zijn?![]()
Waren de stoofpeertjes lekker?
Ik was gisteren op visite met het viertal, bij de buren beneden, karel en zijn zoon Bertus ( die van de buren is ) gingen als twee geile seksmaniakken te keer, Fritsje deed niks als mekkeren omdat Karel ZIJN sexslaafje is en Billy deed niks als de buuv aflebberen, Chico besprong de buurman, schaamte kennen ze echt nietquote:Op zondag 23 maart 2008 21:51 schreef Maes het volgende:
Is ie net zo schaamteloos als mijn hondje? Die ging vanmiddag midden in een kamer vol visite op d'r rug liggen met de achterpoten in de lucht, in de hoop dat er iemand, geeft niet wie, haar buikje ging kriebelen.![]()
@Greys: ik heb ook al zitten loeren, leuke muziek weer
quote:Op zondag 23 maart 2008 21:44 schreef oh-oh het volgende:
Nah die schaamt zich echt nooit ergens voor hoor...schaamteloos issie.
@ D-M-L Valkenburg is trouwens echt leuk he, wij lopen dr wel es heen in de zomer, heerlijk daar, zelfs ik krijg dr een buitenlandgevoel van en tis echt om de hoek!
hey kutnewbie, sodeflikker es ff lekker op met die pauper smoel van je.quote:Op zondag 23 maart 2008 21:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja door dat seniele senesta mens![]()
[ afbeelding ]
Sorry hoor maar hij/zij was al lang weer weg en toch moet jij als mosterd na de maaltijd nog weer eens die grote bek van je opentrekken. Het stoort me echt zoals jij hier altijd maar vloekt en scheldt en tiert alsof je een tokkie bent.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
hey kutnewbie, sodeflikker es ff lekker op met die pauper smoel van je.
Zeiken doe je in feedback, en als het je niet aanstaat dan klik je hier en dan vooral niet terug komen, want gemist wordt je toch niet
Heb dat weleens gedaan met EW hier in Nijmegen in het kader van: ken je eigen stad.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Precies het gevoel wat ik had vandaag inderdaad. Ken je eigen land enzo
quote:Op maandag 24 maart 2008 11:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Weet iemand een leuk kraamkado voor mannen?
Oh woon jij in Nijmegen?quote:Op zondag 23 maart 2008 22:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb dat weleens gedaan met EW hier in Nijmegen in het kader van: ken je eigen stad.
De plekjes van mijn jeugd laten zien in het oude centrum en er vlak bij waar ik opgroeide en zo.
Dat zijn ook best net de toeristische trekpleisters hier. Alleen heb ik andere verhalen.
De Caroluskapel... zit een heel historisch verhaal achter, maar ik kan er ook bij vertellen hoe we daar vroeger opklommen en dat de boom in de buurt met de rare afhangende verende takken ons paard was waarop we reden.
Ja geen suiker natuurlijk en andere vetten.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:01 schreef nokwanda het volgende:
Nah zeg.... post ik hier straks en zie ik mijn reactie nergens meer.
Ik vroeg me af of hondenkoekjes nou andere ingredienten hebben.
Leuk!quote:
Ik ben het zooo enorm met je eensquote:Op maandag 24 maart 2008 14:34 schreef Greys het volgende:
Wat een ontzettend duffe dag... ik wil allerlei nuttige dingen gaan doen maar ik heb geen zin
I knowquote:Op maandag 24 maart 2008 14:44 schreef Greys het volgende:Erg he! Ik zou vandaag:
- de voortuin kunnen gaan aanpakken, dat wil ik al zo lang
- plakplastic voor de ramen kunnen gaan kopen, zodat die enge vitrage er eindelijk eens af kan
maar dan moet ik eerst de boel gaan opmeten en ik ben zelfs te belazerd om de centimeter te gaan zoeken
Ziggy is zojuist onder handen genomenquote:Op maandag 24 maart 200815:11 schreef Greys het volgende:
Ja, dat dus ook nog.. ik moet nog Da Bink wassen en een verslag maken![]()
![]()
![]()
Lang geleden? Welke studie? Ben wel nieuwsgierig, hequote:Op maandag 24 maart 2008 12:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh woon jij in Nijmegen?
Ik heb daar gestudeerd , heerlijke stad![]()
Ik was laatst voor het eerst sinds lang weer in Sittard, mijn hometown, maar daar was alles nieuw en anders, niet leuk dus. Maastricht blijft wel even prachtig, hier laat ik echt altijd heel graag aan iedereen de stad zien.
Ik wacht het rustig af, ik ben wel heel erg benieuwdquote:Op maandag 24 maart 2008 15:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ziggy is zojuist onder handen genomen
Verslagje volgt als ik de na-foto's heb genomen, Senesta! En de foto's heb uitgezocht, zucht, mn vriend bleef maar klikken
Het wordt wel een meerjaren plan zo greysquote:Op maandag 24 maart 2008 17:53 schreef Greys het volgende:
Twee bouwmarkten af geweest, géén statisch plakplastic
Ja, wel op rolletjes, maar dan waren er te weinig rolletjes van het motief dat we wilden hebben.
Nou ja, we waren weer even bezig tenminste
Daarna heb ik mijn ramen gelapt. Was wel even nodig
Ja, dat wist ikquote:Op maandag 24 maart 2008 16:37 schreef Qwea het volgende:
Baloe wordt 5 april gewassendan is MM er weer
Oi ik zat er dichterbij dan ik dacht toen ik dat schreef dus. Gauw Maes optrommelen voor een plak sessie dan. Mr. Greys moet wel blijven.quote:Op maandag 24 maart 2008 19:09 schreef Greys het volgende:
Nou dat betwijfel ik LizzyMisschien dat ik het beter (en dat meen ik serieus) met Maes ofzo een keertje samen kan doen, als Heer G er niet is
Hij is nogal snel oververhit met dat soort dingen, dan gaat ie met gereedschap gooien enzo
Disneyland abonnement? Mag je er dan zo vaak heen als je wilt?
Kenden jij en Maes elkaar al voordat jullie hier rond hingen of zijn jullie vriendinnen n.a.v. het forum?quote:Op maandag 24 maart 2008 19:19 schreef Greys het volgende:
Wat leuk, ik wist niet eens dat zo'n abonnement bestond. En je hebt gelijk, op die allerdrukste dagen is het niets volgens mij. Dan sta je langer in de rij overal dan dat je lief is
Maes wil me vast wel even komen helpen er mee, die vindt dat soort klusjes wel leuk volgens mij
En we nemen van dat statische spul (toch maar het dure...) dus als je dat verkeerd plakt, trek je het er zo weer af en plak je het opnieuw!
Ah zo. Er is alleen nog geen reportage gepostquote:Op maandag 24 maart 2008 19:22 schreef Greys het volgende:
Hier Nok! : [F&F Actie] En de winnaars zijn....
We kenden elkaar al vóór Fok, maar hebben elkaar wel ontmoet via een ander forumquote:Op maandag 24 maart 2008 19:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Kenden jij en Maes elkaar al voordat jullie hier rond hingen of zijn jullie vriendinnen n.a.v. het forum?
Ja erg leuk. Was mn 1ste keer. Erg erg erg druk.quote:Op maandag 24 maart 2008 19:07 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik![]()
Was het leuk op de zwarte markt?
Hoi halloquote:Op maandag 24 maart 2008 19:57 schreef Greys het volgende:
[..]
We kenden elkaar al vóór Fok, maar hebben elkaar wel ontmoet via een ander forum
(Flair forum). Ik woonde toen net in Rotterdam en kende daar niemand, zij woonde toen net in Rotterdam en kende nog niemand. En daar werd toevallig een meet georganiseerd voor meiden/dames in R'dam. De meet zelf viel erg tegen, maar Maes en ik hebben elkaar daar wel 'gevonden' haha! Sindsdien is het dikke mik en zien we elkaar eigenlijk zeker wel elke week. En bellen/mailen/smsen meerdere keren per week.
Er is nog een vriendin die daaruit voortkwam, maar die komt nooit op Fok
Dit is al een jaar of vijf geleden inmiddels, als het al niet langer is
hehe gelukkig heb ik ook nog een goede pc, maar wel handig dat ik nu ook weer vanuit bed kan internetten !quote:Op maandag 24 maart 2008 21:41 schreef Greys het volgende:
Gefeliciteerd Non!!!!
Het Fok!t meteen een stuk lekkerder zeker?![]()
Ik plak wel een eind weg hoor. Moet het recht?quote:Op maandag 24 maart 2008 20:50 schreef Greys het volgende:
Heb je al gelezen dat je magmoet helpen plakken, Maes?
Oeh je weet niet wat je zegt, tis een schatje maar oh wat een handenbindertjequote:Op maandag 24 maart 2008 22:15 schreef Nonneke het volgende:
ohw Bill![]()
mocht je ooit een logeeradresje zoeken hou ik me aanbevolen !
Anka belde net (ze had me ff terug gebracht met de auto) ze reed inmiddels 60 op de snelweg, dus het ging nog wel ff duren voor ze weer thuis wasHele weekend daar geen vlokje gezien, hier is alles wit
quote:Op maandag 24 maart 2008 22:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeh je weet niet wat je zegt, tis een schatje maar oh wat een handenbindertje![]()
En hij kan niet zonder Chico ook, die moeten in elkaar verstrengeld slapies doen en heel wild spelen een paar keer per dag
Oh neeee katten en mijn honden zijn een dodelijke combi helaas.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:22 schreef Nonneke het volgende:
[..]
logeeradres voor allemaal natuurlijk, het zou niet eens in me op komen om maar 1 hondje te laten slapen, das toch zielig !
Als ze het goed kunnen vinden met die 3 handenbindertjes van mij voorzie ik geen problemen (de katten vluchten vanzelf wel naar zolder)
Ik stuur het morgen opquote:Op maandag 24 maart 200816:40 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik wacht het rustig af, ik ben wel heel erg benieuwd
c_c hier:quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Litso![]()
Hoe zijn ze ontsnapt dan?
Hopen dat ze heeeeel snel weer thuis zijn.
Same here. Ben vanaf 9 uur aan een stuk door ana het werk, maar Bijoux is vanalles van de kast aan het flikkeren terwijl ik dan met clienten aan de foon zit en niks kan doen en Kareltje gaat door met mij torpederen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Litso![]()
Ik zit al vanaf vanochtend half 10 braaf te leren en het gaat echt lekker.
Maar nu krijgt Baloe het ineens op z'n poeze-heupjes en wordt strontvervelend. Dingen omgooien, mauwen, op m'n boeken gaan zitten, planten mishandelen, Baileys mishandelen.
En dan steeds zo uitdagen dat ik eerst van m'n stoel af moet om hem ergens af te gooien. En tegen de tijd dat ik weer op de stoel zit, molesteert hij alweer wat anders....zucht![]()
![]()
Als het in een heel vroeg stadium gedaan wordt gaat dat idd zo dat ze zoals bij iedere vrouwelijke castratie de baarmoeder verwijderen met eventueel bevruchte eicellen en al.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:21 schreef Litso het volgende:
Ik ben nu bij mn vader, maar wel even thuis geweest. Tyler is al terug, maar ik vermoed dat Djinn nog lekker op stap is
Ik bel idd meteen de DA zodra ze terug is, maar ze doen dus wel aan kattenabortus?
Komt mooi uit, kunnen ze die baarmoeder meteen ook houden
Maar, maar.... Dat deed ik heul niet! Punt is dat er teveel spullen zijn waar hij zelf wat mee moet, die kan ik dan toch niet weggooien? Maar ondertussen is het wel een dikke bende, en ben ik de enige die wat doet met die spullen.. Ravage heeft het druk enzo, en in het weekend geen zin om daarmee bezig te zijn.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Al 1 poes terug!![]()
Hopen dat die andere ook heul snel thuiskomt...
Morrie!![]()
Meneer Ingetje houdt er nooit zo van als ik zijn kamer opruim!
Ik schijn teveel weg te gooien
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:21 schreef Litso het volgende:
Ik ben nu bij mn vader, maar wel even thuis geweest. Tyler is al terug, maar ik vermoed dat Djinn nog lekker op stap is
Ik bel idd meteen de DA zodra ze terug is, maar ze doen dus wel aan kattenabortus?
Komt mooi uit, kunnen ze die baarmoeder meteen ook houden
Oeh, daar ben ik ook heel goed inquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:09 schreef Nonneke het volgende:
echt zo laf he, als ze je in de laatste minuut voor sluiting overbieden op ebay
tenzij je net 2 Dora dvd's hebt aangeschaftquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:39 schreef Litso het volgende:
[..]
Oeh, daar ben ik ook heel goed in
Maar ik gok dat ik jou nog nooit ergens op heb overboden
- Amivediquote:Op woensdag 26 maart 2008 12:50 schreef Litso het volgende:
Dankje, en inderdaad... ik begin me echt zorgen te maken.
Ja maar dus alleen dode dieren worden gelijk gecheckt, levende dieren nietquote:Op woensdag 26 maart 2008 13:35 schreef oh-oh het volgende:
Gefeliciteerd met je nieuwe baan Litso.
Balen dat Djinn nog weg is.
Maar voordeel van de chip is wel dat ze zelfs als ze dood gevonden worden weten van wie dieren zijn, dus zolang ze niks vinden is het ook wel weer goed nieuws toch?
Hier liep net midden in het centrum een herderachtige hond los, zonder halsband, helemaal alleen, zonder baasje, over de weg. Hij schijnt er al van gisteren te lopen en laat zich door niemand pakken, maar het is wel levensgevaarlijk, Ik ga zo maar ff t asiel bellen, dierenambulance die bel ik niet, die komen alleen als je de hond eerst ff zelf voor ze vangt, me hoela, dat doe ik niet hoor...
Hier heeft de dierenarts dat gedaan, die verzamelde een week lang die papieren en dan registreerde ze dat in 1x.quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:02 schreef Qwea het volgende:
ooh Mike en ik hebben toen 2 hondjes bij ons van de straat geplukt, die herder en dat harige beest... Die gngen ze wel gelijk scannen.
Ze hadden wel een chip, maar de eigenaar had deze nooit geregistreerd
Honden zonder stamboom tegenwoordig niet. Met wel dacht ik.quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:05 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Hier heeft de dierenarts dat gedaan, die verzamelde een week lang die papieren en dan registreerde ze dat in 1x.
Stuk veiliger natuurlijk ook, zelf zou je zoiets idd kunnen vergeten
En misschien is het bij honden wel standaard ? die worden meestal door de fokker gechipped toch voor ze uit het nest gaan ? Bij katten is dat volgens mij nog niet verplicht ? (kan zijn dat ik het fout heb hoor, wij hebben toen alles gewoon in 1x laten chippen dan hadden we dat maar gehad)
Mss komt ie uit België en heeft ie een tattoo?quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Honden zonder stamboom tegenwoordig niet. Met wel dacht ik.
Alhoewel mn zus een golden van 8 heeft, met stamboom is deze ook niet gechipt
Zou je echt niet achter de bergingdeur van de buren/naastgelegen flatgebouw kijken om zeker te wteen dat ze niet ergens ingesloten is?quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:27 schreef Litso het volgende:
Dierenambulance heeft d'r in elk geval nog niet van de weg geschraapt. Asiel was niet te bereiken, die bel ik later nog even. Nu helaas weer naar mn werk, ik hou weinig tijd over om te zoeken, maar iig elke dag 3x een half uur (samen met Tyler, die actief meesnuffelt)
Het komt vast wel weer goed
Nope, Patoe komt gewoon uit NL en heeft geen tatoo.quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:38 schreef oh-oh het volgende:![]()
[..]
Mss komt ie uit België en heeft ie een tattoo?
In zn lies of in zn oor.
Frits is 8, Karel bijna en Chico is 10 en die zijn alledrie gechipt.
Frits en Karel zijn in NL gefokt en Chico in de UK.
België is daar pas sinds kort mee begonnen.
Maar als het echt een hond met stamboom is moet er iets zijn dat de hond en de stamboom onlosmakelijk aan elkaar koppelt, anders is de stamboom toch bijna in alle gevallen wel vals...
Oeps echt geen idee wat diequote:Op woensdag 26 maart 2008 15:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope, Patoe komt gewoon uit NL en heeft geen tatoo.
En ook geen chip hoor voor zover ik weet.
Dat heb ik dus gedaan na 1,5 uur het asiel proberen te bellen en zij gingen zelf het asiel bellen en zorgen dat ie gevangen werd. Dus ik hoop dat ze hem hebben, ik heb hem met naar huis gaan niet meer gezien.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:04 schreef Greys het volgende:
He jakkie, is de poes nog niet terecht Lits?
Idd wat Nok zegt, toch maar even achter die deur kijken als dat kan, van dat andere gebouw...
Oh-oh, in zo'n geval juist de politie bellen! Niet de dierenambulance of het asiel, dat schiet niet op. De politie bellen en niet het erop gooien dat je het zielig voor de hond vindt, maar dat hij een gevaar voor het verkeer en misschien kinderen oplevert. Moet je eens kijken hoe snel ze er zijnLoopt ie er nog denk je?
Beterschap voor Meneer Ingetje!
Lastig te vinden he, de indexquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
![]()
Van welk forum ben jij eigenlijk mod, fruts?
Ik deed een CTRL+F en je naam kwam niet naar voren maar ik heb er subfora uitgesloopt bedenk ik me nu. Dubbel sorry want dit was een suffe vraag en je weet meteen dat jouw forum niet in mijn index staat. Goeie indruk maak ik wel zoquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Lastig te vinden he, de index![]()
![]()
De Elementen: Onstuimige Aarde
The elements of Earth
Nee hoor.. ieder zijn ding natuurlijkquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik deed een CTRL+F en je naam kwam niet naar voren maar ik heb er subfora uitgesloopt ben ik me nu. Dubbel sorry want dit was een suffe vraag en je weet meteen dat jouw forum niet in mijn index staat. Goeie indruk maak ik wel zo
Zeg ik had hoop jahquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:39 schreef Greys het volgende:
Dat zegt niet altijd wat hoor![]()
Bink is bijna 12 maar nog net zo stout soms als 11,5 jaar geleden
quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ga er in ieder geval eens een kijkje nemen want ik moet bekennen dat ik DE nog nooit van binnen heb gezien.
Heel voorzichtig roep ik: Twintig graden.. (eind volgende week)... als ik de weerkenners in DE zo kan volgenquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:44 schreef Greys het volgende:
Don't you just looooooooove us, Lizzy?![]()
En naar het schijnt komt volgende week die zon en hogere temperaturen!
Och , die sneeuw had ook wel ietsquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:51 schreef Greys het volgende:
Dat lijkt me echt zálig Fruts, wat hogere temperaturen!
Ohhh..quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zeg ik had hoop jahLekker stel zijn jullie hieroh
ik zeg dat je die temps wel kan vergeten.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Heel voorzichtig roep ik: Twintig graden.. (eind volgende week)... als ik de weerkenners in DE zo kan volgen
Dag of 14 geleden riep ik ook dat we sneeuw met pasen zouden krijgen...quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik zeg dat je die temps wel kan vergeten.
Dat is echt noooooooooooit nu al te voorspellen.
Meer dan 10 x denk ik.quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dag of 14 geleden riep ik ook dat we sneeuw met pasen zouden krijgen...
Maar goed, valt idd niet te voorspellen... de modellen worden het nog niet eens met elkaar... maar voorzichtig hebben we goede hoop toch![]()
Hoe is het met de dames?
* senesta word wreed uit haar gelukzalige meimering getrokken door qweaquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik zeg dat je die temps wel kan vergeten.
Dat is echt noooooooooooit nu al te voorspellen.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:08 schreef senesta het volgende:
[..]
* senesta word wreed uit haar gelukzalige meimering getrokken door qwea
bezoekje aan fotoboek brengtquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ah..klinkt goed! Al iets op het oog?
* Frutsel doet alleen body-to-body en tongmassages
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |