hehe gelukkig heb ik ook nog een goede pc, maar wel handig dat ik nu ook weer vanuit bed kan internetten !quote:Op maandag 24 maart 2008 21:41 schreef Greys het volgende:
Gefeliciteerd Non!!!!
Het Fok!t meteen een stuk lekkerder zeker?![]()
Ik plak wel een eind weg hoor. Moet het recht?quote:Op maandag 24 maart 2008 20:50 schreef Greys het volgende:
Heb je al gelezen dat je magmoet helpen plakken, Maes?
Oeh je weet niet wat je zegt, tis een schatje maar oh wat een handenbindertjequote:Op maandag 24 maart 2008 22:15 schreef Nonneke het volgende:
ohw Bill![]()
mocht je ooit een logeeradresje zoeken hou ik me aanbevolen !
Anka belde net (ze had me ff terug gebracht met de auto) ze reed inmiddels 60 op de snelweg, dus het ging nog wel ff duren voor ze weer thuis wasHele weekend daar geen vlokje gezien, hier is alles wit
quote:Op maandag 24 maart 2008 22:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeh je weet niet wat je zegt, tis een schatje maar oh wat een handenbindertje![]()
En hij kan niet zonder Chico ook, die moeten in elkaar verstrengeld slapies doen en heel wild spelen een paar keer per dag
Oh neeee katten en mijn honden zijn een dodelijke combi helaas.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:22 schreef Nonneke het volgende:
[..]
logeeradres voor allemaal natuurlijk, het zou niet eens in me op komen om maar 1 hondje te laten slapen, das toch zielig !
Als ze het goed kunnen vinden met die 3 handenbindertjes van mij voorzie ik geen problemen (de katten vluchten vanzelf wel naar zolder)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |