Same here. Ben vanaf 9 uur aan een stuk door ana het werk, maar Bijoux is vanalles van de kast aan het flikkeren terwijl ik dan met clienten aan de foon zit en niks kan doen en Kareltje gaat door met mij torpederen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Litso![]()
Ik zit al vanaf vanochtend half 10 braaf te leren en het gaat echt lekker.
Maar nu krijgt Baloe het ineens op z'n poeze-heupjes en wordt strontvervelend. Dingen omgooien, mauwen, op m'n boeken gaan zitten, planten mishandelen, Baileys mishandelen.
En dan steeds zo uitdagen dat ik eerst van m'n stoel af moet om hem ergens af te gooien. En tegen de tijd dat ik weer op de stoel zit, molesteert hij alweer wat anders....zucht![]()
![]()
Als het in een heel vroeg stadium gedaan wordt gaat dat idd zo dat ze zoals bij iedere vrouwelijke castratie de baarmoeder verwijderen met eventueel bevruchte eicellen en al.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:21 schreef Litso het volgende:
Ik ben nu bij mn vader, maar wel even thuis geweest. Tyler is al terug, maar ik vermoed dat Djinn nog lekker op stap is
Ik bel idd meteen de DA zodra ze terug is, maar ze doen dus wel aan kattenabortus?
Komt mooi uit, kunnen ze die baarmoeder meteen ook houden
Maar, maar.... Dat deed ik heul niet! Punt is dat er teveel spullen zijn waar hij zelf wat mee moet, die kan ik dan toch niet weggooien? Maar ondertussen is het wel een dikke bende, en ben ik de enige die wat doet met die spullen.. Ravage heeft het druk enzo, en in het weekend geen zin om daarmee bezig te zijn.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Al 1 poes terug!![]()
Hopen dat die andere ook heul snel thuiskomt...
Morrie!![]()
Meneer Ingetje houdt er nooit zo van als ik zijn kamer opruim!
Ik schijn teveel weg te gooien
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:21 schreef Litso het volgende:
Ik ben nu bij mn vader, maar wel even thuis geweest. Tyler is al terug, maar ik vermoed dat Djinn nog lekker op stap is
Ik bel idd meteen de DA zodra ze terug is, maar ze doen dus wel aan kattenabortus?
Komt mooi uit, kunnen ze die baarmoeder meteen ook houden
Oeh, daar ben ik ook heel goed inquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:09 schreef Nonneke het volgende:
echt zo laf he, als ze je in de laatste minuut voor sluiting overbieden op ebay
tenzij je net 2 Dora dvd's hebt aangeschaftquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:39 schreef Litso het volgende:
[..]
Oeh, daar ben ik ook heel goed in
Maar ik gok dat ik jou nog nooit ergens op heb overboden
- Amivediquote:Op woensdag 26 maart 2008 12:50 schreef Litso het volgende:
Dankje, en inderdaad... ik begin me echt zorgen te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |