Ziggy is zojuist onder handen genomenquote:Op maandag 24 maart 200815:11 schreef Greys het volgende:
Ja, dat dus ook nog.. ik moet nog Da Bink wassen en een verslag maken![]()
![]()
![]()
Lang geleden? Welke studie? Ben wel nieuwsgierig, hequote:Op maandag 24 maart 2008 12:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh woon jij in Nijmegen?
Ik heb daar gestudeerd , heerlijke stad![]()
Ik was laatst voor het eerst sinds lang weer in Sittard, mijn hometown, maar daar was alles nieuw en anders, niet leuk dus. Maastricht blijft wel even prachtig, hier laat ik echt altijd heel graag aan iedereen de stad zien.
Ik wacht het rustig af, ik ben wel heel erg benieuwdquote:Op maandag 24 maart 2008 15:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ziggy is zojuist onder handen genomen
Verslagje volgt als ik de na-foto's heb genomen, Senesta! En de foto's heb uitgezocht, zucht, mn vriend bleef maar klikken
Het wordt wel een meerjaren plan zo greysquote:Op maandag 24 maart 2008 17:53 schreef Greys het volgende:
Twee bouwmarkten af geweest, géén statisch plakplastic
Ja, wel op rolletjes, maar dan waren er te weinig rolletjes van het motief dat we wilden hebben.
Nou ja, we waren weer even bezig tenminste
Daarna heb ik mijn ramen gelapt. Was wel even nodig
Ja, dat wist ikquote:Op maandag 24 maart 2008 16:37 schreef Qwea het volgende:
Baloe wordt 5 april gewassendan is MM er weer
Oi ik zat er dichterbij dan ik dacht toen ik dat schreef dus. Gauw Maes optrommelen voor een plak sessie dan. Mr. Greys moet wel blijven.quote:Op maandag 24 maart 2008 19:09 schreef Greys het volgende:
Nou dat betwijfel ik LizzyMisschien dat ik het beter (en dat meen ik serieus) met Maes ofzo een keertje samen kan doen, als Heer G er niet is
Hij is nogal snel oververhit met dat soort dingen, dan gaat ie met gereedschap gooien enzo
Disneyland abonnement? Mag je er dan zo vaak heen als je wilt?
Kenden jij en Maes elkaar al voordat jullie hier rond hingen of zijn jullie vriendinnen n.a.v. het forum?quote:Op maandag 24 maart 2008 19:19 schreef Greys het volgende:
Wat leuk, ik wist niet eens dat zo'n abonnement bestond. En je hebt gelijk, op die allerdrukste dagen is het niets volgens mij. Dan sta je langer in de rij overal dan dat je lief is
Maes wil me vast wel even komen helpen er mee, die vindt dat soort klusjes wel leuk volgens mij
En we nemen van dat statische spul (toch maar het dure...) dus als je dat verkeerd plakt, trek je het er zo weer af en plak je het opnieuw!
Ah zo. Er is alleen nog geen reportage gepostquote:Op maandag 24 maart 2008 19:22 schreef Greys het volgende:
Hier Nok! : [F&F Actie] En de winnaars zijn....
We kenden elkaar al vóór Fok, maar hebben elkaar wel ontmoet via een ander forumquote:Op maandag 24 maart 2008 19:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Kenden jij en Maes elkaar al voordat jullie hier rond hingen of zijn jullie vriendinnen n.a.v. het forum?
Ja erg leuk. Was mn 1ste keer. Erg erg erg druk.quote:Op maandag 24 maart 2008 19:07 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik![]()
Was het leuk op de zwarte markt?
Hoi halloquote:Op maandag 24 maart 2008 19:57 schreef Greys het volgende:
[..]
We kenden elkaar al vóór Fok, maar hebben elkaar wel ontmoet via een ander forum
(Flair forum). Ik woonde toen net in Rotterdam en kende daar niemand, zij woonde toen net in Rotterdam en kende nog niemand. En daar werd toevallig een meet georganiseerd voor meiden/dames in R'dam. De meet zelf viel erg tegen, maar Maes en ik hebben elkaar daar wel 'gevonden' haha! Sindsdien is het dikke mik en zien we elkaar eigenlijk zeker wel elke week. En bellen/mailen/smsen meerdere keren per week.
Er is nog een vriendin die daaruit voortkwam, maar die komt nooit op Fok
Dit is al een jaar of vijf geleden inmiddels, als het al niet langer is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |