quote:Op maandag 24 maart 2008 11:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Weet iemand een leuk kraamkado voor mannen?
Oh woon jij in Nijmegen?quote:Op zondag 23 maart 2008 22:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb dat weleens gedaan met EW hier in Nijmegen in het kader van: ken je eigen stad.
De plekjes van mijn jeugd laten zien in het oude centrum en er vlak bij waar ik opgroeide en zo.
Dat zijn ook best net de toeristische trekpleisters hier. Alleen heb ik andere verhalen.
De Caroluskapel... zit een heel historisch verhaal achter, maar ik kan er ook bij vertellen hoe we daar vroeger opklommen en dat de boom in de buurt met de rare afhangende verende takken ons paard was waarop we reden.
Ja geen suiker natuurlijk en andere vetten.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:01 schreef nokwanda het volgende:
Nah zeg.... post ik hier straks en zie ik mijn reactie nergens meer.
Ik vroeg me af of hondenkoekjes nou andere ingredienten hebben.
Leuk!quote:
Ik ben het zooo enorm met je eensquote:Op maandag 24 maart 2008 14:34 schreef Greys het volgende:
Wat een ontzettend duffe dag... ik wil allerlei nuttige dingen gaan doen maar ik heb geen zin
I knowquote:Op maandag 24 maart 2008 14:44 schreef Greys het volgende:Erg he! Ik zou vandaag:
- de voortuin kunnen gaan aanpakken, dat wil ik al zo lang
- plakplastic voor de ramen kunnen gaan kopen, zodat die enge vitrage er eindelijk eens af kan
maar dan moet ik eerst de boel gaan opmeten en ik ben zelfs te belazerd om de centimeter te gaan zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |