De dingen waar mensen over klagen en die ze erg vinden.quote:Op zondag 23 maart 2008 15:16 schreef Greys het volgende:
Ik mag wel weer een wat aan de tuin gaan doen, het overwoekert een beetje![]()
dat kan heel goed. Als ik Baloe dingen geef krijg hij jeuk, en is zn oor rood. Ook maar 1 oor. En dan wisselen ze ook nog.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:32 schreef senesta het volgende:
Elco heeft last van schilfers in zijn oor, maar alleen in één oor.
Ik ben er zeker van dat het geen oormijten zijn, het lijkt een beetje op de voedselallergie uitslag die hij eerder had maar nu alleen in één oor
Ja, hij krabt er ook aan.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
dat kan heel goed. Als ik Baloe dingen geef krijg hij jeuk, en is zn oor rood. Ook maar 1 oor. En dan wisselen ze ook nog.
krabt hij er ook aan?
Ik maak zijn oren regelmatig schoon, het is ook niet dat het oor vies is, maar de huid oogt gewoon droog en schilferig in dat oor.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:55 schreef Nonneke het volgende:
Pim en Sylver hebben ook altijd (nouja altijd altijd, ALS ze eens een vies oor hebben) maar 1 vies oor, meestal maak ik dat schoon met (afgekoeld) gekookt water met een watje.
Reken er maar op dat dat het is. Dat durf ik wel voor 90% vast te stellen. Geef hem weer farm food, als het erger wordt zou ik ff langsgaan.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:44 schreef senesta het volgende:
Nee, het zijn echt schilfers, er zitten ook wat wondjes bij nu van het krabben.
Maar het kan dus evengoed nog van het voer zijn Qwea?
Hij kreeg farm food en deed het daar steeds beter op, nu bestelde ik dat op internet en ik kwam er vorige week achter dat die site het niet meer verkocht.
We hebben hem sindsdien wat rodi gegeven, maar ik was er nu achter dat ze farm food ook in den helder gewoon verkopen.
Kortom het zou idd van de rodi kunnen komen.
Weet je wat dat best nog eens zou kunnen zijn? Schildklier problemen. Baloe heeft vrijwel hetzelfde. Geef hem worst, en alles jeukt.quote:Op zondag 23 maart 2008 17:00 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik maak zijn oren regelmatig schoon, het is ook niet dat het oor vies is, maar de huid oogt gewoon droog en schilferig in dat oor.
Het jeukt ook en hij heeft er last van.
Nou is Elco erg allergiegevoelig, hij heeft ook practisch constant een ontstokenof minimaal geirriteerde neus en we weten niet waardoor![]()
Hij heeft heel erg snel huidreactie's op dingen, en nu hij ouder word lijkt het steeds erger te worden.
Zou je voor honden ook een allergietest kunnen aanvragen?
Wat ben je toch een ontzettende crea bea!quote:Op zondag 23 maart 2008 19:02 schreef oh-oh het volgende:
Ik eet al drie dagen kippensoep, nu issie op en de griep op zn retour![]()
Gisteren heb ik echt heel de dag gehangen en geslapen, gelukkig vandaag wel lekker productief geweest,lang gewandeld en achter de naaimachine gezeten ( kussenhoezen voor de dogs gemaakt en twee broeken ingekort, helaas heb ik net het voetje van de naaimachine afgesloopt en nu geen zin meer om dat nog te fixen, dus ik kap dr maar mee. Morgen leuke visite, Billy zn broer Mucho, met zn baasjes en zn chihuahua broertjes TumTum en Nalu, dus dat wordt gezellie. Cake staat al in de oven en ik ga hondenkoekjes bakken in haasvorm, voor de pasen
Oyquote:Op zondag 23 maart 2008 21:16 schreef Paaskonijn het volgende:
Godskolere kutmod laat mijn zee-egel topic lekker open
[ afbeelding ]
Ja door dat seniele senesta mensquote:
Oh dat geeft niets hoorquote:Op zondag 23 maart 2008 21:18 schreef Greys het volgende:
Oh jezus, Senesta, sorry, ik dacht dat het in ONZ ofzo gesloten was
Dus dat het niet over de mods hier ging
Naar een kasteelruine en een mergelgroeve. Plus in de zon op een terrasje gezeten en genoten van de heuvels en het pittoreske aldaar. Wie wist dat Nederland zo mooi kon zijn?quote:Op zondag 23 maart 2008 21:14 schreef Greys het volgende:Wat leuk voor je! Ben je ook naar Thermen geweest of ben je op het droge gebleven?
Nee, ik was ook van plan daar nog een poosje mee te wachtenquote:Op zondag 23 maart 2008 21:22 schreef Greys het volgende:
Nou het had verkeerd over kunnen komen natuurlijk
Maar je weet wel beter, gelukkig. Want je bent niet seniel. Nog niet, tenminste
Klinkt als een super dagje!quote:Op zondag 23 maart 2008 21:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Naar een kasteelruine en een mergelgroeve. Plus in de zon op een terrasje gezeten en genoten van de heuvels en het pittoreske aldaar. Wie wist dat Nederland zo mooi kon zijn?![]()
Waren de stoofpeertjes lekker?
Ik was gisteren op visite met het viertal, bij de buren beneden, karel en zijn zoon Bertus ( die van de buren is ) gingen als twee geile seksmaniakken te keer, Fritsje deed niks als mekkeren omdat Karel ZIJN sexslaafje is en Billy deed niks als de buuv aflebberen, Chico besprong de buurman, schaamte kennen ze echt nietquote:Op zondag 23 maart 2008 21:51 schreef Maes het volgende:
Is ie net zo schaamteloos als mijn hondje? Die ging vanmiddag midden in een kamer vol visite op d'r rug liggen met de achterpoten in de lucht, in de hoop dat er iemand, geeft niet wie, haar buikje ging kriebelen.![]()
@Greys: ik heb ook al zitten loeren, leuke muziek weer
quote:Op zondag 23 maart 2008 21:44 schreef oh-oh het volgende:
Nah die schaamt zich echt nooit ergens voor hoor...schaamteloos issie.
@ D-M-L Valkenburg is trouwens echt leuk he, wij lopen dr wel es heen in de zomer, heerlijk daar, zelfs ik krijg dr een buitenlandgevoel van en tis echt om de hoek!
hey kutnewbie, sodeflikker es ff lekker op met die pauper smoel van je.quote:Op zondag 23 maart 2008 21:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja door dat seniele senesta mens![]()
[ afbeelding ]
Sorry hoor maar hij/zij was al lang weer weg en toch moet jij als mosterd na de maaltijd nog weer eens die grote bek van je opentrekken. Het stoort me echt zoals jij hier altijd maar vloekt en scheldt en tiert alsof je een tokkie bent.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
hey kutnewbie, sodeflikker es ff lekker op met die pauper smoel van je.
Zeiken doe je in feedback, en als het je niet aanstaat dan klik je hier en dan vooral niet terug komen, want gemist wordt je toch niet
Heb dat weleens gedaan met EW hier in Nijmegen in het kader van: ken je eigen stad.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Precies het gevoel wat ik had vandaag inderdaad. Ken je eigen land enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |