Lijkt me leuk.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:21 schreef Greys het volgende:
Een naamtopic voor Ing![]()
Ik wil een keer met alle SC-ers naar de Get Back! ( http://www.getback.nl/dance.html )
Echt, heeeeeerlijk daar! De gemiddelde leeftijd ligt er ook wat hoger, zeg maar
Heb je het me nou NOG niet vergeven?quote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik kan overal lekker dansen, daar hoef ik niet zo'n eind voor te rijden![]()
Als er maar lekkere muziek is.
Klopt. Ik heb jouw msn-adres ook niet.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:49 schreef Greys het volgende:
Ing, haal dat 'overdreven veel op MSN' zinnetje even weg als je wilt op mijn Hyves
Er zijn er meer die dat lezen en ik ben op MSN alleen maar aan het overleggen met mijn schwester om haar Hyves profiel een paasachtergrond te geven, ik heb al bij haar ingelogd, ze weet niet hoe het moetEn die anderen staan op blokkeer, dus die denken dan 'oh, ik zie haar anders nooit'.
Nok, jij staat niet op blokkeer overigens, maar ik zie jou niet in mijn lijstje? Ik heb wel ooit met jou geMSNd maar volgens mij heeft een ander mij toen toegevoegd aan een gesprek
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Nok op MSN!
Die had ik ten tijde van de AA wel, maar nu niet meer.
Herrinner me nog iets over een Dildo-gesprek met Kay en Nok
Hier zijn ze ook allemaal buiten sneeuwballen aan het gooienquote:
quote:Op zondag 23 maart 2008 12:00 schreef senesta het volgende:
[..]
Hier zijn ze ook allemaal buiten sneeuwballen aan het gooien![]()
[ afbeelding ]
Sneeuwvlokken vangen op je tong![]()
[ afbeelding ]
het sneeuwt echt hard
[ afbeelding ]
Tropische plant in de sneeuw
Wij eten lekker thuis.quote:Op zondag 23 maart 2008 12:13 schreef Qwea het volgende:
vanaaf bij mn schoonouders eten. Ben benieuwd wat we eten
ja, wij ook.... dacht ik. "Ja wat wil je morgen eten Mike?" -Ooh, had ik niet verteld dat we bij mn ouders aten?quote:
hier (zevenaar) is het stralend weerquote:Op zondag 23 maart 2008 14:47 schreef Greys het volgende:
Ja Non, lijkt mij ook wel gezellig!
Hier gewoon grauw guur weer, niets gezelligs aan! Behalve dan dat we gisteravond lekker de open haard hebben aan gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |