quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:42 schreef Igraine het volgende:
![]()
Geheel onverwacht, ik kan het ook nog niet helemaal bevatten. Vandaar de twee tests.
Ik heb nooit een ovulatie gevoeld, alleen die cervix slijm viel me opgegeven moment op.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:11 schreef Again het volgende:
Nou, Lois gaat de volgende zwangere worden
Of ikBen heel erg aan het opletten of ik de ovulatie voel, maar tot nu toe nog niks!
Dank je!quote:Op zondag 23 maart 2008 22:15 schreef Marie79 het volgende:
Ja, dat is echt rot he Hellen... elke maand weer die nieuwe hoop! uit ervaring kan ik je vertellen dat dat zelfs na 3 jaar nog zo is, die hoop
Ikvoor je hoor!
Op zich goed. Ik heb wel een heftige en lange (8 dagen) menstruatie gehad.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:30 schreef Again het volgende:
Hoe is het met jou, Koningin?
Fuente spannend!
Hoop dat je cyclus niet helemaal van slag is zodat je weer lekker verder kunt klussen!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:15 schreef Koningin het volgende:
[..]
Op zich goed. Ik heb wel een heftige en lange (8 dagen) menstruatie gehad.
Ik weet nu niet hoe mijn cyclus is en heeft gereageerd. We gaan gewoon regelmatig klussen. Ik neem de eerste dag van die menstruatie maar gewoon als dag 1 van de cyclus.
JAAquote:Fruppel? Om gek van te worden of niet?
Frup, ik heb sinds de dag voor mijn NOD en nu nog steeds, krampen in mijn buik en rugpijn, maar ik ben toch echt zwanger! Dus het zegt niks, dat je hoofdpijn hebt en je buik voelt. Ik duim voor je! xxquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:21 schreef Fruppel het volgende:
Ik vind het ook wel mooi geweest, echt heel erg lief dat jullie elke keer weer zo meeleven!
Inmiddels durf ik niet meer naar de wc omdat ik bang ben dat de stomme duivels er aankomen, heb nu wel last van de bekende hoofdpijn helaas en ik voel mijn buik een beetje zeg maar.
Word er zo onzeker vanwat is het eigenlijk stom zeg om zwanger te worden...bah ik vind er helemaal niets meer aan!
Positive flow proberen vast te houden, het is tenslotte nog geen morgen!!
Buurvrouw_Rietman dusquote:Op woensdag 26 maart 2008 09:48 schreef bixister het volgende:
fuente, wat super!!! heel hartelijk gefeliciteerd! ook voor Sara & buurvrouwRietman-of-hoe-heetie-ook-weer natuurlijk!
Je hoor, in het geweld van de 2e streepjes ben ik gewoon ongi geworden afgelopen weekendquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:49 schreef hellennelleh het volgende:
Happyme (hellen); weet jij al iets meer????
quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:04 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Je hoor, in het geweld van de 2e streepjes ben ik gewoon ongi geworden afgelopen weekendje hebt het vast gemist.
Maar ik wil best (nog eventjes...) alleen in dit topic overblijven hoor als dat betekend dat iedereen zwanger is
Ze wordt baby zus volgens haar zelfquote:Op woensdag 26 maart 2008 12:37 schreef Rottdog het volgende:
Fuente van harteSara krijgt een brusje
ik heb ook eens met een eigen merk test van Etos getest, geen streep na het plassen, maar na een tijdje kwam mijnquote:Op woensdag 26 maart 2008 17:04 schreef owlet het volgende:
En een later ontstaan streepje mag je misschien officieel niet als streepje beschouwen maar er is maar een ding dat zorgt voor een streepje en dat is HCG![]()
Succes met wachten
Buurvrouw!quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:24 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
Ze wordt baby zus volgens haar zelf
quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:16 schreef Stiemie het volgende:
Mijn vriend heeft zelfs nog een test moeten doen om te kijken of de testen(zo'n setje hele goedkope van internet) toevallig allemaal niet gewoon 2 streepjes gaven![]()
![]()
![]()
Kloptquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:56 schreef Igraine het volgende:
Fuente wat leuk!! Gefeliciteerd!
En wat grappig, onze meiden schelen nu ook maar een maandje toch volgens mij?
Die onzekerheid is echt killing! Heb nu dan ook liever dat het in een keer goed doorbreekt (of helemaal weggaat) dan weet ik tenmiste waar ik aan toe ben, niet dit gedoe.quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:26 schreef Basimah het volgende:
Oh fruppel die onzekerheid![]()
Ik ken je nog niet zo goed maar je komt zo ontzettend lief over ik hoop echt dat het toch stiekem wel raak is
quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:32 schreef Fruppel het volgende:
Snap er echt niets van, helemaal ook omdat ik zeker weet dat het een héél licht tweede streepje was en ik een dag later ongesteld ben geworden dan verwacht.
Nou ja, het zal allemaal wel. Heb er even een beetje genoeg van geloof ik...het is gewoon niet leuk meer zo!
Zo'n regelmatige cyclus en dan nog zo veel moeite met zwanger worden!
Als het aan mij ligt gaan de zwemmers volgende week nog naar het ziekenhuis maar mijn vriend wil het zo graag nog even afwachten...weet niet wat ik ermee aan moet.
Snap het ook echt van hem heel goed, maar het begint zo nutteloos te voelen allemaal!
Word ook wel dubbel "beloond" deze keer, wat een buikpijn zeg!
We gaan volgende maand gewoon met zijn allen hier weg...deal?quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:42 schreef happyme28 het volgende:
[..]
SHIT zeg ! Ik had echt het gevoel dat jij wel geluk had deze maand
Gaan we weer samen voor de volgende maand. Ik had liever gehad dat ik hier alleen achter bleef hoor.
Het kan trouwens zijn dat je toch even zwanger bent geweest hè! Dat zou het hele licht streepje verklaren. Veel zwangerschappen gaan in een vroeg stadium mis en dan lijkt het dus of je later ongesteld wordt....
Gelukkig voor je.quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:19 schreef Fruppel het volgende:
[..]
en ik zijn er inmiddels uit dat we zijn zwemmers gaan laten onderzoeken, dinsdagavond gaat hij inschijven en donderdagochtend gaan ze naar het ziekenhuis toe.
Vind het erg spannend!
Gisteren was de test negatief, vandaag maar niet getest. Ik doe het misschien morgen, als ik durfquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:39 schreef Lois het volgende:
Fruppel wat jammerWel goed dat je de eerste stap richting MM hebt gezet, alleen zo jammer dat het nodig is
![]()
Hellen hoe is het bij jou inmiddels? Al getest?
check je PMquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:53 schreef Fruppel het volgende:
Jutterje wat leuk dat jij bij mij in "de buurt" woont, welke kant op woon jij zeg maar?
De innesteling is toch ongeveer een week voordat je weer ongesteld moet worden??quote:Op zaterdag 29 maart 2008 09:13 schreef Again het volgende:
Ik moet volgende week pas ongesteld worden..
1 April, baby in je bil, die er nooit meer uit wil!quote:Op maandag 31 maart 2008 17:12 schreef Again het volgende:
Bij mij was het vorige week na de eisprong.. Maar volgens mij hoort het ervoor te zijn!
Ik bedacht me ineens dat morgen mijn NOD al is! Uitgaande van een cyclus van 31 dagen. Pff 1 april.. Belooft niet veel goeds!
Nouja we'll see!
Wanneer ga je testen dan?quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:06 schreef Again het volgende:
Nog niet ongesteld. Maar weet echt niet hoe lang de cyclus gaat zijn.. Vorige maand was ie 34 dagen, de maand ervoor 36. Nu zit ik pas op dag 31.
Dus nog effe geduld
Lastig he, dat potjequote:Op donderdag 3 april 2008 15:06 schreef Fruppel het volgende:
Inderdaad, toen ik hier net nieuw was was het allemaal nog zo anders qua gevoelmaar ja, het is niet anders!
De vissies zijn wegmaar het was nog een klusje ze netjes in het potje te krijgen
dus het is even afwachten of het er genoeg waren of dat het opnieuw moet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |