quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:32 schreef Fruppel het volgende:
Snap er echt niets van, helemaal ook omdat ik zeker weet dat het een héél licht tweede streepje was en ik een dag later ongesteld ben geworden dan verwacht.
Nou ja, het zal allemaal wel. Heb er even een beetje genoeg van geloof ik...het is gewoon niet leuk meer zo!
Zo'n regelmatige cyclus en dan nog zo veel moeite met zwanger worden!
Als het aan mij ligt gaan de zwemmers volgende week nog naar het ziekenhuis maar mijn vriend wil het zo graag nog even afwachten...weet niet wat ik ermee aan moet.
Snap het ook echt van hem heel goed, maar het begint zo nutteloos te voelen allemaal!
Word ook wel dubbel "beloond" deze keer, wat een buikpijn zeg!
We gaan volgende maand gewoon met zijn allen hier weg...deal?quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:42 schreef happyme28 het volgende:
[..]
SHIT zeg ! Ik had echt het gevoel dat jij wel geluk had deze maand
Gaan we weer samen voor de volgende maand. Ik had liever gehad dat ik hier alleen achter bleef hoor.
Het kan trouwens zijn dat je toch even zwanger bent geweest hè! Dat zou het hele licht streepje verklaren. Veel zwangerschappen gaan in een vroeg stadium mis en dan lijkt het dus of je later ongesteld wordt....
Gelukkig voor je.quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:19 schreef Fruppel het volgende:
[..]
en ik zijn er inmiddels uit dat we zijn zwemmers gaan laten onderzoeken, dinsdagavond gaat hij inschijven en donderdagochtend gaan ze naar het ziekenhuis toe.
Vind het erg spannend!
Gisteren was de test negatief, vandaag maar niet getest. Ik doe het misschien morgen, als ik durfquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:39 schreef Lois het volgende:
Fruppel wat jammerWel goed dat je de eerste stap richting MM hebt gezet, alleen zo jammer dat het nodig is
![]()
Hellen hoe is het bij jou inmiddels? Al getest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |