abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57643584
bah wat klote
  donderdag 27 maart 2008 @ 11:32:33 #177
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_57643838
Snap er echt niets van, helemaal ook omdat ik zeker weet dat het een héél licht tweede streepje was en ik een dag later ongesteld ben geworden dan verwacht.
Nou ja, het zal allemaal wel. Heb er even een beetje genoeg van geloof ik...het is gewoon niet leuk meer zo!
Zo'n regelmatige cyclus en dan nog zo veel moeite met zwanger worden!
Als het aan mij ligt gaan de zwemmers volgende week nog naar het ziekenhuis maar mijn vriend wil het zo graag nog even afwachten...weet niet wat ik ermee aan moet.
Snap het ook echt van hem heel goed, maar het begint zo nutteloos te voelen allemaal!

Word ook wel dubbel "beloond" deze keer, wat een buikpijn zeg !

[ Bericht 4% gewijzigd door Fruppel op 27-03-2008 12:20:49 ]
  Moderator donderdag 27 maart 2008 @ 11:33:43 #178
5428 crew  miss_sly
pi_57643867
Och Frupseltje wat ontzettend kl*te dit
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_57644415
wat jammer, het leek zo positief
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_57644475
Fruppel ik weet niet goed wat ik moet zeggen, behalve dat het zo klote is. Je verwacht het namelijk niet met een regelmatige cyclus en hoopt stiekem gewoon dat jij dat gemiddelde wel naar beneden zult halen. En terecht hoor! Ik denk dat iedereen dat wel hoopt, maar nu mag het toch eens over en uit zijn met dit onnozel gedoe van jouw lichaam.

pi_57644490
Fruppel wat balen zeg!
  donderdag 27 maart 2008 @ 12:42:57 #182
57497 happyme28
I'm so happy
pi_57645361
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 11:32 schreef Fruppel het volgende:
Snap er echt niets van, helemaal ook omdat ik zeker weet dat het een héél licht tweede streepje was en ik een dag later ongesteld ben geworden dan verwacht.
Nou ja, het zal allemaal wel. Heb er even een beetje genoeg van geloof ik...het is gewoon niet leuk meer zo!
Zo'n regelmatige cyclus en dan nog zo veel moeite met zwanger worden!
Als het aan mij ligt gaan de zwemmers volgende week nog naar het ziekenhuis maar mijn vriend wil het zo graag nog even afwachten...weet niet wat ik ermee aan moet.
Snap het ook echt van hem heel goed, maar het begint zo nutteloos te voelen allemaal!

Word ook wel dubbel "beloond" deze keer, wat een buikpijn zeg !
SHIT zeg ! Ik had echt het gevoel dat jij wel geluk had deze maand Gaan we weer samen voor de volgende maand. Ik had liever gehad dat ik hier alleen achter bleef hoor.

Het kan trouwens zijn dat je toch even zwanger bent geweest hè! Dat zou het hele licht streepje verklaren. Veel zwangerschappen gaan in een vroeg stadium mis en dan lijkt het dus of je later ongesteld wordt....
pi_57645473
balen fruppel!
  donderdag 27 maart 2008 @ 13:19:47 #184
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_57646051
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 12:42 schreef happyme28 het volgende:

[..]

SHIT zeg ! Ik had echt het gevoel dat jij wel geluk had deze maand Gaan we weer samen voor de volgende maand. Ik had liever gehad dat ik hier alleen achter bleef hoor.

Het kan trouwens zijn dat je toch even zwanger bent geweest hè! Dat zou het hele licht streepje verklaren. Veel zwangerschappen gaan in een vroeg stadium mis en dan lijkt het dus of je later ongesteld wordt....
We gaan volgende maand gewoon met zijn allen hier weg...deal?

Ik denk zelf inderdaad ook dat ik misschien wel zwanger geweest ben even want ik kan anders die tweede streep niet verklaren, ondanks dat hij zo licht was! Hij komt er niet zomaar natuurlijk.
Ik verga echt van de kramp en pijn in mijn buik .

en ik zijn er inmiddels uit dat we zijn zwemmers gaan laten onderzoeken, dinsdagavond gaat hij inschijven en donderdagochtend gaan ze naar het ziekenhuis toe.
Vind het erg spannend!
pi_57646187
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 13:19 schreef Fruppel het volgende:

[..]

en ik zijn er inmiddels uit dat we zijn zwemmers gaan laten onderzoeken, dinsdagavond gaat hij inschijven en donderdagochtend gaan ze naar het ziekenhuis toe.
Vind het erg spannend!
Gelukkig voor je.
Ik denk dat het na 11 rondes ook wel mag.
Misschien is er gewoon een duidelijke oorzaak van het feit dat jullie niet zwanger worden.

Veel succes ermee!
  donderdag 27 maart 2008 @ 13:37:23 #186
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_57646453
Dat vonden wij ook, heb even gebeld voor de zekerheid met het fertiliteitslab om te vragen hoe zij er tegenover staan en ook daar kregen we absoluut groen licht!
Dus de eerste stap richting de MMM is (helaas) gezet. Fijn om wat duidelijkheid te krijgen misschien...
pi_57646553
Fruppel fijn dat jullie t eea na kunnen gaan laten kijken, na 11 ronders lijkt me wat meer duidelijkheid geen overbodige luxe
  Moderator donderdag 27 maart 2008 @ 13:54:50 #188
5428 crew  miss_sly
pi_57646805
Fijn dat jullie meteen terecht kunnen, Fruppel. Welke kliniek ga je?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 27 maart 2008 @ 13:57:34 #189
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_57646855
We gaan naar het OLVG, daar zijn we naar doorverwezen door de huisarts.
Geen idee of dat de "beste" keus is maar het is wel prettig dicht bij huis
Heb ook helemaal geen idee wat ons nu te wachten staat maar we laten het maar over ons heen komen de komende tijd.
De eerste stap is bijna gezet....
pi_57647005
Fruppel
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_57647636
Fruppel, wat rot zeg.
Heel veel liefs, Hellen
  Jubileum moderator donderdag 27 maart 2008 @ 14:39:56 #192
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_57647714
Fruppel wat jammer Wel goed dat je de eerste stap richting MM hebt gezet, alleen zo jammer dat het nodig is

Hellen hoe is het bij jou inmiddels? Al getest?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_57647990
Hey lieve Frups, ik vind het zo ontzettend erg voor je.
*hele dikke knuffel*

Wel vind ik het goed nieuws dat de zwemmers nu gaan getest worden. Ook al is het een eerste stapje richting MMM, het kan ook zijn dat het gewoon iets heel kleins is en dat dat wel veel verduidelijking geeft. Ik wens jullie alletwee alleszins heel vel succes!

En voor alle andere meiden kan ik alleen maar aansluiten bij jouw idee om hier volgende ronde allemaal weg te zijn .
  donderdag 27 maart 2008 @ 16:21:03 #194
189729 Dee-Dee
What does this button do?!?
pi_57649873
Jammer Fruppel! Ik ken die gevoelens ook heel goed!

Mijn NOD mag op blanco, de duivels zijn gearriveerd en we gaan naar de volgende ronde. Binnenkort maak ik mijn nieuwe NOD bekend (die weet ik nu nog niet).
Iedereen heel veel succes!
pi_57650177
He verdomme Fruppel had zo'n goede hoop voor je! Niet eerlijk!
Hopelijk heb je in ieder geval snel duidelijkheid over waarom het nog niet gelukt is, en dat je heel snel zwanger bent.
Dikke knuf meis!
pi_57650344
Oh lieve Fruppel,

Wat ontzettend klote! Ik baal met je mee meid, nu maar hopen dat het in de MMM snel beter wordt..
Al hoop ik, en vast ook vele anderen, dat je ook zonder kunt..

Sterkte iig!

Dikke zoen van mij
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_57651578
Fruppel wat onwijs klote! Ooh ik had het zo voor je gehoopt...
Goed dat jullie de zwemmers laten onderzoeken, ik hoop je heel snel te zien in Z&G
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_57651776
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 14:39 schreef Lois het volgende:
Fruppel wat jammer Wel goed dat je de eerste stap richting MM hebt gezet, alleen zo jammer dat het nodig is

Hellen hoe is het bij jou inmiddels? Al getest?
Gisteren was de test negatief, vandaag maar niet getest. Ik doe het misschien morgen, als ik durf .
Ik ben bang dat het alsnog doorbreekt en ik zo teleurgesteld ben .Net als Fruppel eerder zit ik nu om het uur in mijn onderbroek te loeren.
Het is eigenlijk geen doen dit...pft. Ik zit ook al op ronde 11 en heb als handicap nu dat manlief eigenijk wat twijfelt, dus het is al een godswonder als het raak is deze ronde.
pi_57652815
Oh lieve Fruppel

Sterkte meid, denk aan je, xx
  donderdag 27 maart 2008 @ 19:02:39 #200
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_57653332
Fruppel wat jammer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: