Op zich goed. Ik heb wel een heftige en lange (8 dagen) menstruatie gehad.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:30 schreef Again het volgende:
Hoe is het met jou, Koningin?
Fuente spannend!
Hoop dat je cyclus niet helemaal van slag is zodat je weer lekker verder kunt klussen!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:15 schreef Koningin het volgende:
[..]
Op zich goed. Ik heb wel een heftige en lange (8 dagen) menstruatie gehad.
Ik weet nu niet hoe mijn cyclus is en heeft gereageerd. We gaan gewoon regelmatig klussen. Ik neem de eerste dag van die menstruatie maar gewoon als dag 1 van de cyclus.
JAAquote:Fruppel? Om gek van te worden of niet?
Frup, ik heb sinds de dag voor mijn NOD en nu nog steeds, krampen in mijn buik en rugpijn, maar ik ben toch echt zwanger! Dus het zegt niks, dat je hoofdpijn hebt en je buik voelt. Ik duim voor je! xxquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:21 schreef Fruppel het volgende:
Ik vind het ook wel mooi geweest, echt heel erg lief dat jullie elke keer weer zo meeleven!
Inmiddels durf ik niet meer naar de wc omdat ik bang ben dat de stomme duivels er aankomen, heb nu wel last van de bekende hoofdpijn helaas en ik voel mijn buik een beetje zeg maar.
Word er zo onzeker vanwat is het eigenlijk stom zeg om zwanger te worden...bah ik vind er helemaal niets meer aan!
Positive flow proberen vast te houden, het is tenslotte nog geen morgen!!
Buurvrouw_Rietman dusquote:Op woensdag 26 maart 2008 09:48 schreef bixister het volgende:
fuente, wat super!!! heel hartelijk gefeliciteerd! ook voor Sara & buurvrouwRietman-of-hoe-heetie-ook-weer natuurlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |