abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57779391
Thanks! Wachten duurt soms gewoon zó lang.
Vannacht heb ik gedroomd dat er een vondeling voor de deur lag. Een klein meisje, harstikke koud, dus heb haar snel warm bij me in bed gelegd. Er zat een briefje bij met mijn naam erop, er stond bij: "Omdat ik weet dat jij wel goed voor haar zult zorgen"
Het was echt een pasgeboren meisje, maar moest haar al heel snel afgeven aan de politie.
Vanmorgen werd ik verdrietig wakker, bah..

Maar goed, back to realilty. Negatieve zwangerschapstest en baarmoederkrampjes.
Duidelijk dus waar we staan. Nu is het wachten op ronde 12. Nog 2 ronde's en we gaan naar de huisarts!
  woensdag 2 april 2008 @ 14:16:02 #253
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_57779510
Het wil maar niet lukken met ons he! Wie had dat 12 rondes geleden kunnen bedenken
Zolang het niet doorzet bij je blijf ik duimen!
pi_57779572
Succes voor de dames hier die zwanger proberen te worden. Hoop dat jullie snel over kunnen naar het zwangerschapstopic. Mijn zusje is nu ook bezig met zwanger worden en ik vind het naar om langs de kant te zitten en niet te kunnen helpen. Ze geeft nu ook aan dat ze niet de MMM in wil gaan. Ze heeft een onregelmatige cyclus waarbij de menstruatie soms gewoon een maandje wegblijft, had ze al toen ze jonger was daarvoor is ze toen aan de pil gegaan. Heb haar maar meegegeven dat het temperaturen haar zou kunnen helpen. Jammer om te zien dat het bij haar na een half jaar nog niet is gelukt. Ik was de laatste keer in een "wip" zwanger, jammer dat dat niet voor iedereen gegeven is.

Dikke knuffel
pi_57779763
Dat is voor mij zo moeilijk voor te stellen he.. Mijn wens is dan ook zó groot!
Ik kan me voorstellen als je niet kiest voor IVF of ICSI etc. maar een paar simpele onderzoeken zouden al zo'n duidelijkheid kunnen geven. Natuurlijk is iedereen weer anders..

Is idd lastig Randa als je niks voor haar kunt betekenen!
Hoop voor haar dat ze snel zwanger is en dat jij tante gaat worden

Fruppel ik had het eerlijk gezegd wel iets verwacht, heb het ook altijd gezegd. Misschien was ik toen wel gevaarlijk bezig? Maar je hoopt natuurlijk iets anders!
Nouja het gaat ons lukken Fruppie! Ik weet het zeker!!
pi_57780078
Tuurlijk lukt het jullie Frups en Again, jullie geduld wordt alleen heel erg op de proef gesteld! Ik wens jullie allebei heel snel ook een baby-in-de-buik!!!
  woensdag 2 april 2008 @ 14:45:20 #257
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_57780172
Ik heb je even een PM gestuurd again!
Het gaat ons absoluut lukken! Ik weet het zeker! We worden echt wel mama, en hele leuke mama's ook
pi_57785752
Geduld hebben is inderdaad zoooo moeilijk.
Wij zijn pas zo kort bezig en wachten is al niet mijn sterkste kant.
Wat moeten jullie dan wel niet meemaken??

Ik wens het iedereen hier in dit topic zo graag. Maar alles komt goed, ik weet het zeker!!!
  woensdag 2 april 2008 @ 19:09:21 #259
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57785864
Ow meiden... ik weet nog dat jullie in het begin het topic door stuiterden en dat er toen stemmen waren die jullie wat wilden temperen... little did we know dat het idd zo lang zou duren...
Ik hoop echt zo dat jullie snel over mogen naar Z&G hoor!
  Moderator woensdag 2 april 2008 @ 19:13:58 #260
5428 crew  miss_sly
pi_57785989
BE, ik moet daar ook vaak aan denken de laatste tijd, het grappige enthousiasme toen Fruppel en Again hier net zaten. Hoop ook zo voor ze dat ze snel door mogen, ze hangen hier al veel te lang rond
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_57786208
Haha ja toen kletsten we teveel
Waren zo enthousiast! Ach zo zou ik elke maand wel kunnen kletsen maar weet dat het dan erg eentonig gaat worden

Maarre ik zie wel dat we ongewenst zijn Ga mijn best doen deze ronde
pi_57803880
Wat een rust hier! Hoe gaat het met iedereen?
Fruppel is alles goed gegaan met de vissies?

Hier nog steeds geen menstruatie, baal er van. Dus weer een langere cyclus
Nou we wachten weer af he..
pi_57803978
Of misschien te vroeg getest, Again?
pi_57804406
Uhuh daar doe ik niet aan mee haha.. Nee hoor, gewoon niet zwanger
  donderdag 3 april 2008 @ 15:06:41 #265
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_57805234
Inderdaad, toen ik hier net nieuw was was het allemaal nog zo anders qua gevoel maar ja, het is niet anders!
De vissies zijn weg maar het was nog een klusje ze netjes in het potje te krijgen dus het is even afwachten of het er genoeg waren of dat het opnieuw moet!
pi_57805626
Hahahahaha Fruppel dat kan ik me helemaal voorstellen maar toch moet ik er stiekum wel om lachen haha..
Ik ga duimen voor jullie!
  donderdag 3 april 2008 @ 15:29:09 #267
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_57805699
Wij hebben er zelf ook enorm door in een deuk gelegen was een lekker gestuntel!
pi_57807651
Haha , stiekem idd wel grappig ! En nu weg uit dit topic jullie! Allebei!
pi_57810329
Lijkt me inderdaad wel erg lachwekkend
Maar we moeten wel niet enthousiasme verliezen, want dat houdt ons op de been he!!!
  donderdag 3 april 2008 @ 22:56:56 #270
57497 happyme28
I'm so happy
pi_57817092
Hier alles goed hoor! Even een tijdje ergens anders aan gedacht en nu komen de spannende weken weer. Volgende week dinsdag begin ik weer met ovu testen en nu ga ik me wel aan de voorschriften houden zodat er hopenlijk wat dat betreft ook wat meer zekerheid komt (zowel negatief danwel positief)...

Eerst nog even een lekker weekend voor de boeg en nu lekker badderen! Alvast een prettig weekend iedereen!
  vrijdag 4 april 2008 @ 09:37:03 #271
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_57822958
Ben inmiddels gister weer vol goede moed gestart met de ovulatietesten!
Na mijn lange menstruatie ben ik wel heel erg benieuwd of ik mijn ovulatie op het verwachte moment zal hebben of niet!
Nu proberen het niet te vergeten zoals de vorige keer dat ik ze gebruikte.

Mijn vriend kan er zelf gelukkig ook erg om lachen, had verwacht dat hij het echt heel erg balen zou vinden omdat de kans er inzit dat het over moet maar dat vond hij niet erg.
De lieverd, hij blijft me verbazen

Happy jij ook succes met je ovulatietesten! Hoop dat ze je duidelijkheid geven!
pi_57823508
Fruppel hoelang duurt t voor je de uitslag krijgt van de kwaliteit van de zwemmers?
  vrijdag 4 april 2008 @ 10:12:50 #273
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_57823604
Ik kan dinsdag bellen, als het goed is is de uitslag dan binnen!
pi_57824146
ah dat is nog redelijk snel, wat fijn
  vrijdag 4 april 2008 @ 10:42:23 #275
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_57824207
Ja inderdaad, ze krijgen de uitslag digitaal binnen dus dan gaat het al wat sneller dan per post.
Het ziekenhuis verstuurd het vandaag of maandag naar de huisasrts...nu maar hopen dat het goed genoeg was en het niet overnieuw hoeft!
pi_57824290
ik ben benieuwd, zal in elk geval duimen voor een goede uitslag
pi_57847325
Mogguh, wat een stilte hier!

Fruppel, spannend lijkt me dat. Veel succes!
Again, weet jij al meer, weet je al zeker dat het niks was deze ronde?

Ik ben rustig aan het afwachten. Heb geen last meer van vage klachten, dus denk dat dat toch gewoon een griepje was. En tja, zo hou je jezelf bezig he We zullen eens kijken of de duivels deze week weer zo netjes op tijd zijn....
  Moderator zaterdag 5 april 2008 @ 12:45:18 #278
5428 crew  miss_sly
pi_57847567
quote:
Op donderdag 3 april 2008 15:06 schreef Fruppel het volgende:
Inderdaad, toen ik hier net nieuw was was het allemaal nog zo anders qua gevoel maar ja, het is niet anders!
De vissies zijn weg maar het was nog een klusje ze netjes in het potje te krijgen dus het is even afwachten of het er genoeg waren of dat het opnieuw moet!
Lastig he, dat potje mijn vriend vond het ook maar niets, maar hij zegt dat ie er handiger in wordt om goed te mikken
Op zich is eenmaal testen van de zwemmers erg weinig. De kwaliteit van het sperma kan echt van keer tot keer erg veel verschillen. Bijvoorbeeld bij ons waren er de vorige IUI (week of 5 geleden dus) 32 miljoen en dit keer 3,2 miljoen zwemmertjes. Heel erg afhankelijk van een hoop zaken zoals voeding, roken, alcohol, ziekte (vooral koorts) en gewoon de normale gang van zaken dat het schommelt. Als de uitslag dus niet zo goed blijkt (wat natuurlijk niet zo zal zijn, de uitslag zal natuurlijk wel goed zijn ), zou ik zeker vragen om een extra test
pi_57848175
Ik ben nog steeds niet ongesteld! :S Bah weer zo'n lange cyclus. Ben het zó zat..
  zaterdag 5 april 2008 @ 14:59:13 #280
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_57849748
De assistente gaf al aan inderdaad dat er nog een keer getest gaat worden, ongeacht of deze uitslag goed of niet goed is.
Las inderdaad van de grote verschillen bij jullie, raar he eigenlijk!
Mijn vriend zal er vast wel handiger in worden

Hoe is het met jou miss_sly? spannende weken weer he!

Juttertje ik hoop toch dat je stiekem wel zwanger bent hoor!
Againnie toch wat een gerommel met je cyclus is het toch
  maandag 7 april 2008 @ 09:59:27 #281
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_57884076
Hej waar zijn jullie allemaal gebleven!?

Ik zit volgens de berekeningen in de "groene dagen" maar volgens mij is mijn cyclus nog een beetje in de war want volgens de ovulatietesten komt mijn ovulatie er nog niet aan
Heerlijk zo'n gerommel weer!
pi_57884180
Ik ben er nog steeds hoor, druk weekend gehad!
Ik zit naar mijn idee in de wachtdagen......vreselijk.
Maar omdat het de vorige 'fout' is gegaan kan ik geen pijl trekken op mijn cyclus.

Beetje verwarring alom in dit topic.....
pi_57885017
Nou ik verwar lekker mee. Sinds gister ongesteld. Wéér een hele lange cyclus dus
pi_57885297
Ah Again wat jammer weer...
pi_57885319
Ik ben er ook nog, en nog steeds ongesteld. Ben benieuwd hoeveel bloed ik nog kan missen
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_57885535
He? Hoe kan dat nou Vlindur?
pi_57885649
Hier maar afwachten of mijn cyclus op gang komt.
  maandag 7 april 2008 @ 11:35:05 #288
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_57885808
Hé Vlindur dat is ook raar! Wat een verwarrende reeks is dit tot nu toe...

Again jammer dat je weer zo'n lange cyclus hebt zeg...!

Ingrid ik hoop voor je dat je cyclus snel en regelmatig op gang zal komen!
pi_57886082
Sja, ik denk dat ik gewoon nog niet regelmatig ben
Het is ook nog steeds net zo slijmerig als eerst. Maar toch geen dag dat het droog blijft.
Dus ik heb nog geen nieuws

Ik hoop zo dat we goed nieuws krijgen van jullie meiden! Lekker verhuizen naar het volgende topic!
pi_57886209
Zit er wat in de lucht ofzo :S
pi_57889866
Hmm, volgens mij neemt de lekkage af. Het is nog maar heeel weinig en bruin.

Yeaah!! Binnenkort weer seks!!
pi_57893373
Verdomme.

Net geplast en heb weer vers rood bloed in het inlegkruisje.

Dus hier voorlopig nog geen seks..
pi_57903527
Balen, Again
Balen, Vlindur

Hier is het ook wel spannend hoor, een deze dagen zouden de moeten komen. Of niet natuurlijk
  Moderator dinsdag 8 april 2008 @ 09:06:28 #294
5428 crew  miss_sly
pi_57904171
Vlindur, seks kan toch gewoon? Desnoods met een condoom om te zorgen dat je vriend niet heel erg vies wordt

juttertje, spannend
  dinsdag 8 april 2008 @ 09:52:52 #295
57497 happyme28
I'm so happy
pi_57904933
Hier gister weer begonnen met Ovu-testen. Nog geen 2e streep te bekennen, maar ik zit ook pas op dag 14 dus normaal gesproken duurt het nog een dag of 5/6.

@Juttertje: Spannend hoor!! Wanneer ga je testen? (ik heb mezelf voorgenomen pas te testen als ik zeker weten een paar dagen over tijd ben, dus na een dag of 40)

@Vlindur; wat miss_sly zegt, zolang zonder is nooooit grappig!

@ Again; grrr...... het is niet eerlijk hè!
  dinsdag 8 april 2008 @ 10:08:27 #296
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_57905238
Ik heb tot op heden ook nog geen positieve ovulatietest Happy! Ik had hem wel al verwacht maar ja gezien mijn lange cyclus en menstruatie zal het wel een beetje verschoven zijn!

Vlindur, wat Miss Sly zegt je kunt toch gewoon sex hebben terwijl je ongesteld bent?

Again wat stom zeg dat ook jij weer een ronde verder bent.

Juttertje!! Zorg jij voor streepjes deze ronde ??
pi_57916903
Als ik verstandig ben ga ik op zijn vroegst overmorgen testen

maar op het moment voel ik (symptoom-technisch) echt helemaal niks hoor, dus ik verwacht niet dat het zover komt.
  woensdag 9 april 2008 @ 10:12:35 #298
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_57928749
Nou en ik hoop lekker toch dat het zover komt

Ik had vanmorgen de assistente van de huisarts maar weer eens gebeld voor de uitslag van de vissies maar tot op heden hebben ze nog niets binnen.
De assistente gaat er meteen achteraan bellen dus ik ben benieuwd!
Ze was niet echt te spreken over de trage afhandeling van het ziekenhuis!
  woensdag 9 april 2008 @ 14:45:31 #299
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_57934900
De uitlsag was niet echt heel erg geweldig. Er zijn geen afwijkingen waar te nemen alleen schijnen de vissies niet erg bewegelijk te zijn.
Weet niet precies wat ik er van moet denken...maar ja trage vissies lijkt me niet heel erg handig.

We moeten over 6 tot 8 weken nog een keer terugkomen voor een tweede onderzoek om te kijken of er verschil inzit omdat het natuurlijk altijd een moment opname is.
Hoop dat het dan wel beter is...

Beetje een dubbel gevoel nu
pi_57935034
Hey Frups, dikke knuffel! Voor jou lijkt het nu misschien wel dubbel, maar langs de andere kant, als het dat "maar" is, dan is de oplossing wel snel gevonden, toch?
Op naar het volgende onderzoek meid, komt goed!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')