Je hoor, in het geweld van de 2e streepjes ben ik gewoon ongi geworden afgelopen weekendquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:49 schreef hellennelleh het volgende:
Happyme (hellen); weet jij al iets meer????
quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:04 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Je hoor, in het geweld van de 2e streepjes ben ik gewoon ongi geworden afgelopen weekendje hebt het vast gemist.
Maar ik wil best (nog eventjes...) alleen in dit topic overblijven hoor als dat betekend dat iedereen zwanger is
Ze wordt baby zus volgens haar zelfquote:Op woensdag 26 maart 2008 12:37 schreef Rottdog het volgende:
Fuente van harteSara krijgt een brusje
ik heb ook eens met een eigen merk test van Etos getest, geen streep na het plassen, maar na een tijdje kwam mijnquote:Op woensdag 26 maart 2008 17:04 schreef owlet het volgende:
En een later ontstaan streepje mag je misschien officieel niet als streepje beschouwen maar er is maar een ding dat zorgt voor een streepje en dat is HCG![]()
Succes met wachten
Buurvrouw!quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:24 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
Ze wordt baby zus volgens haar zelf
quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:16 schreef Stiemie het volgende:
Mijn vriend heeft zelfs nog een test moeten doen om te kijken of de testen(zo'n setje hele goedkope van internet) toevallig allemaal niet gewoon 2 streepjes gaven![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |