Oe.. Moelijke vraag.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien dat venomsnake ons daar wat tips over kan geven, die loopt hier al een tijdje mee
Op welke tijdstippen het vaakst olifanten en aapjes worden gezien bijvoorbeeld, daar ben ik erg benieuwd naar.
EDIT: heb hem even een PM gestuurd of ie misschien wat tips heeft.
Ben ondertussen ook al oude topics aan het doorneuzen, misschien dat ik daar ook wat wijzer van word.
Dat geluidquote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:33 schreef venomsnake het volgende:
Oh, HIER is de cam.. Blijbaar hebben ze het aangepast.![]()
even de OP ge-update.
Whaha, wat vetquote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:50 schreef Greys het volgende:
Zal ik mijn cam-slopende aap er nog even ingooien van vanmiddag?
Dat was echt superleuk! Maar ik hoop dat ze het goed in de gaten houden, want op een gegeven moment had ie een stuk tape en een stuk zilverfolie-achtig-iets in zijn hand
Venomsnake, dankjewel voor het maken van een nieuw topic
Dit gebeurde er dus vanmiddag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Erg he?quote:
Mooi is dat jaquote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Erg he?En hij was maar met die cam aan het rommelen en hing aan die snoeren te slingeren alsof het lianen waren! Hahahaha!
Zeker doen!! Ik wil eigenlijk ook al weer terug, het was zooo mooi. (Ik was in Kenia en Tanzania btw)quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:26 schreef Greys het volgende:
Slim he, ze weten precies wat ze willen! En vanmiddag was dat: SLOPEN!
Op een gegeven moment lagen ze met zijn drieën te klooien op dat 'kastje' en elkaar maar wegduwen enzo, om toch vooral zelf even in het snoer te kunnen bijten en met de handjes naar de camera te graaien.
Ik wil ook graag er een keer heen, mijn ouders gaan elk jaar een maand er heen, die zijn helemaal verslaafd en ik denk ik zelf ook, als ik zelf een keer geweest ben.
drinkt lastig met zo'n lange nekquote:Op maandag 24 maart 2008 10:39 schreef methan het volgende:
Hele familie giraffen prachtig
Was een drukke dagquote:Op woensdag 26 maart 2008 08:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
Die screens van gister
Nu enkel tortelduifjes.
mooie drieluikquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
Het is weer vogelspotten vandaag...
[ afbeelding ]
Hoe wordt die cam eigenlijk bestuurd?
whehehe,ik ben nu aan het kijken,ik klikte eerst op de verkeerde link,daarom deed ie het denk ik nietquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:50 schreef Greys het volgende:
Het is echt superleuk Schunckelstar! Alleen de geluidjes al!![]()
EDIT: hij doet het nu wel hoor.
Klik op de groene NKORHO PAN-knop, dan moet je even 20 seconden dat reclamefilmpje afwachten en dan zie je het beeld van het poeltje. Het lijkt stil te staan, maar dat is omdat er nu weinig gebeurt. Maar als je goed kijkt zie je de vuurvliegjes gaan en je hoort dat er van alles gebeurt
dan ben ik nog aan het werken helaasquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:14 schreef Greys het volgende:
Zeker weten! En als je de kans krijgt, probeer dan een keer overdag rond lunchtijd te kijken, de dieren zien dat ook als lunchtijd en komen dan vaak massaal naar de poel!
Hier kan je trouwens zien welke dieren er allemaal al bij die ene poel gespot zijn:
http://wiki.fok.nl/index.php/FOK!Poel
tofquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:27 schreef Greys het volgende:
Ik zat dus live te kijken toen die aap tekeer ging met de camerasnoeren (zie pag. 1) en zijn handje op de camera zelf legde. Dat was echt zó leuk!Hij zat me dus voor mijn gevoel recht in mijn gezicht aan te kijken!
Als je het programmaatje Fraps download kan je heel makkelijk zelf screenshots maken (of zelfs stukjes film opnemen) van wat je ziet, als je dat hier wilt laten zien. Hoeft niet, natuurlijk
Fantastisch he. Ik ben nog helemaal onder de indruk... ik dacht dat ik nooit een grote katachtige te zien zou krijgen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:02 schreef MzFox het volgende:
Wauw![]()
hij wilde net niet openen bij mij dus ik heb 'm net gemist
Blijkbaar had je veel gelukquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Fantastisch he. Ik ben nog helemaal onder de indruk... ik dacht dat ik nooit een grote katachtige te zien zou krijgen.
Leek er wel op, ja.quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:18 schreef methan het volgende:
wrattenzwijn in de bosjes?
Was niet te zien helaasquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:17 schreef MzFox het volgende:
[..]
Blijkbaar had je veel geluk![]()
Ik zag nog net iets wegschieten net 1 minuutje geleden, wat was dat?
Ik vond het ook best een eer de cheeta te mogen zien. En ja, hij/zij was echt op africam. Van die andere cam post ik niets in dit topic natuurlijkquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:38 schreef Greys het volgende:Disana, wat super dat je dat hebt mogen zien! En dat je er screenshots van hebt gemaakt zodat wij ook kunnen meegenieten! Was het op de Africam of op die andere streams waar je wel eens kijkt?
Whaha ja hij had wel een stoere kuifquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:09 schreef methan het volgende:
Kuifje
Z/hij is terug.quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:05 schreef MzFox het volgende:
Loopt ie weg, bewegen ze de cam niet mee...
Is geen Cheetah, is een luipaardquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:59 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een jachtluipaard is een cheetahquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:20 schreef methan het volgende:
Jachtluipaard zeker ok
Ja, ik had het al doorquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Is geen Cheetah, is een luipaard
[..]
Een jachtluipaard is een cheetah
Dit is een gewoon luipaard. Cheetahs hebben een ander vlekkenpatroon (vlekken ipv rondjes) en zijn slanker.
Ja, dat zekerquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik had het al doorEvengoed mooi en speciaal om hier te zien.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:59 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Koplampen. Er zitten een paar bochten in die weg, vandaar dat je ze vanuit van die rare hoeken ziet.quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:16 schreef Schunckelstar het volgende:
wat zijn eigenlijk al die lampen die je achter die bosjes heen en weer ziet schijnen?
mensen met zaklampen of zo?
Top dat je screenshots hebt genomen hoor.quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Lol, dankjewel. Ik was gewoon een enorme mazzelaar vandaag.
oh,ok,dat had ik niet verwachtquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Koplampen. Er zitten een paar bochten in die weg, vandaar dat je ze vanuit van die rare hoeken ziet.
Vorige week stond er een olifant te drinken, toen rukten er twee jeeps uit vol toeristen. Die parkeerden behoorlijk dicht bij de olifant, die toen weg stiefelde. Dus of hij was uitgedronken (maar hij stond er nog niet lang), of de jeeps bevielen hem niet.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:08 schreef Greys het volgende:
Als ze op zo'n jeepsafari gaan met toeristen in bv het Krugerpark dan durven dieren daar soms ook best dichtbij te komen. Ik denk dat de dieren er daar soms niet eens meer van op kijkenEn héél dichtbij zal niet lukken denk ik, dan maken ze zich vast uit de voeten.
Ik had wel een mooi gevecht willen zien eigenlijk..quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
En de vrede tussen de mannetjes lijkt weer getekend
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:37 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik had wel een mooi gevecht willen zien eigenlijk..
Ach, veel verder dan kopstoten zal het meestal niet gaan. Vechten op leven of dood is voor die beesten niet echt voordelig.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:37 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik had wel een mooi gevecht willen zien eigenlijk..
Plaspauzequote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:39 schreef methan het volgende:
nah, waar is het wachten op
quote:
vernieuwen indrukkenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Bij mij staat ie gewoon nog op de impala's...
Ze zoomden net heul even in op dat huis.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Bij mij staat ie gewoon nog op de impala's...
tja, dat ding zal toch schoongemaakt moeten worden af en toe anders zien we niets meer.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:17 schreef Greys het volgende:
En toch verstoort dit soort dingen een klein beetje de 'illusie', stom he?
Maar ik vind het nog steeds geweldig hoor, de cam!
Volgens mij allemaal ongedierte dat op de poep van die hertjes is afgekomen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:19 schreef methan het volgende:
Wat is dat ?
Ik was er ook net op tijd om ze te zien. Prachtig. Leuk ook dat je die mensen heb 'betrapt'.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:55 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met Photoshop.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:29 schreef Disana het volgende:
Venomsnake, waarmee bewerk jij je caps?
Ah ok. Dat moet met mijn Paint Shop Pro (hoor ik je nou lachen? niet doen hoor) ook lukken.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:45 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Met Photoshop.
Even het ''sharpen'' filter erover gooien en het contrast iets aanpassen.
Ik lach niet hoor.. Ik ken Paint Shop Pro verder niet..quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah ok. Dat moet met mijn Paint Shop Pro (hoor ik je nou lachen? niet doen hoor) ook lukken.
Volgens mij wordt de cam ook vanuit die lodge bestuurd, zou dat niet kunnen? Of ben ik weer heullll erg verkeerd geïnformeerd, dat kan ook bestquote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:22 schreef Disana het volgende:
De cam stond op een mooie vogel toen het beeld ineens naar de lodge draaide. Daar verschenen twee mensen op het terras die gingen staan zwaaien. Leek duidelijk afgesproken.
[ afbeelding ]
wat is dat voor vogel?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:13 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja klopt, ergens op de site heb ik daar caps van gezien. Er staan twee beeldschermen, eentje met het zicht dat wij ook hebben en eentje die volgens mij een breder overzicht geeft. Er zitten op die cap 3 mensen, de middelste lijkt notities te maken.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij wordt de cam ook vanuit die lodge bestuurd, zou dat niet kunnen? Of ben ik weer heullll erg verkeerd geïnformeerd, dat kan ook best
Dus dat iemand daar zei tegen die mensen, loop even het terras op en zwaai even richting die boom in de verte, dan draai ik hiervandaan de camera even op jullie
Als ik het wist, zou ik het zeggen... het wachten is op de expertsquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:29 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
wat is dat voor vogel?
mooi beest is het
Aftrikaanse zwarte eend ?????????????????? foutje google . Afbeeldingen ; afrikaanse eendquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Als ik het wist, zou ik het zeggen... het wachten is op de experts
Dat is een zadelbekooievaarquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:29 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
wat is dat voor vogel?
mooi beest is het
Idd. Dat het een ooievaar was, had ik ook al door.quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
Heb ook wat screens gemaakt, inclusief vogeltjes die erbij zitten. Alleen nu geen tijd ze te uploaden, komt vanmiddag wel
Ik spiekte hier evenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Idd. Dat het een ooievaar was, had ik ook al door.Maar ff googlen helpt blijkbaar
En ik maar denken dat je DE EXPERT bentquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:54 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik spiekte hier even.
Daar posten ze de dieren de ze vandaag voorbij hebben zien komen..
Ik het engels heet dat beestje een Saddlebilled stork.
Dat kan inderdaad ookquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:54 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik spiekte hier even.
Daar posten ze de dieren de ze vandaag voorbij hebben zien komen..
Ik het engels heet dat beestje een Saddlebilled stork.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:58 schreef methan het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je DE EXPERT bent![]()
Geen idee? Ze zitten met de camera te rommelen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:24 schreef methan het volgende:
Er loopt wat. Wat?
Gaaf..quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:07 schreef Disana het volgende:
Luipaard!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou het dezelfde van gisteren zijn...
Geen idee... kan de mediaspeler zijn, of een kwestie van geheugen? Je zou het HIER eens kunnen vragen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:14 schreef Greys het volgende:
Geweldig!
Een kennisje van me wil ook graag kijken maar die krijgt steeds ipv de streams een hysterisch blauw-roze gepixeld beeld. Heeft ze dan een verkeerde plug-in ofzo en hoe herstel je zoiets?
roodsnaveltokquote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:34 schreef Disana het volgende:
En dit is een.....? In het Engels is het een redbilled hornbill.
[ afbeelding ]
Een gezellige drukte. Sowieso is het de laatste drie dagen drukker, of heb ik het mis.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:15 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb deels dezelfde screensquote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:13 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij de lodge... liep een uur geleden ook al los rond. Misschien wil het luipaard even komen checken?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:25 schreef methan het volgende:
Is er een hond losgebroken of zo?
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Bij de lodge... liep een uur geleden ook al los rond. Misschien wil het luipaard even komen checken?
Wat lief, zo klein.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Heb deels dezelfde screens
Ook nog een met jong:
[ afbeelding ]
haha,die eerste foto is leukquote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:13 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon aan laten staan.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:56 schreef Greys het volgende:
En toen was het stil....... (komt omdat ik hem aanzet, dan rennen meteen alle dieren weg)
Ben ik er weer, gaan ze net wegquote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
Er staat nu en kudde Gnoes vlak bij de lodge.
Echt wel.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:23 schreef Greys het volgende:
Het lijkt me echt tof om een week in die lodge te logeren!
Alleen hoop ik niet dat het die Game lodge is waarvan er af en toe een advertentie naast de cam verschijntquote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:45 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Echt wel..
Het is daar volgens mij goed toeven. Hier wat foto's van de lodge:
[ afbeelding ]
.
Ik weet niet precies wat je bedoelt aangezien ik de stream gewoon los in mediaplayer bekijk.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Alleen hoop ik niet dat het die Game lodge is waarvan er af en toe een advertentie naast de cam verschijnt
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:58 schreef Greys het volgende:
Echt super he venomsnake! Zie je jezelf daar op het terras al vanuit het zwembad naar de dieren kijken?
Ik zet de stream aan en hoor er meteen ook een. Zijn ze de hele tijd al zo bezig zeg, wat een herrie.quote:Op zondag 30 maart 2008 11:29 schreef methan het volgende:
Geen dieren , wel een heli die nu de lucht ingaat
Half uurtje later nu. Heli terug. Klein jochie heeft even meegevogen in de heli en nieuwe gasten komen en gaan. Dit lijkt wel een beetje erg op ReKLAME
quote:Op zondag 30 maart 2008 13:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zet de stream aan en hoor er meteen ook een. Zijn ze de hele tijd al zo bezig zeg, wat een herrie.
Ik heb er nog een paar gehoord. Moest iedereen soms naar de kerk gebracht worden, denk je dan.quote:Op zondag 30 maart 2008 14:20 schreef Greys het volgende:
Zo jaag je toch alle dieren weg, door met die heli te blijven spelen?
Of istie al weg? Ik ben net wakker, sorry
't Is in elk geval een sneu gezicht. Misschien komt er straks nog een groep langs.quote:Op zondag 30 maart 2008 16:33 schreef methan het volgende:
Deze impala is al de hele tijd alleen zou hij de kudde kwijt zijn?
Of een leeuwquote:Op zondag 30 maart 2008 17:06 schreef Disana het volgende:
[..]
't Is in elk geval een sneu gezicht. Misschien komt er straks nog een groep langs.
Oh man, je had dat gevecht vannacht moeten horen. Een katachtige en nog iets. Echt een gruwelijk gehoor, ik was er behoorlijk 'shaken' door. Besefte ineens dat dit toch echt de harde wildernis is.quote:
Jij zit er duidelijk klaar voorquote:Op zondag 30 maart 2008 17:27 schreef venomsnake het volgende:
Het gaat er dan gewoon hard aan toe, om leven of dood.
En dan die gieren altijd in de buurt om de restjes op te vreten...
Anyway, het slachtoffer:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 maart 2008 17:43 schreef Puckzzz het volgende:
wat leuk!ik zie alleen maar een vogel de hele tijd en op Elephant Plains is het uitgestorven, maar ik wacht af
Ik heb nog geen bloedstollende geluiden gehoordquote:Op zondag 30 maart 2008 18:54 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Zijn er al slachtoffers gevallen jongens?
wat een schitterend beestquote:Op zondag 30 maart 2008 15:27 schreef Disana het volgende:
Daar is ie weer, de red-billed stork.
[ afbeelding ]
Deze keer met familie.
[ afbeelding ]
Dan zal het onze grote vriend het luipaard geweest zijn.quote:Op zondag 30 maart 2008 17:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh man, je had dat gevecht vannacht moeten horen. Een katachtige en nog iets. Echt een gruwelijk gehoor, ik was er behoorlijk 'shaken' door. Besefte ineens dat dit toch echt de harde wildernis is.
Ja, wat Greys al schreef: de laatste paar dagen laten ze ons wel erg duidelijk merken dat ze er zijn.quote:Op maandag 31 maart 2008 11:20 schreef methan het volgende:
Zag ze gisteren zelfs rondhuppelen bij de lodge
quote:Op maandag 31 maart 2008 14:48 schreef venomsnake het volgende:
Het luipaard..![]()
De luipaard klinkt van geen meter..
Heheh.quote:
Leuk he. Met een beetje geluk ontdekken ze straks de camera-boom ook nogquote:Op maandag 31 maart 2008 15:58 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die baby aapjes![]()
Voor mij hapert deze stream nooit. Misschien een kwestie van geheugen en teveel programma's open?quote:Op maandag 31 maart 2008 18:02 schreef Panthera1984 het volgende:
2 dagen geleden pas deze thread ontdekt, tot nu toe nog niet heel veel tijd voor gehad, maar wil ik er nu even voor gaan zitten, hapert hij de hele tijd. (elke twee minuten buffering) jullie ook last van? of heb ik een instelling verkeerd?
* purplerose spot een zeldzame Nessie creature in de fokpoelquote:
Denk 't wel.quote:Op maandag 31 maart 2008 19:34 schreef methan het volgende:
jakhalsen?
Ik moet toch eens een site opzoeken waar je het verschil hoort.quote:Op maandag 31 maart 2008 19:44 schreef venomsnake het volgende:
Volgens mij zijn dat Heyena's die je hoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |