Ben ik er weer, gaan ze net wegquote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
Er staat nu en kudde Gnoes vlak bij de lodge.
Echt wel.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:23 schreef Greys het volgende:
Het lijkt me echt tof om een week in die lodge te logeren!
Alleen hoop ik niet dat het die Game lodge is waarvan er af en toe een advertentie naast de cam verschijntquote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:45 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Echt wel..
Het is daar volgens mij goed toeven. Hier wat foto's van de lodge:
[ afbeelding ]
.
Ik weet niet precies wat je bedoelt aangezien ik de stream gewoon los in mediaplayer bekijk.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Alleen hoop ik niet dat het die Game lodge is waarvan er af en toe een advertentie naast de cam verschijnt
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:58 schreef Greys het volgende:
Echt super he venomsnake! Zie je jezelf daar op het terras al vanuit het zwembad naar de dieren kijken?
Ik zet de stream aan en hoor er meteen ook een. Zijn ze de hele tijd al zo bezig zeg, wat een herrie.quote:Op zondag 30 maart 2008 11:29 schreef methan het volgende:
Geen dieren , wel een heli die nu de lucht ingaat
Half uurtje later nu. Heli terug. Klein jochie heeft even meegevogen in de heli en nieuwe gasten komen en gaan. Dit lijkt wel een beetje erg op ReKLAME
quote:Op zondag 30 maart 2008 13:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zet de stream aan en hoor er meteen ook een. Zijn ze de hele tijd al zo bezig zeg, wat een herrie.
Ik heb er nog een paar gehoord. Moest iedereen soms naar de kerk gebracht worden, denk je dan.quote:Op zondag 30 maart 2008 14:20 schreef Greys het volgende:
Zo jaag je toch alle dieren weg, door met die heli te blijven spelen?
Of istie al weg? Ik ben net wakker, sorry
't Is in elk geval een sneu gezicht. Misschien komt er straks nog een groep langs.quote:Op zondag 30 maart 2008 16:33 schreef methan het volgende:
Deze impala is al de hele tijd alleen zou hij de kudde kwijt zijn?
Of een leeuwquote:Op zondag 30 maart 2008 17:06 schreef Disana het volgende:
[..]
't Is in elk geval een sneu gezicht. Misschien komt er straks nog een groep langs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |