Z/hij is terug.quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:05 schreef MzFox het volgende:
Loopt ie weg, bewegen ze de cam niet mee...
Is geen Cheetah, is een luipaardquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:59 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een jachtluipaard is een cheetahquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:20 schreef methan het volgende:
Jachtluipaard zeker ok
Ja, ik had het al doorquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Is geen Cheetah, is een luipaard
[..]
Een jachtluipaard is een cheetah
Dit is een gewoon luipaard. Cheetahs hebben een ander vlekkenpatroon (vlekken ipv rondjes) en zijn slanker.
Ja, dat zekerquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik had het al doorEvengoed mooi en speciaal om hier te zien.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:59 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Koplampen. Er zitten een paar bochten in die weg, vandaar dat je ze vanuit van die rare hoeken ziet.quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:16 schreef Schunckelstar het volgende:
wat zijn eigenlijk al die lampen die je achter die bosjes heen en weer ziet schijnen?
mensen met zaklampen of zo?
Top dat je screenshots hebt genomen hoor.quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Lol, dankjewel. Ik was gewoon een enorme mazzelaar vandaag.
oh,ok,dat had ik niet verwachtquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Koplampen. Er zitten een paar bochten in die weg, vandaar dat je ze vanuit van die rare hoeken ziet.
Vorige week stond er een olifant te drinken, toen rukten er twee jeeps uit vol toeristen. Die parkeerden behoorlijk dicht bij de olifant, die toen weg stiefelde. Dus of hij was uitgedronken (maar hij stond er nog niet lang), of de jeeps bevielen hem niet.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:08 schreef Greys het volgende:
Als ze op zo'n jeepsafari gaan met toeristen in bv het Krugerpark dan durven dieren daar soms ook best dichtbij te komen. Ik denk dat de dieren er daar soms niet eens meer van op kijkenEn héél dichtbij zal niet lukken denk ik, dan maken ze zich vast uit de voeten.
Ik had wel een mooi gevecht willen zien eigenlijk..quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
En de vrede tussen de mannetjes lijkt weer getekend
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:37 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik had wel een mooi gevecht willen zien eigenlijk..
Ach, veel verder dan kopstoten zal het meestal niet gaan. Vechten op leven of dood is voor die beesten niet echt voordelig.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:37 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik had wel een mooi gevecht willen zien eigenlijk..
Plaspauzequote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:39 schreef methan het volgende:
nah, waar is het wachten op
quote:
vernieuwen indrukkenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Bij mij staat ie gewoon nog op de impala's...
Ze zoomden net heul even in op dat huis.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Bij mij staat ie gewoon nog op de impala's...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |