mooie drieluikquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
Het is weer vogelspotten vandaag...
[ afbeelding ]
Hoe wordt die cam eigenlijk bestuurd?
whehehe,ik ben nu aan het kijken,ik klikte eerst op de verkeerde link,daarom deed ie het denk ik nietquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:50 schreef Greys het volgende:
Het is echt superleuk Schunckelstar! Alleen de geluidjes al!![]()
EDIT: hij doet het nu wel hoor.
Klik op de groene NKORHO PAN-knop, dan moet je even 20 seconden dat reclamefilmpje afwachten en dan zie je het beeld van het poeltje. Het lijkt stil te staan, maar dat is omdat er nu weinig gebeurt. Maar als je goed kijkt zie je de vuurvliegjes gaan en je hoort dat er van alles gebeurt
dan ben ik nog aan het werken helaasquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:14 schreef Greys het volgende:
Zeker weten! En als je de kans krijgt, probeer dan een keer overdag rond lunchtijd te kijken, de dieren zien dat ook als lunchtijd en komen dan vaak massaal naar de poel!
Hier kan je trouwens zien welke dieren er allemaal al bij die ene poel gespot zijn:
http://wiki.fok.nl/index.php/FOK!Poel
tofquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:27 schreef Greys het volgende:
Ik zat dus live te kijken toen die aap tekeer ging met de camerasnoeren (zie pag. 1) en zijn handje op de camera zelf legde. Dat was echt zó leuk!Hij zat me dus voor mijn gevoel recht in mijn gezicht aan te kijken!
Als je het programmaatje Fraps download kan je heel makkelijk zelf screenshots maken (of zelfs stukjes film opnemen) van wat je ziet, als je dat hier wilt laten zien. Hoeft niet, natuurlijk
Fantastisch he. Ik ben nog helemaal onder de indruk... ik dacht dat ik nooit een grote katachtige te zien zou krijgen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:02 schreef MzFox het volgende:
Wauw![]()
hij wilde net niet openen bij mij dus ik heb 'm net gemist
Blijkbaar had je veel gelukquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Fantastisch he. Ik ben nog helemaal onder de indruk... ik dacht dat ik nooit een grote katachtige te zien zou krijgen.
Leek er wel op, ja.quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:18 schreef methan het volgende:
wrattenzwijn in de bosjes?
Was niet te zien helaasquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:17 schreef MzFox het volgende:
[..]
Blijkbaar had je veel geluk![]()
Ik zag nog net iets wegschieten net 1 minuutje geleden, wat was dat?
Ik vond het ook best een eer de cheeta te mogen zien. En ja, hij/zij was echt op africam. Van die andere cam post ik niets in dit topic natuurlijkquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:38 schreef Greys het volgende:Disana, wat super dat je dat hebt mogen zien! En dat je er screenshots van hebt gemaakt zodat wij ook kunnen meegenieten! Was het op de Africam of op die andere streams waar je wel eens kijkt?
Whaha ja hij had wel een stoere kuifquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:09 schreef methan het volgende:
Kuifje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |