tja, dat ding zal toch schoongemaakt moeten worden af en toe anders zien we niets meer.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:17 schreef Greys het volgende:
En toch verstoort dit soort dingen een klein beetje de 'illusie', stom he?
Maar ik vind het nog steeds geweldig hoor, de cam!
Volgens mij allemaal ongedierte dat op de poep van die hertjes is afgekomen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:19 schreef methan het volgende:
Wat is dat ?
Ik was er ook net op tijd om ze te zien. Prachtig. Leuk ook dat je die mensen heb 'betrapt'.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:55 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met Photoshop.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:29 schreef Disana het volgende:
Venomsnake, waarmee bewerk jij je caps?
Ah ok. Dat moet met mijn Paint Shop Pro (hoor ik je nou lachen? niet doen hoor) ook lukken.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:45 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Met Photoshop.
Even het ''sharpen'' filter erover gooien en het contrast iets aanpassen.
Ik lach niet hoor.. Ik ken Paint Shop Pro verder niet..quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah ok. Dat moet met mijn Paint Shop Pro (hoor ik je nou lachen? niet doen hoor) ook lukken.
Volgens mij wordt de cam ook vanuit die lodge bestuurd, zou dat niet kunnen? Of ben ik weer heullll erg verkeerd geïnformeerd, dat kan ook bestquote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:22 schreef Disana het volgende:
De cam stond op een mooie vogel toen het beeld ineens naar de lodge draaide. Daar verschenen twee mensen op het terras die gingen staan zwaaien. Leek duidelijk afgesproken.
[ afbeelding ]
wat is dat voor vogel?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:13 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja klopt, ergens op de site heb ik daar caps van gezien. Er staan twee beeldschermen, eentje met het zicht dat wij ook hebben en eentje die volgens mij een breder overzicht geeft. Er zitten op die cap 3 mensen, de middelste lijkt notities te maken.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij wordt de cam ook vanuit die lodge bestuurd, zou dat niet kunnen? Of ben ik weer heullll erg verkeerd geïnformeerd, dat kan ook best
Dus dat iemand daar zei tegen die mensen, loop even het terras op en zwaai even richting die boom in de verte, dan draai ik hiervandaan de camera even op jullie
Als ik het wist, zou ik het zeggen... het wachten is op de expertsquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:29 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
wat is dat voor vogel?
mooi beest is het
Aftrikaanse zwarte eend ?????????????????? foutje google . Afbeeldingen ; afrikaanse eendquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Als ik het wist, zou ik het zeggen... het wachten is op de experts
Dat is een zadelbekooievaarquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:29 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
wat is dat voor vogel?
mooi beest is het
Idd. Dat het een ooievaar was, had ik ook al door.quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
Heb ook wat screens gemaakt, inclusief vogeltjes die erbij zitten. Alleen nu geen tijd ze te uploaden, komt vanmiddag wel
Ik spiekte hier evenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Idd. Dat het een ooievaar was, had ik ook al door.Maar ff googlen helpt blijkbaar
En ik maar denken dat je DE EXPERT bentquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:54 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik spiekte hier even.
Daar posten ze de dieren de ze vandaag voorbij hebben zien komen..
Ik het engels heet dat beestje een Saddlebilled stork.
Dat kan inderdaad ookquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:54 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik spiekte hier even.
Daar posten ze de dieren de ze vandaag voorbij hebben zien komen..
Ik het engels heet dat beestje een Saddlebilled stork.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:58 schreef methan het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je DE EXPERT bent![]()
Geen idee? Ze zitten met de camera te rommelen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:24 schreef methan het volgende:
Er loopt wat. Wat?
Gaaf..quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:07 schreef Disana het volgende:
Luipaard!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou het dezelfde van gisteren zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |