Geen idee... kan de mediaspeler zijn, of een kwestie van geheugen? Je zou het HIER eens kunnen vragen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:14 schreef Greys het volgende:
Geweldig!
Een kennisje van me wil ook graag kijken maar die krijgt steeds ipv de streams een hysterisch blauw-roze gepixeld beeld. Heeft ze dan een verkeerde plug-in ofzo en hoe herstel je zoiets?
roodsnaveltokquote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:34 schreef Disana het volgende:
En dit is een.....? In het Engels is het een redbilled hornbill.
[ afbeelding ]
Een gezellige drukte. Sowieso is het de laatste drie dagen drukker, of heb ik het mis.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:15 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb deels dezelfde screensquote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:13 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij de lodge... liep een uur geleden ook al los rond. Misschien wil het luipaard even komen checken?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:25 schreef methan het volgende:
Is er een hond losgebroken of zo?
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Bij de lodge... liep een uur geleden ook al los rond. Misschien wil het luipaard even komen checken?
Wat lief, zo klein.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Heb deels dezelfde screens
Ook nog een met jong:
[ afbeelding ]
haha,die eerste foto is leukquote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:13 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon aan laten staan.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:56 schreef Greys het volgende:
En toen was het stil....... (komt omdat ik hem aanzet, dan rennen meteen alle dieren weg)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |