Kan wel weg lijkt me.quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:20 schreef Super7fighter het volgende:
Nou wordt ie wel heel mooi..
Eerst provoceren in een slipje, en dan klagen wanneer je klappen daarvoor krijgt?
stel je niet aan, je kan prima met 'm discussierenquote:Op donderdag 1 mei 2008 20:25 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Kan wel weg lijkt me.
Echt zon focking kutuser is dat gewoon
Ik ben geen Martijn_77-kenner, zou dus niet weten of je ook andere bronnen gebruikt, echter als je nu ook eens zou pasten uit stukken van Elsevier waarmee je het niet eens bent, en zou vertellen waarom niet, dan zullen heel wat users zich minder aan je ergeren. Ik ben ook wel benieuwd.quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:36 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik alleen de stukken post waar ik het mee eens ben daarnaast gebruik ik ook andere bronnen. Maar dat willen sommige users niet zien
dit dus want want iedere keer wanneer ik martijn77 zie staan weet ik al dat het een elsevier topic isquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ben geen Martijn_77-kenner, zou dus niet weten of je ook andere bronnen gebruikt, echter als je nu ook eens zou pasten uit stukken van Elsevier waarmee je het niet eens bent, en zou vertellen waarom niet, dan zullen heel wat users zich minder aan je ergeren. Ik ben ook wel benieuwd..
Dat is dan toch makkelijk voor de mensen die problemen hebben met Elsevier. Klik het niet aan en het is opgelost.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:38 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
dit dus want want iedere keer wanneer ik martijn77 zie staan weet ik al dat het een elsevier topic is
Dan zou jij als mod zijnde zeker eens verder moeten kijken dan je neus lang is. Want ik gebruik ook regelmatig andere bronnen.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:38 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
dit dus want want iedere keer wanneer ik martijn77 zie staan weet ik al dat het een elsevier topic is
Ik loop hier al even rond en er is altijd een links en een rechts geluid geweest. Dus dat lijkt me geen argument om je stukjes altijd in minstens 2 verschillende topics te droppen en er bij voorkeur ook nog een nieuw topic over te beginnen.quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:24 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij vooral een probleem heeft met het feit dat er naast zijn constante linkse geluid nu ook een rechts geluid te horen is op Fok.
Het opiniedeel van de elseviersite en het nieuwsdeel van die site zijn geen andere bronnen hoor.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:14 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dan zou jij als mod zijnde zeker eens verder moeten kijken dan je neus lang is. Want ik gebruik ook regelmatig andere bronnen.
Even wat voorbeelden van alleen OPquote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het opiniedeel van de elseviersite en het nieuwsdeel van die site zijn geen andere bronnen hoor.
quote:
Alle posts van Aoristus en Superfighter verwijderen, stuk voor stuk trollposts.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:42 schreef Montov het volgende:
Na verder inspectie blijkt het topic reddeloos verloren.
Enkele users werden inderdaad te opgewonden van het onderwerp.quote:Op zondag 4 mei 2008 13:31 schreef Aoristus het volgende:
Je hebt gelijk, Montov, dat topic liep volledig uit de klauwen. Bedankt
mwah je hakt er ook wel erg hard in, vind je nietquote:Op donderdag 8 mei 2008 05:39 schreef StefanP het volgende:
[poll] Wie moet de Amerikaanse presidentsverkiezingen winnen
KKK! Nazi! Racist!
Dit is POL fb....quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:39 schreef Monidique het volgende:
Graftak Rost van Duisenberg bij NOVA
Schijnbaar doen mijn mod-rechten het niet meer...
Waarom moet ie dicht? Het tenenkrommende optreden van deze bekende mevrouw die de weg kwijt is, is nieuws genoeg dunkt mequote:
quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:43 schreef Monidique het volgende:
Dat klopt. Maar mijn macht is hier veel groter dan in NWS.
(En ik dacht eerst dat het in POL stond,.)
De opzet is dermate tendentieus dat ik m bij voorzorg dichtgegooid heb. Heb het aangegeven bij de NWS mods, die zullen wel beslissen wat er mee moet.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:44 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Waarom moet ie dicht? Het tenenkrommende optreden van deze bekende mevrouw die de weg kwijt is, is nieuws genoeg dunkt me
Maar Rock of je alterego vast welquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:31 schreef Monidique het volgende:
Nee.
Gelukkig hebben jullie niets te zeggen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:35 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik vermoed het niet. Ik heb overleg gepleegd en we laten de titel zo.
Waarom zou Montov M's alterego zijn?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:28 schreef Klopkoek het volgende:
Wie is M's alterego? Montov?
Nou, sigme en Monidique ... jullie leken toch wel erg op elkaar op de meet.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:17 schreef sigme het volgende:
Ik ben echt al maaaaaaaaanden geen mod meer hoor. Noch ben ik M.'s alterego, maar dat terzijde.
Ik wou zeggen: even vrouwelijk, maargoed, even knap mag ook wel.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:23 schreef Monidique het volgende:
Even knap.
Wat voor regels? Instemmend reageren op een uitspraak van een politicus lijkt mij gewoon passen in een discussie.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 07:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Wilders blaast debatavonden af; "moslims zijn laf"
Ik dacht dat er nieuwe regels waren tegen dit soort...."uitspraken"?
Je bent intelligenter dan dit, mag ik hopen.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 08:52 schreef Montov het volgende:
[..]
Wat voor regels? Instemmend reageren op een uitspraak van een politicus lijkt mij gewoon passen in een discussie.
Ik ben de UltraIntelligent.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 09:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Je bent intelligenter dan dit, mag ik hopen.
Je hebt gelijk, ik ga mijn modkrachten aanspreken.quote:Instemmen met een uitspraak ("De Goudse moslims zijn laf omdat ze de discussie niet aan willen gaan") oke. De uitspraak uit zijn verband rukken en daardoor generaliseren voor een gehele bevolkingsgroep (zoals deze user doet) ("moslims zijn laf") lijkt me verre van oke.
Uit: De Volkskrantquote:Imams: eerst excuses Wilders, dan pas debat
Janny Groen, Annieke Kranenberg
gepubliceerd op 10 mei 2008 02:47, bijgewerkt op 02:47
Amsterdam - ‘Bedroefd’ laat fractievoorzitter Geert Wilders van de Partij voor de Vrijheid (PVV) weten dat hij genoodzaakt is zijn eerste debat met moslims, dat op de agenda stond voor 16 mei in Waddinxveen, te annuleren. De reden: gebrek aan belangstelling van de moslimgemeenschap. ‘Laf’ noemt Wilders de opstelling van de moslims op de site van de PVV. Maandenlang schreeuwen ze om een debat. ‘Maar nu de kans zich voordoet, durven zij de confrontatie niet aan.’
Uit: Trouwquote:Wilders verwijt de moslimgemeenschap een gebrek aan durf. De islamitische gemeenschap heeft maandenlang om een debat geschreeuwd, maar durft de confrontatie niet aan wanneer de kans daar is, stelt de PVV-voorman. Hij vindt het ook laf dat uitgenodigde imams uit Amsterdam, Den Haag en Tilburg het debat met hem en zijn fractie weigeren.
Uit: Reformatorisch Dagblad.quote:Vrijdag noemde Wilders de houding van de moskeeën in Gouda, Amsterdam, Den Haag en Tilburg „laf.” Hij verwijt de moslimgemeenschap een gebrek aan durf. De PVV beraadt zich nu op andere manieren om toch het debat te kunnen aangaan.
Moet je beter opletten.quote:[b]Op zaterdag 10 mei 2008 11:23 schreef
StefanP en andere idioten laten jullie gewoon ongestoord raaskallen. I rest my case.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |