Truste dan maar Ruudquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoi Mokum.![]()
Ik ga nou echt naar mijn nest![]()
Als ze er 5 minuten onder gestaan heeft dan is dat een record....... normaal is ze sneller klaarquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:21 schreef booo het volgende:
Heeft Amanda nou net gedouched? In vijf minuten?
Ohhh, wat een ramp.quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze er 5 minuten onder gestaan heeft dan is dat een record....... normaal is ze sneller klaar
Waarvan 4 minuten het water al loopt..en er 1 minuut overblijft dat ze er echt onder staatquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:21 schreef booo het volgende:
5 minuten ??? ONMOGELIJKquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:21 schreef booo het volgende:
wat zal die stinken..............al die ongewassen plekjesquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:26 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Waarvan 4 minuten het water al loopt..en er 1 minuut overblijft dat ze er echt onder staat![]()
althans....half onder staat
ik kan me niet voorstellen dat dr pruik nat is geworden.quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:26 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Waarvan 4 minuten het water al loopt..en er 1 minuut overblijft dat ze er echt onder staat![]()
Ja ach... Amanda d'r moeder vond het kennelijk belangrijker d'r dochters te leren hoe ze met hun opgepompte borsten en hun billen moesten zwaaien dan hoe ze ze schoon moesten houden...quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:25 schreef booo het volgende:
[..]
Ohhh, wat een ramp.
En Tommy is écht leuk!
Maar heeft er ook echt nog nooit iemand iets van gezegd? Per ongeluk of zo?quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:26 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Hallo Brian likt haar elke avond schoon!!!quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja ach... Amanda d'r moeder vond het kennelijk belangrijker d'r dochters te leren hoe ze met hun opgepompte borsten en hun billen moesten zwaaien dan hoe ze ze schoon moesten houden...
niemand heeft zin in die slaemmer van Aman...quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:28 schreef booo het volgende:
[..]
Maar heeft er ook echt nog nooit iemand iets van gezegd? Per ongeluk of zo?
Oeps, vergeten... is hij al op Salmonella getest??quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Hallo Brian likt haar elke avond schoon!!!
Wat denk jezelf???? Kindje van God, die zeg je niets!quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:28 schreef booo het volgende:
[..]
ik denk dat mamanda er na een jaar of 10 mee opgehouden is amanda uit te leggen welke kant koud water is en welke kant heet water...quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja ach... Amanda d'r moeder vond het kennelijk belangrijker d'r dochters te leren hoe ze met hun opgepompte borsten en hun billen moesten zwaaien dan hoe ze ze schoon moesten houden...
Neuh, sterker nog: Amanda schept er een satanisch genoegen in andere vrouwen in dat kot te verwijten dat ze stinken... en dan op de lagere school manier: vies stinkwijf, je bent goor, je stinkt, je .... stinkt enz.quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:28 schreef booo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:31 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik denk dat mamanda er na een jaar of 10 mee opgehouden is amanda uit te leggen welke kant koud water is en welke kant heet water...
Nee nooit...dat is heel normaal hoor...quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:28 schreef booo het volgende:
[..]
Ik denk dat je het dan nog overschat...quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:31 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik denk dat mamanda er na een jaar of 10 mee opgehouden is amanda uit te leggen welke kant koud water is en welke kant heet water...
*drukt peuk uit*quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:36 schreef Guuskeee het volgende:
ik kan me niet voorstellen dat claire aan iets anders sterft dan longkanker... dat wijf heeft echt constant een kankerstokkie in dr klauw
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:38 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Hier de huidige stand van zaken op S3
Maar ze rookt wel met stijl toch ...?quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:36 schreef Guuskeee het volgende:
ik kan me niet voorstellen dat claire aan iets anders sterft dan longkanker... dat wijf heeft echt constant een kankerstokkie in dr klauw
[ afbeelding ]
vind er niks stijlvols aanquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ze rookt wel met stijl toch ...?
[ afbeelding ]
ja stijl...quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ze rookt wel met stijl toch ...?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:31 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik begin een hekel te ontwikkelen aan alles aan der.........quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:48 schreef Guuskeee het volgende:
wat een tod die claire...
[ afbeelding ]
Ik ben het ook zo zat! Ik vind alles zo NEP! Ik duik nu me nest in!quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:51 schreef Desii het volgende:
[..]
ik begin een hekel te ontwikkelen aan alles aan der.........![]()
of misschien heb ik gewoon mijn dag niet vandaag.... kweet ut ook niet
Truste Petraaquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ben het ook zo zat! Ik vind alles zo NEP! Ik duik nu me nest in!
eehmmm... [DGK] [COS OP'S] Openings Posten ???quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:51 schreef Desii het volgende:
[..]
ik begin een hekel te ontwikkelen aan alles aan der.........![]()
of misschien heb ik gewoon mijn dag niet vandaag.... kweet ut ook niet
fuck ja, zal wel copyright op zitten of zo...quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:56 schreef Leandra het volgende:
WTF?? Het plaatje in de OP doet het niet meer?![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:53 schreef Leandra het volgende:
Ik heb stream 2 aan staan maar op een of andere manier is het niet meer dan een beetje achtergrond geneuzel.... toch stom dat je mensen hoort praten en dat je geen zin hebt om te luisteren waar het over gaat
jij blijft maar doorgaanquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:59 schreef Borga het volgende:
Redactie, mogen wij één stream op het zwembad
De neukende eendjes drijven in de vijver hoor !quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:59 schreef Borga het volgende:
Hij doet het nu idd weer niet..... flauw gedoe..... zo snel kan dat toch niet gaan? Er stond geen enkele Brady connectie in de linkquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:56 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
fuck ja, zal wel copyright op zitten of zo...
Katjesquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op de voorgrond zie je toch een prachtige decoratie met wat takken en tulpen....
okeeeej.... slavendrijverquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:56 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
eehmmm... [DGK] [COS OP'S] Openings Posten ???
en op http://nl.tinypic.com/ ?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij doet het nu idd weer niet..... flauw gedoe..... zo snel kan dat toch niet gaan? Er stond geen enkele Brady connectie in de link
he, ja!quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:59 schreef Borga het volgende:
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:02 schreef Desii het volgende:
[..]
okeeeej.... slavendrijver
photobucket doet een beetje vreemd.... soms staat tie der wel en soms staat die der niet..... das dan wel weer grappig... ivm saaie streams kunnen we veel F5-en.... yeahhhh![]()
Ga maar een potje kolonisten, das boeiender..... laterssss
Laters Desiiquote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:02 schreef Desii het volgende:
[..]
okeeeej.... slavendrijver
photobucket doet een beetje vreemd.... soms staat tie der wel en soms staat die der niet..... das dan wel weer grappig... ivm saaie streams kunnen we veel F5-en.... yeahhhh![]()
Ga maar een potje kolonisten, das boeiender..... laterssss
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:05 schreef avonne het volgende:
[..]
he, ja!
Gewoon om nostalgische redenen: the good old days dat je uren in spanning aan een streamlock zat gekluisterd
Briantilliaans antwoord:quote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:11 schreef Borga het volgende:
[..]
Briantilliaans antwoord:
Ooit geschoten is altijd nog een keer proberen.
Wat een sukkel..... ik had Huub aardig hoog staan, maar als hij (de zgn. intelligente speler) gaat trouwen met zo'n muts...... tssss dan ben je een behoorlijke loserquote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:09 schreef Leandra het volgende:
Hoorde ik Claire net niet iets roepen over een waarzegger??
Zou ze willen weten of haar voorgenomen huwelijk met Huub langer dan een jaar gaat duren?
Over dat huwelijk gesproken: ik ben benieuwd of Huub op huwelijkse voorwaarden wil trouwen
ja want wie niet waagt, heeft nooit geschoten.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:11 schreef Borga het volgende:
[..]
Briantilliaans antwoord:
Ooit geschoten is altijd nog een keer proberen.
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:12 schreef chufi het volgende:
Claire begint over Mayday... Waar kent ze die dan van ? Van de Plasma?
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:05 schreef avonne het volgende:
[..]
he, ja!
Gewoon om nostalgische redenen: the good old days dat je uren in spanning aan een streamlock zat gekluisterd
Sowieso: als je bereid bent voor de kijkcijfers een echt huwelijk te sluiten (en daarmee je kans op winst te verhogen) dan vind ik dat al een triest gegeven....quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:12 schreef Desii het volgende:
[..]
Wat een sukkel..... ik had Huub aardig hoog staan, maar als hij (de zgn. intelligente speler) gaat trouwen met zo'n muts...... tssss dan ben je een behoorlijke loser
off topic: niemand wil mijn favouriete veld meespelen (catan)... het zit me gewoon niet mee![]()
Duh, echt nietquote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:19 schreef Lady-night het volgende:
B&A hebben weer vakantie????
O ja anale wurgsx....hard werkenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Duh, echt niet![]()
Die hebben zich net helemaal sufgeneukt, wat nou vakantie?!
Is ook zo....quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:23 schreef Borga het volgende:
De Dweil Het Dweiltje: ''En je bent natuurlijk een hele lieve meid''.
CL air E: '' Mmmm., zeker weten''.
Bedtime indeedquote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is geen vakantie, dat is een feestje...
Daarom heb ik r lievr en camra op.....kan ik nog tijdig 112 bellen mocht het mis gaanquote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is geen vakantie, dat is een feestje...
Mits het goed gebeurt
Als Brian haar net niet helemaal wurgt bedoel je?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:30 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Daarom heb ik r lievr en camra op.....kan ik nog tijdig 112 bellen mocht het mis gaan
Maar zo saaiquote:
Dus datquote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als Brian haar net niet helemaal wurgt bedoel je?
Truste Desiiquote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:37 schreef Desii het volgende:
kut.... het zat erin.... net op het nippertje een potje verloren..
Ga mijn bed maar in....... hopelijk heb ik morgen een betere dag
Truste
Is ook zo...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:39 schreef mootie het volgende:
Claire vindt Amanda en Brian een onwiiiiiiiijs leuk stel......
Ik ookquote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:39 schreef mootie het volgende:
Ehm... alleen toegankelijk voor leden (net als alles van nolife.... )quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:49 schreef Lady-night het volgende:
Zo'n grappig filmpje.....moet je zien...
http://www.nowlive.eu/index.php?action=topic&forum=23&topic=2
Ja jammer.....maar ik zou even aanmelden....leukste compilatie ooit sinds de GKquote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm... alleen toegankelijk voor leden (net als alles van nolife.... )
Effe omzeildquote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm... alleen toegankelijk voor leden (net als alles van nolife.... )
There is no way in hell dat ik me aanmeld bij nolife.....quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:59 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Ja jammer.....maar ik zou even aanmelden....leukste compilatie ooit sinds de GK
Thnx Varenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 01:01 schreef Varen het volgende:
[..]
Effe omzeild![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=sMqCSt04EqA
Ik kom even langs om terug te lezen en dan zie ik bovenstaande staan..........schiet mij maar lek..quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:39 schreef mootie het volgende:
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 02:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit was het voor vandaag vrees ik, Huub gaat nu ook naar bed. Welterusten allen.
En gemist is niet gewonnen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:12 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ja want wie niet waagt, heeft nooit geschoten.
Ja maar als die twee in bed liggen hebben ze ook niks meer te zeggen dan zijn ze zo moe!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:11 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen![]()
Weer geen José vandaag. Herma constateert dat B en A hun zenders 's nachts uitzetten, dat is tegen de regels. Goh, dat wisten vast niet.![]()
Denk je dat de rijles doorgaat? Hier, 030, komt de sneeuw met bakken uit de lucht.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:29 schreef blomst het volgende:
Huub is bijna startklaar voor zijn volgende motorrijles.
hier in het zuidfriesland schijnt het zonnetje nog.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Denk je dat de rijles doorgaat? Hier, 030, komt de sneeuw met bakken uit de lucht.
Het zal wel plaatselijk zijn.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:55 schreef SIRA het volgende:
Hier is het hartstikke mooi weer (026), heerlijk zonnetje ..
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:59 schreef fredfik het volgende:
hoe zit het met de trouwplannen?
Huh, ze heeft gezegd dat het een live uitzending is zondag.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Amanda schijnt later vandaag naar de opnames van "Spuiten en Slikken" te gaan.
Weet het niet 100% zeker hoor, ze zat net aan de ontbijttafel het rooster te lezen,quote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huh, ze heeft gezegd dat het een live uitzending is zondag.
Dat meen je toch niet ???? Ik vind het werkelijk een verschrikking, alles is mooi, iedereen is lief (vooral B en A), en ze begrijpt alles. Het lijkt Claire wel, die vindt B en A ook zo'n leuk stel.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:33 schreef Desii het volgende:
grappig... slijmlotte in tha house, Huub uit tha house en de mute-knop wordt driftig gehanteerd![]()
Toch vind ik Slijmlotte wel meevallen als ze maar niet in gesprek is met B&A
Is er dan net zoals bij de eerste half jaardag en eerste jaardag een brief binnengekomen waarin staat dat ze mensen mogen uitnodigen of zelfs weer de villa mogen verlaten? Of neemt de febo daar ook geen moeite meer voor om dit publieklijk kennbaar te maken.te maken en wordt dit gewoon achter bekokstoofd?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Schakelfoutje bij de regie. Beeld en geluid op de keukentafel en je hoort tevens Brian die in de private belt met de redactie. Hij wil terugkoppeling op z'n vragen. Hij weet nog steeds niet hoevel bezoek hij mag uitnodigen. Heeft de maken met z'n 18 maanden in de villa.
geutmeurning Roevka,quote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Is er dan net zoals bij de eerste half jaardag en eerste jaardag een brief binnengekomen waarin staat dat ze mensen mogen uitnodigen of zelfs weer de villa mogen verlaten? Of neemt de febo daar ook geen moeite meer voor om dit publieklijk kennbaar te maken.te maken en wordt dit gewoon achter bekokstoofd?
Goedemorgen iedereen.
Ik weet het wel zeker. Deze week hebben ze weer genoeg materiaal verkregen door de Palmagate. Dit gaat ook echt niet meer veranderen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:57 schreef Desii het volgende:
[..]
*zucht* vrees dat de saaiste maanden ooit zijn aangebroken
Zowel Claire als Charlotte zitten vol met loze opmerkingen 'is ook zo' aan de lopende band.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet ???? Ik vind het werkelijk een verschrikking, alles is mooi, iedereen is lief (vooral B en A), en ze begrijpt alles. Het lijkt Claire wel, die vindt B en A ook zo'n leuk stel.
Het lijkt erop die iedereen te bang is om te winnen. Als Jaap en Huub nog langer wachten met hun terror is het zo 22 mei. Als ze te lang wachten met het aanpakken van B en A is het gewoon te laat. Je kunt er op wachten dat wannneer B en A pas de laatste maand worden aangepakt het veel symphatie stemmen voor B en A zal opleveren in een eventuele SMS finale. Ik geloof er niets van dat B en/of A in de laatste maand zullen flippen en dan ook villa moeten verlaten.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:57 schreef Desii het volgende:
[..]
geutmeurning Roevka,
Er is geen brief over binnen gekomen.... vind het ook allemaal wat overdreven, zeker nu er een einddatum in zicht is....
wat mij betreft gaat niemand meer naar buiten en geen gastspelers naar binnen ........ stuur Klara maar naar huis en laat de terror beginnen
*zucht* vrees dat de saaiste maanden ooit zijn aangebroken
geen idee, alles gemute...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:11 schreef SIRA het volgende:
even OT, hebben jullie ook af en toe een "echo" in de streams?
Complimenten dat je het zo lang hebt volgehouden. Het lezen is net zo erg als het luisteren naar die 3, verschrikkelijk dus.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:26 schreef AnTjUh het volgende:
ow en viola holt heeft tegen brian gezegt ga niet steeds verontschuldigen voor je gedrag
dat is zo'n topwijf zegt amanda gelijk
tis weer genoeg geweest nu
Lieke zei ook niet meteen nee; maar die had na enige dagen bedenktijd toch zoiets van "nee"..... terwijl ik een nephuwelijk tussen hun wel zag zitten (toen nog wel, dat was in de 6-2 periode.... toen Lieke nog goed te pruimen was)quote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:53 schreef Marrije het volgende:
Dat trouwen van Huub. . . Lieke zei meteen nee toenhij dat voorstelde, zou Claire ook moeten doen maar die zie ik er nog wel voor aan om ja te zeggen.
Daar is ze op aangesproken. Ze mag niet meer zeggen dat ze het snapt.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:58 schreef Desii het volgende:
[..]
Lieke zei ook niet meteen nee; maar die had na enige dagen bedenktijd toch zoiets van "nee"..... terwijl ik een nephuwelijk tussen hun wel zag zitten (toen nog wel, dat was in de 6-2 periode.... toen Lieke nog goed te pruimen was)
Klara is te stom voor woorden als ze in dit plan meegaat....... maar gelukkig snapt ze alles![]()
Toch denk ik dat @Yvonne gelijk heeft. Zij postte gisteren dat dat huwelijk er nog even doorgejast moet worden.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:58 schreef Desii het volgende:
Lieke zei ook niet meteen nee; maar die had na enige dagen bedenktijd toch zoiets van "nee"..... terwijl ik een nephuwelijk tussen hun wel zag zitten (toen nog wel, dat was in de 6-2 periode.... toen Lieke nog goed te pruimen was)
Klara is te stom voor woorden als ze in dit plan meegaat....... maar gelukkig snapt ze alles![]()
Wat KAN je nog posten ? Er gebeurd gewoon geen ene reet meer.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:20 schreef Copycat het volgende:
Ik voel zelfs amper behoefte om nog in de COS te posten.
De kooi is dood, ik zeg het je: DOOD!
Mors DOOD.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:20 schreef Copycat het volgende:
Kun je hier posten dan? Leuk. Nou dan wil ik vertellen dat ik vanochtend al olifanten heb gezien, en wrattenzwijnen, en antilopes. Kijk maar in mijn sig.... een prachtig alternatief voor DGKquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:24 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Wat KAN je nog posten ? Er gebeurd gewoon geen ene reet meer.
Lijkt wel of ik naar de webcam van mijn buren aan het kijken ben
Ah, daar was ik net ook ergens in de buurt. Ik zag aapjes.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Kun je hier posten dan? Leuk. Nou dan wil ik vertellen dat ik vanochtend al olifanten heb gezien, en wrattenzwijnen, en antilopes. Kijk maar in mijn sig.... een prachtig alternatief voor DGK
OT: Mooi, de camera's doen het weer , ze zijn bijna een maand uit de lucht geweest, thanx voor de tip.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:30 schreef Disana het volgende:
Kun je hier posten dan? Leuk. Nou dan wil ik vertellen dat ik vanochtend al olifanten heb gezien, en wrattenzwijnen, en antilopes. Kijk maar in mijn sig.... een prachtig alternatief voor DGK
Link? Zoek ook eens naar africam. Is toch veel spannender dan DGK?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:33 schreef noekje het volgende:
[..]
Ah, daar was ik net ook ergens in de buurt. Ik zag aapjes.
Beetje late reactiequote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Is er dan net zoals bij de eerste half jaardag en eerste jaardag een brief binnengekomen waarin staat dat ze mensen mogen uitnodigen of zelfs weer de villa mogen verlaten? Of neemt de febo daar ook geen moeite meer voor om dit publieklijk kennbaar te maken.te maken en wordt dit gewoon achter bekokstoofd?
Goedemorgen iedereen.
Yep, begraven die hap, graag voor 22 mei.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:20 schreef Copycat het volgende:
Echt joh? Fantastisch, ik hoop dat hij er wat van mee krijgt.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
OT: Mooi, de camera's doen het weer , ze zijn bijna een maand uit de lucht geweest, thanx voor de tip.
Vic is daar nu vlak in de buurt.
Zeg maar gerust HEEEEL veel spannender....quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Link? Zoek ook eens naar africam. Is toch veel spannender dan DGK?
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:41 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Zeg maar gerust HEEEEL veel spannender....
(Maar ja, zelfs de kleine wijzer van de klok hier aan de muur is nog
spannender als DGK op dit moment)
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:41 schreef PeterNB het volgende:
(Maar ja, zelfs de kleine wijzer van de klok hier aan de muur is nog
spannender als DGK op dit moment)
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Charlotte : "Amanda, met deze behandeling heb ik de moleculen kleiner gemaakt"
Whooow zeg, dat is toch wel hogere kernfysica in de kooi. Moleculen kleiner maken ! Dat noemen ze ook wel kernsplitsing !! Waar anderen daarvoor een kernreactor nodig hebben, doet Charlotte dat gewoon met haar handen in een kapsalon.
whahaha... dat mens spoort net zoveel als haar favoriete bewoonsterquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Whooow zeg, dat is toch wel hogere kernfysica in de kooi. Moleculen kleiner maken ! Dat noemen ze ook wel kernsplitsing !! Waar anderen daarvoor een kernreactor nodig hebben, doet Charlotte dat gewoon met haar handen in een kapsalon.
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Kaat is weer binnen op de wildcam, ga hem maar eens op mijn site zetten.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:57 schreef beequeen het volgende:
Huub heeft het erg koud gehad op de motor,kan het me voorstellen met dat boutweer.
http://www.africam.com/wildlife/index.phpquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:51 schreef Kaat38 het volgende:
Hai Disana, dat linkje van de africacam heb ik ooit ook gehad, kan je hem mij geven?
Ik kijk liever naar olifanten en aapjes dan het spul wat er in de kooi nu huist.
Dat is niet mis, overdag is Charlotte dus schoonheidsspecialiste, en in de avonduurtjes werkt ze nog even als kernfysicus....quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hoezo 'merci beaucoup beequeen'? Ik kwam er toch mee?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:00 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Kaat is weer binnen op de wildcam, ga hem maar eens op mijn site zetten.
Merci beaucoup Beequeen! Heerlijk genieten.
Huub heeft enorm genoten van zijn rijles! Ik geniet mee.
Ik blijf maar reklame krijgenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:04 schreef Disana het volgende:
[..]
http://www.africam.com/wildlife/index.php
En dan in het linker menu klikken op Nkorho Pan Stream.
Yesssssssssss, deze had ik altijd, top!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:04 schreef Disana het volgende:
[..]
http://www.africam.com/wildlife/index.php
En dan in het linker menu klikken op Nkorho Pan Stream.
Hmm, ik niet. Probeer het anders eens hier http://terratus.camstreams.com/ De andere streams en de muziek kun je uit zetten.quote:
ohhh blont momentje ik moest dat nhorhopan aanklikken!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm, ik niet. Probeer het anders eens hier http://terratus.camstreams.com/ De andere streams en de muziek kun je uit zetten.
Is zwart het nieuwe blauw geworden?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dames, dames ...... Dit is de COS en daarmee wordt dan wel de DGK-stream bedoeld ........
Volgens mij zit je tegen dovemansoren te praten hoor... we zitten allemaal naar de antilopes te kijkenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dames, dames ...... Dit is de COS en daarmee wordt dan wel de DGK-stream bedoeld ........
jaaaaaaaaaaaaaa antilopes zijn coowl.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij zit je tegen dovemansoren te praten hoor... we zitten allemaal naar de antilopes te kijken
Deze muts switcht zo nu en dan.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:43 schreef Disana het volgende:
Volgens mij zit je tegen dovemansoren te praten hoor... we zitten allemaal naar de antilopes te kijken
Hoe heet het schoonheidsinstituut van Charlotte?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Een echte miracle worker dat slijmspoor.
Alsje.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:52 schreef Dark het volgende:
Hoe heet het schoonheidsinstituut van Charlotte?
Thnx dearquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alsje.![]()
House of Beauty.
Het zal ook niet waar zijn. Net nu Claire aan de beurt is bij slijmspoor piept Gerben haar op, ze moet plotseling naar huis.![]()
Wil je je moleculen ook gaan laten verkleinen?quote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:03 schreef Dark het volgende:
Charlotte haar man heeft haar net opgepiept!
Ze heeft waarschijnlijk een uitnodiging gekregen van een vreemde mogendheid om een kernbom met haar handen te maken!
Na hoeveel weken?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:57 schreef BuffyJan het volgende:
OT Dennix zn single komt binnen op 57 in de single top 100
13 maart is zijn single uitgekomen.quote:
Over Lieke gesprokenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
En toch ben ik boos, Claire is altijd de klos, net als Lieke destijds.
Dat betekent dus echt dat er misschien 200 singles zijn verkochtquote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:57 schreef BuffyJan het volgende:
OT Dennix zn single komt binnen op 57 in de single top 100
joh neem t niet zo zwaar misschienbedoelt hij gewoon amandaquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Over Lieke gesproken![]()
Komt de postbode vanmorgen op mijn werk binnen en zegt tegen mij: Jij lijkt op de ene van DGK. Op Lieke.![]()
Hij moet aan mijn hoofd hebben gezien dat ik niet blij was met dit "compliment".
Ik lijk helemaal niet op Lieke!!! Ik heb donker haar, mijn haar is niet vlassig, maar dik, ik kijk niet scheel, ik heb bruine ogen. en ga zo maar door.
Hoe iemand zo het begin van de dag kan verzieken![]()
On-topic, waarom is claire de klos?
Waarschijnlijk ook nog door Dennis zelf gekocht, net als die voetballer zijn eigen shirts kooptquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:11 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Dat betekent dus echt dat er misschien 200 singles zijn verkocht
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:13 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
joh neem t niet zo zwaar misschienbedoelt hij gewoon amanda
Mosterd na de maaltijd zoals gewoonlijk. Maar ja, jij kunt het sneren niet laten.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:54 schreef Leandra het volgende:
Mooi, als iedereen dan ff in het juiste topic over die antilopes kan gaan zitten OH'en dan kan het hier weer over DGK gaan.... En als dat betekent dat er nix gebeurt in de COS, dan gebeurt er in de villa kennelijk ook nix, so be it, lekker belangrijk of een COS in een dag vol is.
Het is wel eng, want het is in een ander subforum van FOK! maar ze zijn iig in staat tot serieeel posten, want ze zijn al bij deeltje 20: Africam # 20, De Fok!poel, met leeuwen en andere roofdieren
Nou dat is veel te veel hoor. Als je t hebt over fysieke singles dan zal ie ws rond de 30 singles verkocht hebben om op die positie binnen te komen. Ik weet niet hoe dat zit met downloads, maar als ie de ene na de andere instore doet is t niet heel vreemdquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:11 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Dat betekent dus echt dat er misschien 200 singles zijn verkocht
Kijk eens in de spiegelquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Mosterd na de maaltijd zoals gewoonlijk. Maar ja, jij kunt het sneren niet laten.
Nou Amandaquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:09 schreef Deisyy het volgende:
die ligt of gewoon op bed te slapen of zit lekker achter in de lesautoquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou Amanda, Claire is aan de beurt voor een behandeling en plots moet slijmspoor Charlotte weg. Dat dus.
Claire en Wicawdo kunnen Brian nog steeds niet vinden.
Wat zijn instores?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:18 schreef BuffyJan het volgende:
Ben benieuwd hoe hard ie weer zakt als de instores voorbij zijn
Wat Jaap ook deed bij de Mediamarktquote:
Ah, ik dacht al zoiets.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:24 schreef BuffyJan het volgende:
Wat Jaap ook deed bij de Mediamarkt
Optreden en signeren! De manier om hoog in de charts binnen te komen. Mits er belangstelling voor is natuurlijk
hai Liekequote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Komt de postbode vanmorgen op mijn werk binnen en zegt tegen mij: Jij lijkt op de ene van DGK. Op Lieke.![]()
Hij moet aan mijn hoofd hebben gezien dat ik niet blij was met dit "compliment".
Ik lijk helemaal niet op Lieke!!! Ik heb donker haar, mijn haar is niet vlassig, maar dik, ik kijk niet scheel, ik heb bruine ogen. en ga zo maar door.
Queenie .... kalmeer tochquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
En toch ben ik boos, Claire is altijd de klos, net als Lieke destijds.
Dat klopt en je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:31 schreef Desii het volgende:
je hoeft je eigen niet druk te maken, want Claire snapt het toch allemaal wel...... nu jij nog
Jepquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah, ik dacht al zoiets.![]()
Toch nog een vraagje: Tellen downloads ook mee voor deze chart?
zeurkousquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Thanx, dat helpt hem dus ook al niet.quote:
Ik begin echt het idee te krijgen dat Claire 'niet helemaal goed' is.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat klopt en je hebt gelijk.![]()
Zelden zo'n domme doos gezien en maar wiebelen met dat hoofd.
Vooral omdat je weet dat Brian zoiets vroeg of laat een keer gaat gebruiken. Niet alleen dat bovenbeen-gedoe, maar ook dat andere.quote:
Of dat nu een zegen is, weet ik even niet. Ik ben ze wel beu eigenlijk. Dat lauwe gedoe nu. Het is gewoon de moeite niet meer waard om het te volgen. Doodzonde!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:39 schreef tuinfluiter het volgende:
11minuten post ,
Bron:Telegraaf, internet.)
RTL schrapt per direct enkele tv-programma's, al enige tijd een zakelijk conflict met de producent.
DGK gaat wel door tot 22 mei.![]()
Vanochtend wist hij al te melden dat, als hij in de buitenwereld is en iemand knijpt in de kont van Amanda (als provocatie hè), je je leven niet zeker bent. Ik kots op die latente homo en hoop dat een GS'r hem een neckschot geeft.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:54 schreef Gert het volgende:
Vooral omdat je weet dat Brian zoiets vroeg of laat een keer gaat gebruiken. Niet alleen dat bovenbeen-gedoe, maar ook dat andere.
hoe weet je dat ?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Vooral omdat je weet dat Brian zoiets vroeg of laat een keer gaat gebruiken. Niet alleen dat bovenbeen-gedoe, maar ook dat andere.
Niet alle geweldplegers worden veroordeeld en krijgen een strafblad (zie Brian). Ik denk overigens dat Brian wèl een strafblad heeft.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:18 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
hoe weet je dat ?
heeft hij een strafblad wegens geweldpleging ?
Zo, die blijft walgelijkquote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:25 schreef Lady-night het volgende:
Lieke op tv
http://www.101.tv/page/live
Een uurtje geleden was er anders een olifant.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:24 schreef tipsch het volgende:
* tipsch geniet van een hoop african wildlife geluiden, maar heeft vooralsnog geen dier voorbij zien komen
Streams net zo saai als gisteren? Ik heb ze al een tijdje niet meer, overigensquote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Een uurtje geleden was er anders een olifant.
De streams zijn vandaag zo saai dat ik er nog geen woord over heb gezegd.
Ik heb ze toch een flink aantal uurtjes draaiende gehad, en er valt gewoon niets te melden zoals je hier merkt. Nu bijvoorbeeld zit Jaap weer achter de computer, en gaan Brian en Ricardo de sauna in. Eerder zat Claire langdurig te wiebelen achter de draaitafel, en daarna weer aan de keukentafel.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:39 schreef tipsch het volgende:
[..]
Streams net zo saai als gisteren? Ik heb ze al een tijdje niet meer, overigens![]()
* tipsch zet een zonnebril op - wildlife uh
Nou, dat moet je niet zeggen hoor. Brian zegt dat ie mensen motiveert om mee te doen aan de traning van Carlos, wat is het toch een schat en motivator, de wereld ligt aan zijn voeten. De derde wereld kan niet wachten op het moment dat de "saviour" vrijgelaten wordt.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:54 schreef Disana het volgende:
Het is echt niks, en het zal misschien wel zo blijven.
Maar serieus. Hij is nu anderhalf jaar over het paard getild en in de watten gelegd. Maar wat denk je wat er van hem overblijft als hij weer buiten is. Ik denk dat hij zelfs met een miljoen niet meer voor zal stellen dan wat hij voor De Kooi was: een laffe loser.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, dat moet je niet zeggen hoor. Brian zegt dat ie mensen motiveert om mee te doen aan de traning van Carlos, wat is het toch een schat en motivator, de wereld ligt aan zijn voeten. De derde wereld kan niet wachten op het moment dat de "saviour" vrijgelaten wordt.![]()
![]()
Niks, noppes, nada. Hij gaat keihard op zijn Breukelse bek.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:06 schreef Disana het volgende:
Maar serieus. Hij is nu anderhalf jaar over het paard getild en in de watten gelegd. Maar wat denk je wat er van hem overblijft als hij weer buiten is. Ik denk dat hij zelfs met een miljoen niet meer voor zal stellen dan wat hij voor De Kooi was: een laffe loser.
Haha, ik dacht ongeveer hetzelfde. Vond het meer zo'n oerwoudvogel.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:17 schreef Dementor het volgende:
Brian krijst als een aap terwijl hij het zwembad in duikt, ik hoef die africa streams dus niet te kijken.
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:17 schreef Dementor het volgende:
Brian krijst als een aap terwijl hij het zwembad in duikt, ik hoef die africa streams dus niet te kijken.
Hij zag zijn piemel....spannend.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:18 schreef joep.t het volgende:
volgens mij ziet brian rico wel zitten
Ik snap niet dat ze nog een kok inhuren, voor del kapot gebakken ossehaas en voor de rest mcdonalds past beter in het huidige concept.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:28 schreef beequeen het volgende:
Een nieuwe kok in huis en niemand om hem te verwelkomen, classy.
Van de FEBOquote:
Ze loopt vast tussen de waterstralen door?.Stel je voor dat de pruik nat word...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:46 schreef Eg_Wel het volgende:
Unieke streams op het moment!! Amanda staat onder de douche!! En al langer dan 1 minuut!
En is de douche ook áán?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:46 schreef Eg_Wel het volgende:
Unieke streams op het moment!! Amanda staat onder de douche!! En al langer dan 1 minuut!
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Van de FEBO![]()
Ik zit niet te wachten op dit soort beelden, jij wel?
[ afbeelding ]
Daar leek het wel op!!!quote:
ik denk dat jij ook een strafblad heb .......quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:23 schreef tipsch het volgende:
[..]
Niet alle geweldplegers worden veroordeeld en krijgen een strafblad (zie Brian). Ik denk overigens dat Brian wèl een strafblad heeft.
...en nog veel meer wat we hebben kunnen zien. Je mag je terecht afvragen of dat wat we niet kunnen/mogen zien van die stinkrat, niet nog vele malen erger is.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:00 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ik denk dat jij ook een strafblad heb .......![]()
btw geweldpleging van brian
douche incidentje en kickbox fightje ?
jaajjajajajajajaj
borrrrrriiiing
Ik kan me nu ook ontzettend ergeren aan zijn passiviteit. Gek, had ik nooit maar nu wel.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:02 schreef beequeen het volgende:
Wat een schoft is Jaap ook. Niks de kok helpen, alleen proeven en boeren. Hij zit inmiddels alweer in het kantoor en kokkie staat alleen in de keuken. Onbegrijpelijk dat er überhaubt nog een kok wil komen daar, ze konden wat mij betreft mij de bout hachelen.
Als ze drie man kan vinden die tegelijk even willen helpen sjorren vast welquote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:04 schreef Smash-it het volgende:
Gaat amanda dat blousje nog dichtknopen?
Passiviteit die lijkt voort te komen uit een aanstekelijke onverschilligheid.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik kan me nu ook ontzettend ergeren aan zijn passiviteit. Gek, had ik nooit maar nu wel.
Omdat we actie hadden verwacht,ik erger me ook al aan iedereen daar.Dan is BB nog spannenderquote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik kan me nu ook ontzettend ergeren aan zijn passiviteit. Gek, had ik nooit maar nu wel.
wat we niet hebben gezien hebben we niet gezien simpelquote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:04 schreef tipsch het volgende:
[..]
...en nog veel meer wat we hebben kunnen zien. Je mag je terecht afvragen of dat wat we niet kunnen/mogen zien van die stinkrat, niet nog vele malen erger is.![]()
Misschien is dat het wel, ja. De laatste maanden, dan zou je verwachten dat er even keihard gespeeld gaat worden. De eerste 2 maanden waren spannender dan dit. Het beleefde, we zitten het met z'n allen wel uit na alles wat er daar is gebeurd, is zo'n anticlimax.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:13 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Omdat we actie hadden verwacht,ik erger me ook al aan iedereen daar.Dan is BB nog spannender
Mag je allemaal denken, ik denk van niet. Het lijkt erop dat je het doucheincident niet gezien hebt.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:13 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
wat we niet hebben gezien hebben we niet gezien simpel
wat ik denk dat huub achter de schermen veel geweldadiger is geweest dan brian
de rest
iemand de douche induwen ja heeeeeeeeeelll errrug
... Heb je alle overige dingen waaruit ook blijkt dat hij een agressieve hufter is, al op een rijtje gezet? Toe maar!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:13 schreef Nomrc2 het volgende:
na trapje in de ring
heel kickbox nl heeft gezegt dat dat vrij normaal is voor newbee
alleen het opeisen van de overwinning was not done
Te erg toch, wie verzint zoiets?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:18 schreef Disana het volgende:
Wat ziet Claire er lomp uit in dat jurkje.
denk dat hupert z'n lijstje langer isquote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:19 schreef tipsch het volgende:
[..]
Mag je allemaal denken, ik denk van niet. Het lijkt erop dat je het doucheincident niet gezien hebt.![]()
[..]
... Heb je alle overige dingen waaruit blijkt dat hij een agressieve hufter is, al op een rijtje gezet? Toe maar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |