Laters Desiiquote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:02 schreef Desii het volgende:
[..]
okeeeej.... slavendrijver
photobucket doet een beetje vreemd.... soms staat tie der wel en soms staat die der niet..... das dan wel weer grappig... ivm saaie streams kunnen we veel F5-en.... yeahhhh![]()
Ga maar een potje kolonisten, das boeiender..... laterssss
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:05 schreef avonne het volgende:
[..]
he, ja!
Gewoon om nostalgische redenen: the good old days dat je uren in spanning aan een streamlock zat gekluisterd
Briantilliaans antwoord:quote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:11 schreef Borga het volgende:
[..]
Briantilliaans antwoord:
Ooit geschoten is altijd nog een keer proberen.
Wat een sukkel..... ik had Huub aardig hoog staan, maar als hij (de zgn. intelligente speler) gaat trouwen met zo'n muts...... tssss dan ben je een behoorlijke loserquote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:09 schreef Leandra het volgende:
Hoorde ik Claire net niet iets roepen over een waarzegger??
Zou ze willen weten of haar voorgenomen huwelijk met Huub langer dan een jaar gaat duren?
Over dat huwelijk gesproken: ik ben benieuwd of Huub op huwelijkse voorwaarden wil trouwen
ja want wie niet waagt, heeft nooit geschoten.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:11 schreef Borga het volgende:
[..]
Briantilliaans antwoord:
Ooit geschoten is altijd nog een keer proberen.
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:12 schreef chufi het volgende:
Claire begint over Mayday... Waar kent ze die dan van ? Van de Plasma?
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:05 schreef avonne het volgende:
[..]
he, ja!
Gewoon om nostalgische redenen: the good old days dat je uren in spanning aan een streamlock zat gekluisterd
Sowieso: als je bereid bent voor de kijkcijfers een echt huwelijk te sluiten (en daarmee je kans op winst te verhogen) dan vind ik dat al een triest gegeven....quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:12 schreef Desii het volgende:
[..]
Wat een sukkel..... ik had Huub aardig hoog staan, maar als hij (de zgn. intelligente speler) gaat trouwen met zo'n muts...... tssss dan ben je een behoorlijke loser
off topic: niemand wil mijn favouriete veld meespelen (catan)... het zit me gewoon niet mee![]()
Duh, echt nietquote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:19 schreef Lady-night het volgende:
B&A hebben weer vakantie????
O ja anale wurgsx....hard werkenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Duh, echt niet![]()
Die hebben zich net helemaal sufgeneukt, wat nou vakantie?!
Is ook zo....quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:23 schreef Borga het volgende:
De Dweil Het Dweiltje: ''En je bent natuurlijk een hele lieve meid''.
CL air E: '' Mmmm., zeker weten''.
Bedtime indeedquote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is geen vakantie, dat is een feestje...
Daarom heb ik r lievr en camra op.....kan ik nog tijdig 112 bellen mocht het mis gaanquote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is geen vakantie, dat is een feestje...
Mits het goed gebeurt
Als Brian haar net niet helemaal wurgt bedoel je?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:30 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Daarom heb ik r lievr en camra op.....kan ik nog tijdig 112 bellen mocht het mis gaan
Maar zo saaiquote:
Dus datquote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als Brian haar net niet helemaal wurgt bedoel je?
Truste Desiiquote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:37 schreef Desii het volgende:
kut.... het zat erin.... net op het nippertje een potje verloren..
Ga mijn bed maar in....... hopelijk heb ik morgen een betere dag
Truste
Is ook zo...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:39 schreef mootie het volgende:
Claire vindt Amanda en Brian een onwiiiiiiiijs leuk stel......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |