quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:38 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Hier de huidige stand van zaken op S3
Maar ze rookt wel met stijl toch ...?quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:36 schreef Guuskeee het volgende:
ik kan me niet voorstellen dat claire aan iets anders sterft dan longkanker... dat wijf heeft echt constant een kankerstokkie in dr klauw
[ afbeelding ]
vind er niks stijlvols aanquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ze rookt wel met stijl toch ...?
[ afbeelding ]
ja stijl...quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ze rookt wel met stijl toch ...?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:31 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik denk dat mamanda er na een jaar of 10 mee opgehouden is amanda uit te leggen welke kant koud water is en welke kant heet water...
ik begin een hekel te ontwikkelen aan alles aan der.........quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:48 schreef Guuskeee het volgende:
wat een tod die claire...
[ afbeelding ]
Ik ben het ook zo zat! Ik vind alles zo NEP! Ik duik nu me nest in!quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:51 schreef Desii het volgende:
[..]
ik begin een hekel te ontwikkelen aan alles aan der.........![]()
of misschien heb ik gewoon mijn dag niet vandaag.... kweet ut ook niet
Truste Petraaquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ben het ook zo zat! Ik vind alles zo NEP! Ik duik nu me nest in!
eehmmm... [DGK] [COS OP'S] Openings Posten ???quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:51 schreef Desii het volgende:
[..]
ik begin een hekel te ontwikkelen aan alles aan der.........![]()
of misschien heb ik gewoon mijn dag niet vandaag.... kweet ut ook niet
fuck ja, zal wel copyright op zitten of zo...quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:56 schreef Leandra het volgende:
WTF?? Het plaatje in de OP doet het niet meer?![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:53 schreef Leandra het volgende:
Ik heb stream 2 aan staan maar op een of andere manier is het niet meer dan een beetje achtergrond geneuzel.... toch stom dat je mensen hoort praten en dat je geen zin hebt om te luisteren waar het over gaat
jij blijft maar doorgaanquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:59 schreef Borga het volgende:
Redactie, mogen wij één stream op het zwembad
De neukende eendjes drijven in de vijver hoor !quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:59 schreef Borga het volgende:
Hij doet het nu idd weer niet..... flauw gedoe..... zo snel kan dat toch niet gaan? Er stond geen enkele Brady connectie in de linkquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:56 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
fuck ja, zal wel copyright op zitten of zo...
Katjesquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op de voorgrond zie je toch een prachtige decoratie met wat takken en tulpen....
okeeeej.... slavendrijverquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:56 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
eehmmm... [DGK] [COS OP'S] Openings Posten ???
en op http://nl.tinypic.com/ ?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij doet het nu idd weer niet..... flauw gedoe..... zo snel kan dat toch niet gaan? Er stond geen enkele Brady connectie in de link
he, ja!quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:59 schreef Borga het volgende:
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:02 schreef Desii het volgende:
[..]
okeeeej.... slavendrijver
photobucket doet een beetje vreemd.... soms staat tie der wel en soms staat die der niet..... das dan wel weer grappig... ivm saaie streams kunnen we veel F5-en.... yeahhhh![]()
Ga maar een potje kolonisten, das boeiender..... laterssss
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |