Truste dan maar Ruudquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoi Mokum.![]()
Ik ga nou echt naar mijn nest![]()
Als ze er 5 minuten onder gestaan heeft dan is dat een record....... normaal is ze sneller klaarquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:21 schreef booo het volgende:
Heeft Amanda nou net gedouched? In vijf minuten?
Ohhh, wat een ramp.quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze er 5 minuten onder gestaan heeft dan is dat een record....... normaal is ze sneller klaar
Waarvan 4 minuten het water al loopt..en er 1 minuut overblijft dat ze er echt onder staatquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:21 schreef booo het volgende:
5 minuten ??? ONMOGELIJKquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:21 schreef booo het volgende:
wat zal die stinken..............al die ongewassen plekjesquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:26 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Waarvan 4 minuten het water al loopt..en er 1 minuut overblijft dat ze er echt onder staat![]()
althans....half onder staat
ik kan me niet voorstellen dat dr pruik nat is geworden.quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:26 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Waarvan 4 minuten het water al loopt..en er 1 minuut overblijft dat ze er echt onder staat![]()
Ja ach... Amanda d'r moeder vond het kennelijk belangrijker d'r dochters te leren hoe ze met hun opgepompte borsten en hun billen moesten zwaaien dan hoe ze ze schoon moesten houden...quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:25 schreef booo het volgende:
[..]
Ohhh, wat een ramp.
En Tommy is écht leuk!
Maar heeft er ook echt nog nooit iemand iets van gezegd? Per ongeluk of zo?quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:26 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Hallo Brian likt haar elke avond schoon!!!quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja ach... Amanda d'r moeder vond het kennelijk belangrijker d'r dochters te leren hoe ze met hun opgepompte borsten en hun billen moesten zwaaien dan hoe ze ze schoon moesten houden...
niemand heeft zin in die slaemmer van Aman...quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:28 schreef booo het volgende:
[..]
Maar heeft er ook echt nog nooit iemand iets van gezegd? Per ongeluk of zo?
Oeps, vergeten... is hij al op Salmonella getest??quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Hallo Brian likt haar elke avond schoon!!!
Wat denk jezelf???? Kindje van God, die zeg je niets!quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:28 schreef booo het volgende:
[..]
ik denk dat mamanda er na een jaar of 10 mee opgehouden is amanda uit te leggen welke kant koud water is en welke kant heet water...quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja ach... Amanda d'r moeder vond het kennelijk belangrijker d'r dochters te leren hoe ze met hun opgepompte borsten en hun billen moesten zwaaien dan hoe ze ze schoon moesten houden...
Neuh, sterker nog: Amanda schept er een satanisch genoegen in andere vrouwen in dat kot te verwijten dat ze stinken... en dan op de lagere school manier: vies stinkwijf, je bent goor, je stinkt, je .... stinkt enz.quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:28 schreef booo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:31 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik denk dat mamanda er na een jaar of 10 mee opgehouden is amanda uit te leggen welke kant koud water is en welke kant heet water...
Nee nooit...dat is heel normaal hoor...quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:28 schreef booo het volgende:
[..]
Ik denk dat je het dan nog overschat...quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:31 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik denk dat mamanda er na een jaar of 10 mee opgehouden is amanda uit te leggen welke kant koud water is en welke kant heet water...
*drukt peuk uit*quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:36 schreef Guuskeee het volgende:
ik kan me niet voorstellen dat claire aan iets anders sterft dan longkanker... dat wijf heeft echt constant een kankerstokkie in dr klauw
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |