Van de FEBOquote:
Ze loopt vast tussen de waterstralen door?.Stel je voor dat de pruik nat word...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:46 schreef Eg_Wel het volgende:
Unieke streams op het moment!! Amanda staat onder de douche!! En al langer dan 1 minuut!
En is de douche ook áán?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:46 schreef Eg_Wel het volgende:
Unieke streams op het moment!! Amanda staat onder de douche!! En al langer dan 1 minuut!
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Van de FEBO![]()
Ik zit niet te wachten op dit soort beelden, jij wel?
[ afbeelding ]
Daar leek het wel op!!!quote:
ik denk dat jij ook een strafblad heb .......quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:23 schreef tipsch het volgende:
[..]
Niet alle geweldplegers worden veroordeeld en krijgen een strafblad (zie Brian). Ik denk overigens dat Brian wèl een strafblad heeft.
...en nog veel meer wat we hebben kunnen zien. Je mag je terecht afvragen of dat wat we niet kunnen/mogen zien van die stinkrat, niet nog vele malen erger is.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:00 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ik denk dat jij ook een strafblad heb .......![]()
btw geweldpleging van brian
douche incidentje en kickbox fightje ?
jaajjajajajajajaj
borrrrrriiiing
Ik kan me nu ook ontzettend ergeren aan zijn passiviteit. Gek, had ik nooit maar nu wel.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:02 schreef beequeen het volgende:
Wat een schoft is Jaap ook. Niks de kok helpen, alleen proeven en boeren. Hij zit inmiddels alweer in het kantoor en kokkie staat alleen in de keuken. Onbegrijpelijk dat er überhaubt nog een kok wil komen daar, ze konden wat mij betreft mij de bout hachelen.
Als ze drie man kan vinden die tegelijk even willen helpen sjorren vast welquote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:04 schreef Smash-it het volgende:
Gaat amanda dat blousje nog dichtknopen?
Passiviteit die lijkt voort te komen uit een aanstekelijke onverschilligheid.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik kan me nu ook ontzettend ergeren aan zijn passiviteit. Gek, had ik nooit maar nu wel.
Omdat we actie hadden verwacht,ik erger me ook al aan iedereen daar.Dan is BB nog spannenderquote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik kan me nu ook ontzettend ergeren aan zijn passiviteit. Gek, had ik nooit maar nu wel.
wat we niet hebben gezien hebben we niet gezien simpelquote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:04 schreef tipsch het volgende:
[..]
...en nog veel meer wat we hebben kunnen zien. Je mag je terecht afvragen of dat wat we niet kunnen/mogen zien van die stinkrat, niet nog vele malen erger is.![]()
Misschien is dat het wel, ja. De laatste maanden, dan zou je verwachten dat er even keihard gespeeld gaat worden. De eerste 2 maanden waren spannender dan dit. Het beleefde, we zitten het met z'n allen wel uit na alles wat er daar is gebeurd, is zo'n anticlimax.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:13 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Omdat we actie hadden verwacht,ik erger me ook al aan iedereen daar.Dan is BB nog spannender
Mag je allemaal denken, ik denk van niet. Het lijkt erop dat je het doucheincident niet gezien hebt.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:13 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
wat we niet hebben gezien hebben we niet gezien simpel
wat ik denk dat huub achter de schermen veel geweldadiger is geweest dan brian
de rest
iemand de douche induwen ja heeeeeeeeeelll errrug
... Heb je alle overige dingen waaruit ook blijkt dat hij een agressieve hufter is, al op een rijtje gezet? Toe maar!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:13 schreef Nomrc2 het volgende:
na trapje in de ring
heel kickbox nl heeft gezegt dat dat vrij normaal is voor newbee
alleen het opeisen van de overwinning was not done
Te erg toch, wie verzint zoiets?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:18 schreef Disana het volgende:
Wat ziet Claire er lomp uit in dat jurkje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |