Deze muts switcht zo nu en dan.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:43 schreef Disana het volgende:
Volgens mij zit je tegen dovemansoren te praten hoor... we zitten allemaal naar de antilopes te kijken
Hoe heet het schoonheidsinstituut van Charlotte?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Een echte miracle worker dat slijmspoor.
Alsje.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:52 schreef Dark het volgende:
Hoe heet het schoonheidsinstituut van Charlotte?
Thnx dearquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alsje.![]()
House of Beauty.
Het zal ook niet waar zijn. Net nu Claire aan de beurt is bij slijmspoor piept Gerben haar op, ze moet plotseling naar huis.![]()
Wil je je moleculen ook gaan laten verkleinen?quote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:03 schreef Dark het volgende:
Charlotte haar man heeft haar net opgepiept!
Ze heeft waarschijnlijk een uitnodiging gekregen van een vreemde mogendheid om een kernbom met haar handen te maken!
Na hoeveel weken?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:57 schreef BuffyJan het volgende:
OT Dennix zn single komt binnen op 57 in de single top 100
13 maart is zijn single uitgekomen.quote:
Over Lieke gesprokenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
En toch ben ik boos, Claire is altijd de klos, net als Lieke destijds.
Dat betekent dus echt dat er misschien 200 singles zijn verkochtquote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:57 schreef BuffyJan het volgende:
OT Dennix zn single komt binnen op 57 in de single top 100
joh neem t niet zo zwaar misschienbedoelt hij gewoon amandaquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Over Lieke gesproken![]()
Komt de postbode vanmorgen op mijn werk binnen en zegt tegen mij: Jij lijkt op de ene van DGK. Op Lieke.![]()
Hij moet aan mijn hoofd hebben gezien dat ik niet blij was met dit "compliment".
Ik lijk helemaal niet op Lieke!!! Ik heb donker haar, mijn haar is niet vlassig, maar dik, ik kijk niet scheel, ik heb bruine ogen. en ga zo maar door.
Hoe iemand zo het begin van de dag kan verzieken![]()
On-topic, waarom is claire de klos?
Waarschijnlijk ook nog door Dennis zelf gekocht, net als die voetballer zijn eigen shirts kooptquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:11 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Dat betekent dus echt dat er misschien 200 singles zijn verkocht
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:13 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
joh neem t niet zo zwaar misschienbedoelt hij gewoon amanda
Mosterd na de maaltijd zoals gewoonlijk. Maar ja, jij kunt het sneren niet laten.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:54 schreef Leandra het volgende:
Mooi, als iedereen dan ff in het juiste topic over die antilopes kan gaan zitten OH'en dan kan het hier weer over DGK gaan.... En als dat betekent dat er nix gebeurt in de COS, dan gebeurt er in de villa kennelijk ook nix, so be it, lekker belangrijk of een COS in een dag vol is.
Het is wel eng, want het is in een ander subforum van FOK! maar ze zijn iig in staat tot serieeel posten, want ze zijn al bij deeltje 20: Africam # 20, De Fok!poel, met leeuwen en andere roofdieren
Nou dat is veel te veel hoor. Als je t hebt over fysieke singles dan zal ie ws rond de 30 singles verkocht hebben om op die positie binnen te komen. Ik weet niet hoe dat zit met downloads, maar als ie de ene na de andere instore doet is t niet heel vreemdquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:11 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Dat betekent dus echt dat er misschien 200 singles zijn verkocht
Kijk eens in de spiegelquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Mosterd na de maaltijd zoals gewoonlijk. Maar ja, jij kunt het sneren niet laten.
Nou Amandaquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:09 schreef Deisyy het volgende:
die ligt of gewoon op bed te slapen of zit lekker achter in de lesautoquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou Amanda, Claire is aan de beurt voor een behandeling en plots moet slijmspoor Charlotte weg. Dat dus.
Claire en Wicawdo kunnen Brian nog steeds niet vinden.
Wat zijn instores?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:18 schreef BuffyJan het volgende:
Ben benieuwd hoe hard ie weer zakt als de instores voorbij zijn
Wat Jaap ook deed bij de Mediamarktquote:
Ah, ik dacht al zoiets.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:24 schreef BuffyJan het volgende:
Wat Jaap ook deed bij de Mediamarkt
Optreden en signeren! De manier om hoog in de charts binnen te komen. Mits er belangstelling voor is natuurlijk
hai Liekequote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Komt de postbode vanmorgen op mijn werk binnen en zegt tegen mij: Jij lijkt op de ene van DGK. Op Lieke.![]()
Hij moet aan mijn hoofd hebben gezien dat ik niet blij was met dit "compliment".
Ik lijk helemaal niet op Lieke!!! Ik heb donker haar, mijn haar is niet vlassig, maar dik, ik kijk niet scheel, ik heb bruine ogen. en ga zo maar door.
Queenie .... kalmeer tochquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
En toch ben ik boos, Claire is altijd de klos, net als Lieke destijds.
Dat klopt en je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:31 schreef Desii het volgende:
je hoeft je eigen niet druk te maken, want Claire snapt het toch allemaal wel...... nu jij nog
Jepquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah, ik dacht al zoiets.![]()
Toch nog een vraagje: Tellen downloads ook mee voor deze chart?
zeurkousquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Thanx, dat helpt hem dus ook al niet.quote:
Ik begin echt het idee te krijgen dat Claire 'niet helemaal goed' is.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat klopt en je hebt gelijk.![]()
Zelden zo'n domme doos gezien en maar wiebelen met dat hoofd.
Vooral omdat je weet dat Brian zoiets vroeg of laat een keer gaat gebruiken. Niet alleen dat bovenbeen-gedoe, maar ook dat andere.quote:
Of dat nu een zegen is, weet ik even niet. Ik ben ze wel beu eigenlijk. Dat lauwe gedoe nu. Het is gewoon de moeite niet meer waard om het te volgen. Doodzonde!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:39 schreef tuinfluiter het volgende:
11minuten post ,
Bron:Telegraaf, internet.)
RTL schrapt per direct enkele tv-programma's, al enige tijd een zakelijk conflict met de producent.
DGK gaat wel door tot 22 mei.![]()
Vanochtend wist hij al te melden dat, als hij in de buitenwereld is en iemand knijpt in de kont van Amanda (als provocatie hè), je je leven niet zeker bent. Ik kots op die latente homo en hoop dat een GS'r hem een neckschot geeft.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:54 schreef Gert het volgende:
Vooral omdat je weet dat Brian zoiets vroeg of laat een keer gaat gebruiken. Niet alleen dat bovenbeen-gedoe, maar ook dat andere.
hoe weet je dat ?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Vooral omdat je weet dat Brian zoiets vroeg of laat een keer gaat gebruiken. Niet alleen dat bovenbeen-gedoe, maar ook dat andere.
Niet alle geweldplegers worden veroordeeld en krijgen een strafblad (zie Brian). Ik denk overigens dat Brian wèl een strafblad heeft.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:18 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
hoe weet je dat ?
heeft hij een strafblad wegens geweldpleging ?
Zo, die blijft walgelijkquote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:25 schreef Lady-night het volgende:
Lieke op tv
http://www.101.tv/page/live
Een uurtje geleden was er anders een olifant.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:24 schreef tipsch het volgende:
* tipsch geniet van een hoop african wildlife geluiden, maar heeft vooralsnog geen dier voorbij zien komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |