hier in het zuidfriesland schijnt het zonnetje nog.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Denk je dat de rijles doorgaat? Hier, 030, komt de sneeuw met bakken uit de lucht.
Het zal wel plaatselijk zijn.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:55 schreef SIRA het volgende:
Hier is het hartstikke mooi weer (026), heerlijk zonnetje ..
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:59 schreef fredfik het volgende:
hoe zit het met de trouwplannen?
Huh, ze heeft gezegd dat het een live uitzending is zondag.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Amanda schijnt later vandaag naar de opnames van "Spuiten en Slikken" te gaan.
Weet het niet 100% zeker hoor, ze zat net aan de ontbijttafel het rooster te lezen,quote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huh, ze heeft gezegd dat het een live uitzending is zondag.
Dat meen je toch niet ???? Ik vind het werkelijk een verschrikking, alles is mooi, iedereen is lief (vooral B en A), en ze begrijpt alles. Het lijkt Claire wel, die vindt B en A ook zo'n leuk stel.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:33 schreef Desii het volgende:
grappig... slijmlotte in tha house, Huub uit tha house en de mute-knop wordt driftig gehanteerd![]()
Toch vind ik Slijmlotte wel meevallen als ze maar niet in gesprek is met B&A
Is er dan net zoals bij de eerste half jaardag en eerste jaardag een brief binnengekomen waarin staat dat ze mensen mogen uitnodigen of zelfs weer de villa mogen verlaten? Of neemt de febo daar ook geen moeite meer voor om dit publieklijk kennbaar te maken.te maken en wordt dit gewoon achter bekokstoofd?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Schakelfoutje bij de regie. Beeld en geluid op de keukentafel en je hoort tevens Brian die in de private belt met de redactie. Hij wil terugkoppeling op z'n vragen. Hij weet nog steeds niet hoevel bezoek hij mag uitnodigen. Heeft de maken met z'n 18 maanden in de villa.
geutmeurning Roevka,quote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Is er dan net zoals bij de eerste half jaardag en eerste jaardag een brief binnengekomen waarin staat dat ze mensen mogen uitnodigen of zelfs weer de villa mogen verlaten? Of neemt de febo daar ook geen moeite meer voor om dit publieklijk kennbaar te maken.te maken en wordt dit gewoon achter bekokstoofd?
Goedemorgen iedereen.
Ik weet het wel zeker. Deze week hebben ze weer genoeg materiaal verkregen door de Palmagate. Dit gaat ook echt niet meer veranderen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:57 schreef Desii het volgende:
[..]
*zucht* vrees dat de saaiste maanden ooit zijn aangebroken
Zowel Claire als Charlotte zitten vol met loze opmerkingen 'is ook zo' aan de lopende band.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet ???? Ik vind het werkelijk een verschrikking, alles is mooi, iedereen is lief (vooral B en A), en ze begrijpt alles. Het lijkt Claire wel, die vindt B en A ook zo'n leuk stel.
Het lijkt erop die iedereen te bang is om te winnen. Als Jaap en Huub nog langer wachten met hun terror is het zo 22 mei. Als ze te lang wachten met het aanpakken van B en A is het gewoon te laat. Je kunt er op wachten dat wannneer B en A pas de laatste maand worden aangepakt het veel symphatie stemmen voor B en A zal opleveren in een eventuele SMS finale. Ik geloof er niets van dat B en/of A in de laatste maand zullen flippen en dan ook villa moeten verlaten.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:57 schreef Desii het volgende:
[..]
geutmeurning Roevka,
Er is geen brief over binnen gekomen.... vind het ook allemaal wat overdreven, zeker nu er een einddatum in zicht is....
wat mij betreft gaat niemand meer naar buiten en geen gastspelers naar binnen ........ stuur Klara maar naar huis en laat de terror beginnen
*zucht* vrees dat de saaiste maanden ooit zijn aangebroken
geen idee, alles gemute...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:11 schreef SIRA het volgende:
even OT, hebben jullie ook af en toe een "echo" in de streams?
Complimenten dat je het zo lang hebt volgehouden. Het lezen is net zo erg als het luisteren naar die 3, verschrikkelijk dus.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:26 schreef AnTjUh het volgende:
ow en viola holt heeft tegen brian gezegt ga niet steeds verontschuldigen voor je gedrag
dat is zo'n topwijf zegt amanda gelijk
tis weer genoeg geweest nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |