Misschien dat Eurosport zometeen nog Jankovic-Davenport uitzendt, maar verder wordt het diep nachtwerk ja.quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat was het ook voor vandaag dus, jammer. Of zit ik mis?
Ik hoop dat Jankovic even orde op zaken stelt met Lindsayquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:33 schreef Ambrosius het volgende:
Davenport-Jankovic dus live op Eurosport, toch nog maar even aanzetten. Kan best een leuke match worden.
Nadal speelt vanavond helemaal niet; dat is pas morgen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 08:19 schreef jojomen4 het volgende:
Mooi dat Rafa weer gewonnen heeft. Hoop dat die het nu iig tot de finale vol kan houden. Vanavond zal ik maar wakker blijven om z`n pot te zien.
Een paar posts hierboven staat het tijdschemaquote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:25 schreef TubewayDigital het volgende:
waar en hoe laat op TV vanavond? Wil graag kijken
Halve finales zijn allebei morgen, finale zondag.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:00 schreef hayrabet het volgende:
een vraagje? wanneer is de finale? morgen speelt nadal en djokovic dus nalbandian/fish fed/haas niet.
dus speelt zondag hv fed/haas/ - nal/fish en wanneer de finale?
Wie zegt dat de tweede SF niet morgen is?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:00 schreef hayrabet het volgende:
een vraagje? wanneer is de finale? morgen speelt nadal en djokovic dus nalbandian/fish fed/haas niet.
dus speelt zondag hv fed/haas/ - nal/fish en wanneer de finale?
Wordt een mooie sport zondag met de 2 toppers in Engeland en daarna de tennis finale.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wie zegt dat de tweede SF niet morgen is?
De finales (mannen en vrouwen) zijn allebei zondag vanaf 20.00 NL tijd volgens de website van het toernooi.
Veel plezier tim! Wel Valladolid hard toejuichen he!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:52 schreef Tim86 het volgende:
Na vandaag is het afgelopen voor mij wat dit toernooi betreft..dan zit ik lekker t/m maandag in Barcelona
Oké, irritant, helemaal als je het wilt opnemen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:59 schreef Ambrosius het volgende:
@ FedererFan: niet, dat schema van Sport 1 is er niet, ze zeggen ook altijd "op Sport 1 Extra", zelf maar uitzoeken welk kanaal.
TOP !!!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:52 schreef Tim86 het volgende:
Na vandaag is het afgelopen voor mij wat dit toernooi betreft..dan zit ik lekker t/m maandag in Barcelona
En eerst nog Federer-Haas.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:39 schreef hayrabet het volgende:
ik begrijp het, heb nu al zin in nalbandian federer. eerst nog nalbandian - fish
![]()
Misschien kun je het via bet365.com proberen. Ik zag dat Haase tegen Tipsarevic speelt. Maar in welk toernooi is dat?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:47 schreef kevin_ het volgende:
Is Haase nog ergens te volgen?
BMW Tennis Champ (Challenger)quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Misschien kun je het via bet365.com proberen. Ik zag dat Haase tegen Tipsarevic speelt. Maar in welk toernooi is dat?
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:36 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb net een account geopend op bet365.com. Heel simpel.
Gewoon naar bet365.com, gratis account aanmaken, en dan de wedstrijd kiezen die je wilt zien.
Ben nu naar Nalbandian- Fish aan het kijken.
Het enige wat ik niet weet, is hoe ik het beeld groter kan krijgen. Het is wel te doen, maar geen full screen. Weet iemand van jullie hoe dat moet?
Ik mis volgens mij watquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:56 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Moppie, hier kan je dat beter vragen![]()
[Tennis] ATP Masters + WTA Indian Wells #3
Dit is het ATP master topic, mijn linkje is het ATP topic !!!quote:
Ach soquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:06 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dit is het ATP master topic, mijn linkje is het ATP topic !!!
Daar kun je alles over iedereen vragen, snap je ?
Ps. Vragen over vrouwen zijn daar verboden
Blijkbaar wel, ik heb opgegeven dat ik uit de Nederlandse Antillen kom.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Dat kan toch niet van uit Nederland ????
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:03 schreef kleinzusje het volgende:
Nalby laat je niet breken door die lelijke goudvis
Thanks, waar lees je dat? Op Wimbledon vond ik het jammer; nu ben ik er blij mee. Kan ik tenminste op tijd naar bed.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:24 schreef Ambrosius het volgende:
Haas heeft zich teruggetrokken.
Net als op Wimbledon voor z'n wedstrijd tegen Federer.
Kapt hij ermee?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:24 schreef Ambrosius het volgende:
Haas heeft zich teruggetrokken.
Net als op Wimbledon voor z'n wedstrijd tegen Federer.
Betfair forum.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Thanks, waar lees je dat? Op Wimbledon vond ik het jammer; nu ben ik er blij mee. Kan ik tenminste op tijd naar bed.
Waar de neuk heb jij het over? Toch niet over Haase hè. Dit is het Masters topic en sinds wanneer speelt hij in de QF tegen Federerquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:29 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Kapt hij ermee?
Hij speelt nog gewoon de 3e set hoor.
Coverage delayed.
Doe is normaal, maar je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waar de neuk heb jij het over? Toch niet over Haase hè. Dit is het Masters topic en sinds wanneer speelt hij in de QF tegen Federer?
quote:
Gewoon op de toernooisite: http://www.pacificlifeopen.com/1/news/newsarticle_807.aspquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:53 schreef Federer-fan het volgende:
Is er al een officiële bevestiging dat Haas zich heeft teruggetrokken? Op internet zie ik verder nog niets.
Oké, bedankt, ik had gekeken maar had het nog niet gevonden. Klopt het dat dit voor Federer niet telt als overwinning maar dat hij wel gewoon de punten krijgen voor de wereldranglijst voor het bereiken van de halve finale?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gewoon op de toernooisite: http://www.pacificlifeopen.com/1/news/newsarticle_807.asp
Nalby ligt eruit.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:05 schreef kleinzusje het volgende:
TB
Nalby wat doe je![]()
Geef het niet weg nu !!!!
onzin !!!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:11 schreef Ambrosius het volgende:
Bandy moest er ook wel een keer uit na 2 ontsnappingen.
Nee, het niveau was gewoon niet goed genoeg om weer te winnen. De service was erg zwak, veel te veel DF en veel te veel breaks tegen voor zijn doen. Als 'ie wel had gewonnen zeker een easy 2-0 Fed.quote:
Technisch heb je gelijk! jij bent de kenner !quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, het niveau was gewoon niet goed genoeg om weer te winnen. De service was erg zwak, veel te veel DF en veel te veel breaks tegen voor zijn doen. Als 'ie wel had gewonnen zeker een easy 2-0 Fed.
Ik moest spontaan aan deze foto van Mardy denkenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:59 schreef kleinzusje het volgende:
gladde Vis
ik ookquote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik moest spontaan aan deze foto van Mardy denken![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het daar net zo'n snackbarmedewerker.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik moest spontaan aan deze foto van Mardy denken![]()
[ afbeelding ]
Sterkte,quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:07 schreef TheGeneral het volgende:
Zo, ben weer terug.
Na eergisteren met buikpijn naar de dokter te zijn gegaan om wat medicijnen ertegen te krijgen, werd ik dezelfde dag opgenomen in het ziekenhuis en diezelfde avond geopereerd aan een blindedarm ontsteking...
Nog wat last ervan maar weer fit genoeg!
quote:
Dank!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:12 schreef qonmann het volgende:
[..]
Sterkte,![]()
zie je naam wel eens opduiken in de tennistopics
blindedarm kan plotseling komen ..goed herstelquote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:13 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
[..]
Dank!
Was ff een verrassing ja
Mijn naam wil hier nog wel eens langskomen ja.
Ik volg eigenlijk alles wel. Maar een vrouwenpartij moet altijd wijken voor een mannenpartij.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:20 schreef qonmann het volgende:
[..]
blindedarm kan plotseling komen ..goed herstel
dames tennis heeft je intersse toch ook ? .
daar post ik nog wel eens een plaatje over
Wat vervelend, maar fijn dat je alweer zo goed als hersteld bent.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:07 schreef TheGeneral het volgende:
Zo, ben weer terug.
Na eergisteren met buikpijn naar de dokter te zijn gegaan om wat medicijnen ertegen te krijgen, werd ik dezelfde dag opgenomen in het ziekenhuis en diezelfde avond geopereerd aan een blindedarm ontsteking...
Nog wat last ervan maar weer fit genoeg!
Helemaal mee eens.quote:
Ik heb er zin in.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:05 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
21.00 Nadal - Djokovic.
Niet voor 23.00 Federer - Fish.
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:05 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
21.00 Nadal - Djokovic.
Niet voor 23.00 Federer - Fish.
Vervelend voor je dat Nalbandian eruit ligt.quote:
Ik zie Nalbandian liever een GS-finale van Federer winnen (bv. Roland Garros) dan een Masters Series-toernooiquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vervelend voor je dat Nalbandian eruit ligt.Ik had hem graag weer tegen Federer gezien. Maar wie weet gebeurt dat nog vaak genoeg in 2008.
Ja, dat dan weer niet hea.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:13 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik zie Nalbandian liever een GS-finale van Federer winnen (bv. Roland Garros) dan een Masters Series-toernooi
Welke stream gebruik jij ? Die van mij loopt een minuut of zo achter.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:30 schreef TheGeneral het volgende:
Rebreak Djokovic.
2-2.
Tot nu toe beide breaks door fouten van de serveerders.
Betfair.com.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:31 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Welke stream gebruik jij ? Die van mij loopt een minuut of zo achter.
Dat wordt de "play of the week"quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:32 schreef TheGeneral het volgende:![]()
Djokovic laat middenin een rally zijn racket vallen.... Moet tijdens de rally dus dat ding oppakken en doorspelen. En het punt winnen
Zal wel niet ben ik bang. De eerste Play of the Week van dit jaar vond ik mooi. Maar verder vond ik ze voor het merendeel niet zo heel bijzonder. Dan heb ik zoiets van volgens mij zijn er veel mooiere punten gespeeld.quote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:54 schreef jojomen4 het volgende:
Deze set gaat Nadal nog pakken denk ik.
Ik denk het niet hoor, het is toch wel duidelijk dat Djokovic daar op dit moment een grotere bedreiging voor isquote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:06 schreef TheGeneral het volgende:
Voor Federer zijn nummer 1 positie is het beter als Nadal verliest.
Vamos Djoko dan maar.
Maar wel een 3 setter graag
Misschien zag Djoko dat de bal in was, Nadal had hem al bijna gechallenged. Dus dat "geven" vind ik wel wat overdreven.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:07 schreef TheGeneral het volgende:
Netjes, Djoko geeft Nadal het punt.
Ja, da's waar. Vamos Djoko inderdaad.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:06 schreef TheGeneral het volgende:
Voor Federer zijn nummer 1 positie is het beter als Nadal verliest.
Vamos Djoko dan maar.
Oh ja, zit ook wat in. Vamos Rafa dan maar.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik denk het niet hoor, het is toch wel duidelijk dat Djokovic daar op dit moment een grotere bedreiging voor is
Nee hoor. Zolang Rafa 2 staat is hij een grotere bedreiging. En Federer moet gewoon morgen winnen, dan loopt Djoko ook geen punten in.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik denk het niet hoor, het is toch wel duidelijk dat Djokovic daar op dit moment een grotere bedreiging voor is
Nja, vamos Djoko dan. En daar blijf ik dan bij.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:27 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nee hoor. Zolang Rafa 2 staat is hij een grotere bedreiging. En Federer moet gewoon morgen winnen, dan loopt Djoko ook geen punten in.
Nadal heeft tot en met Wimbledon alleen maar te verdedigen zo'n beetje, Djokovic kan daar nog pakken, staat beter te spelen en heeft dit jaar al veel meer punten gepakt dan Nadal. Als Federer hem nu nog aan Nadal afgeeft dan is het aan Federer zelf te wijten en is het volledig terecht.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:27 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nee hoor. Zolang Rafa 2 staat is hij een grotere bedreiging. En Federer moet gewoon morgen winnen, dan loopt Djoko ook geen punten in.
Ach, we zien het allemaal wel. Ik ben voor beide niet echt bang.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nadal heeft tot en met Wimbledon alleen maar te verdedigen zo'n beetje, Djokovic kan daar nog pakken, staat beter te spelen en heeft dit jaar al veel meer punten gepakt dan Nadal. Als Federer hem nu nog aan Nadal afgeeft dan is het aan Federer zelf te wijten en is het volledig terecht.
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:41 schreef TheGeneral het volgende:
edit
Moet kunnen.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:42 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nee, ik klikte per ongeluk te vroeg.
Nog een kwartiertje.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:44 schreef TheGeneral het volgende:
Hoppa. Kom maar Federer.
Klopt, als hij hem verliest heeft hij het aan zichzelf te wijten. Djokovic haalt hier zeker niet het niveau van op de AO, terwijl Federer daar juist zijn slechtste spel van de afgelopen jaren speelde. Het is wel schrikbarend dat Djokovic en Nadal zo 'gemakkelijk' door het toernooi heen lopen ondanks dat ze zelf niet hun topniveau halen (al speelde Djokovic de eerste twee rondes wel erg goed).quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:34 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ach, we zien het allemaal wel. Ik ben voor beide niet echt bang.
Misschien maakt ie er daarom maar een driesetter van vandaagquote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:11 schreef TheGeneral het volgende:
Ik vind het trouwens wel vervelend dat Haas zich terugtrok. Hij heeft de wedstrijden nu nodig.
Ja, inderdaad. Redt Federer het nog denk je?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:51 schreef TheGeneral het volgende:
Federer en Nadal spelen allebei belabberd vandaag.
Daar gaan onze leuke wedstrijden.
Nou, wordt wel erg moeilijk.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Redt Federer het nog denk je?
Ja, inderdaad. Fish speelt geweldig. Ik verwachtte dat ook wel een beetje, na zijn uitspraken waaruit zijn zelfvertrouwen blijkt. Niet dat ik verwachtte dat dit zou gebeuren - absoluut niet - maar wel bijvoorbeeld een 7-6, 7-5 voor Federer.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:59 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nou, wordt wel erg moeilijk.
Fish speelt ook wel erg goed zeg.
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 23 maart 2008 00:05 schreef borisz het volgende:
Federer bereidt zich alvast voor op de partij tegen god.
Het kan nog te wijten zijn aan gebrek aan wedstrijdritme. En dit is natuurlijk wel een wedstrijd waarin alles bij Fish lukt.quote:Op zondag 23 maart 2008 00:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Federer moet eens flink na gaan denken hoe hij verder moet gaan, dit kan zo niet langer.
Okee.quote:
En dan stopt Federer ermee?quote:Op zondag 23 maart 2008 00:10 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
Over een paar maanden een exhibition match tussen Fed en Martin verkerk
*5-2 30-0 Fish.quote:Op zondag 23 maart 2008 00:10 schreef TubewayDigital het volgende:
de stand is ?
6-3, 5*-2 Fish serveert voor de partijquote:Op zondag 23 maart 2008 00:10 schreef TubewayDigital het volgende:
de stand is ?
40-0 nu, 3 matchpoints.quote:
Fish 34...quote:Op zondag 23 maart 2008 00:17 schreef borisz het volgende:
Federer had maar een eerste servicepercentage van 55%
ja okequote:
Maar Djokovic heeft al 1600 punten dit jaar als hij morgen wint, Federer pas een kleine 700.quote:Op zondag 23 maart 2008 00:23 schreef TheGeneral het volgende:
Voordeel is dat Federer weer 845 punten los is van de nummer 2. En dat kan verder oplopen als hij een beetje presteert in Miami.
Ik ook niet. Die zat zeker weer bij McDonald's.quote:Op zondag 23 maart 2008 01:07 schreef wimderon het volgende:
Heeft iemand Mirka trouwens op de tribune zien zitten? Ik niet
Rond de 9..quote:Op zondag 23 maart 2008 10:18 schreef Federer-fan het volgende:
Weet iemand wat de backodds van Fish tegen Federer waren toen de wedstrijd op het punt stond om te beginnen?
quote:
Hij heeft aangegeven dat dit zo'n dag was waarop bij de tegenstander veel, zo niet alles lukte en zijn eigen spel niet liep. Hij was verbaasd dat dat de afgelopen vijf jaar niet vaker gebeurd is.quote:Op zondag 23 maart 2008 10:30 schreef Federer-fan het volgende:
Droevig verhaaltje op de site van Federer: http://www.rogerfederer.c(...)ail.cfm?uNewsID=702.
Heeft iemand al quotes van Federer over zijn conditie? Ik heb alleen dit gevonden op de officiële site van het toernooi:
“The guy has been top 20 before, and he's had big matches before,” said Federer, who has yet to reach a final this season. “Should have won Cincinnati a few years back beating Andy before he became No. 1. We know how good Mardy can be. Let's not talk about 98 in the world. We know he's way better than that.”
Dat ben ik geloof ik wel met je eens. Maar dat kan nog best lang duren. Federer zit dan wel een een relatieve dip (relatief, want hij stond wel in de halve finale van de AO en hier stond hij in de halve finale dus zo slecht is het allemaal niet), maar ik hoop dat hij zijn vorm weer terugkrijgt.quote:Op zondag 23 maart 2008 10:45 schreef Wopper1 het volgende:
Het lijkt een kwestie van tijd te worden dat Djokovic het stokje van Roger overneemt.
Ik zag net op NOS-teletekst dat Federer zei dat hij blij is met zijn halvefinaleplaats omdat bij Fish gewoon alles lukt en dat dat soort dingen gewoon gebeurt. Dat vond ik wel reëel.quote:Gelukkig kwam gelijk de samenvatting van Fish-Federer, maar Federer liet ook niet echt blijken dat die er heel erg mee zat ofzo. Totaal geen uitstraling die je van een nummer 1 mag verwachten.
Volgens mij de tweede keer dat je dit zegtquote:Op zondag 23 maart 2008 11:46 schreef Federer-fan het volgende:
(relatief, want hij stond wel in de finale van de AO
Wat je in die laatste alinea zegt, is ook wel waar. Alleen sloeg Fish natuurlijk wel de ene winner na de andere en waren de 2e services van Fish ook niet slecht.quote:Op zondag 23 maart 2008 10:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij heeft aangegeven dat dit zo'n dag was waarop bij de tegenstander veel, zo niet alles lukte en zijn eigen spel niet liep. Hij was verbaasd dat dat de afgelopen vijf jaar niet vaker gebeurd is.
Maar ja, dat zijn eigenlijk gewoon de standaarddingen. Waar het eigenlijk op neerkomt is dat hij futloos op de baan stond, enorm passief speelde, Fish die in de 30% serveerde amper pijn kon doen en zelf continu in de problemen was. Dit lag echt niet alleen aan Fish. Dit was echt veel slechter dan zijn eerdere nederlagen van dit en vorig jaar.
Ja, inderdaad de tweede keer.quote:Op zondag 23 maart 2008 11:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgens mij de tweede keer dat je dit zegt, SF.
Als je na set 1 ziet dat Fish alles met zijn forehand raakt dan ga je toch je spel veranderen? Federer bleef alles maar half court terugslaan, en met die 2e service werd ook zeer weinig gedaan.quote:Op zondag 23 maart 2008 11:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik zag net op NOS-teletekst dat Federer zei dat hij blij is met zijn halvefinaleplaats omdat bij Fish gewoon alles lukt en dat dat soort dingen gewoon gebeurt. Dat vond ik wel reëel.
Dat zijn wel goeie opmerkingen ja. Siemerink zei gisteravond ook dat Federer niet echt een plan leek te hebben. Weet niet of het door zijn gebrek aan wedstrijdritme komt, maar Federer weet toch hoe je moet tennissen?quote:Op zondag 23 maart 2008 11:52 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Als je na set 1 ziet dat Fish alles met zijn forehand raakt dan ga je toch je spel veranderen? Federer bleef alles maar half court terugslaan, en met die 2e service werd ook zeer weinig gedaan.
Backhand langs de lijn heb ik niet gezien, maar hij bleef het maar proberen. Ik had het gevoel dat Roger totaal geen plan oid had om Fish te bestrijden.
Mardy stond geweldig te spelen maar mede dankzij Federer zelf.
Voor wie ben jij? Ik ben voor Fish.quote:Op zondag 23 maart 2008 12:10 schreef kleinzusje het volgende:
Dammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmn !!!
Finale Djoko- Fish WTF![]()
[ afbeelding ]
Nadal
Voor niemandquote:Op zondag 23 maart 2008 12:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Voor wie ben jij? Ik ben voor Fish.
Oh, sorry. Ik hoop dat jouw favorieten allemaal goed spelen in Miami.quote:
Ja, ik had het liefst Federer-Nadal gehad. Maar nu ben ik voor Fish, omdat ik heb echt sympathiek vind en ik het hem gun.quote:Op zondag 23 maart 2008 12:40 schreef kleinzusje het volgende:
Zowel Djoko als Fish hebben alle 2 goed gespeeld ( Nadal + Fed slecht) en terecht gewonnen.
Tis super voor Fish![]()
Maar ik baal gewoon, had op een andere finale gehoopt. En ik wil niet dat Djoko Nadal ( of zelfs Fed) voorbij gaat.
Dus, voor Fish
Wat verwacht je, dat Djoko makkelijk wint?quote:Op zondag 23 maart 2008 14:50 schreef erkel het volgende:
Hm ik verwacht geen spectaculaire finale, dus ook weinig zin om 'm te gaan kijken.
had ook meer van Kuznetzova verwacht, meestal is ze stabielerquote:Op zondag 23 maart 2008 21:35 schreef kevin_ het volgende:
Goed gespeeld zeg. Kutz. maakte ook wel erg veel fouten, maarja erg verdiend.
quote:
Tegenwoordig alleen nog tegen Federerquote:Op zondag 23 maart 2008 22:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Met zo'n slecht eerste servicepercentage kom je er niet.
Inkopperquote:Op zondag 23 maart 2008 22:35 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Tegenwoordig alleen nog tegen Federer![]()
.
Ja, ik zoek hem ook.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:51 schreef TheGeneral het volgende:
Waar is de forehand van Fish die we tegen Federer zagen?
Waarom valt hij niet gewoon steeds aan? In de rally wint hij het niet lijkt me.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Fish is in de rally kansloos, hij probeert maar wat.
Ja, ik hoorde het ook.quote:Op zondag 23 maart 2008 23:16 schreef Wopper1 het volgende:
Kristie Boogert denkt toch niet echt dat Fish 198 staat?
quote:Op zondag 23 maart 2008 23:39 schreef TheGeneral het volgende:
Het lukt hem wel.
2-6 7-5.
Oftewel, 2e set Fish.
Ja, da's helaas wel knap.quote:
Ja, jammer. Cru voor Fish. Ik hoorde net dat hij 1 keer eerder in de finale van een AMS heeft gestaan en na 2 matchpoints te hebben gehad verloor van Roddick.quote:Op zondag 23 maart 2008 23:54 schreef Wopper1 het volgende:
3-0*
Volgens mij is het zo goed als klaar.
Dat had ik idd verwacht, alleen staan ze toch de 3e set te spelenquote:Op zondag 23 maart 2008 15:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat verwacht je, dat Djoko makkelijk wint?
quote:Op maandag 24 maart 2008 00:01 schreef erkel het volgende:
[..]
Dat had ik idd verwacht, alleen staan ze toch de 3e set te spelen![]()
Toch de streams maar ff aanzetten.
Ja, Baghdatis noemde een keer iedereen behalve zijn vriendin, die wel pal naast de mensen stond die hij bedankte (familie, coach, trainer).quote:Op maandag 24 maart 2008 09:08 schreef jojomen4 het volgende:
Soms vergeet je dat. De winnaar van het ABN dit jaar noemde de verliezend finalist ook niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |