Misschien dat Eurosport zometeen nog Jankovic-Davenport uitzendt, maar verder wordt het diep nachtwerk ja.quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat was het ook voor vandaag dus, jammer. Of zit ik mis?
Ik hoop dat Jankovic even orde op zaken stelt met Lindsayquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:33 schreef Ambrosius het volgende:
Davenport-Jankovic dus live op Eurosport, toch nog maar even aanzetten. Kan best een leuke match worden.
Nadal speelt vanavond helemaal niet; dat is pas morgen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 08:19 schreef jojomen4 het volgende:
Mooi dat Rafa weer gewonnen heeft. Hoop dat die het nu iig tot de finale vol kan houden. Vanavond zal ik maar wakker blijven om z`n pot te zien.
Een paar posts hierboven staat het tijdschemaquote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:25 schreef TubewayDigital het volgende:
waar en hoe laat op TV vanavond? Wil graag kijken
Halve finales zijn allebei morgen, finale zondag.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:00 schreef hayrabet het volgende:
een vraagje? wanneer is de finale? morgen speelt nadal en djokovic dus nalbandian/fish fed/haas niet.
dus speelt zondag hv fed/haas/ - nal/fish en wanneer de finale?
Wie zegt dat de tweede SF niet morgen is?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:00 schreef hayrabet het volgende:
een vraagje? wanneer is de finale? morgen speelt nadal en djokovic dus nalbandian/fish fed/haas niet.
dus speelt zondag hv fed/haas/ - nal/fish en wanneer de finale?
Wordt een mooie sport zondag met de 2 toppers in Engeland en daarna de tennis finale.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wie zegt dat de tweede SF niet morgen is?
De finales (mannen en vrouwen) zijn allebei zondag vanaf 20.00 NL tijd volgens de website van het toernooi.
Veel plezier tim! Wel Valladolid hard toejuichen he!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:52 schreef Tim86 het volgende:
Na vandaag is het afgelopen voor mij wat dit toernooi betreft..dan zit ik lekker t/m maandag in Barcelona
Oké, irritant, helemaal als je het wilt opnemen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:59 schreef Ambrosius het volgende:
@ FedererFan: niet, dat schema van Sport 1 is er niet, ze zeggen ook altijd "op Sport 1 Extra", zelf maar uitzoeken welk kanaal.
TOP !!!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:52 schreef Tim86 het volgende:
Na vandaag is het afgelopen voor mij wat dit toernooi betreft..dan zit ik lekker t/m maandag in Barcelona
En eerst nog Federer-Haas.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:39 schreef hayrabet het volgende:
ik begrijp het, heb nu al zin in nalbandian federer. eerst nog nalbandian - fish
![]()
Misschien kun je het via bet365.com proberen. Ik zag dat Haase tegen Tipsarevic speelt. Maar in welk toernooi is dat?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:47 schreef kevin_ het volgende:
Is Haase nog ergens te volgen?
BMW Tennis Champ (Challenger)quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Misschien kun je het via bet365.com proberen. Ik zag dat Haase tegen Tipsarevic speelt. Maar in welk toernooi is dat?
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:36 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb net een account geopend op bet365.com. Heel simpel.
Gewoon naar bet365.com, gratis account aanmaken, en dan de wedstrijd kiezen die je wilt zien.
Ben nu naar Nalbandian- Fish aan het kijken.
Het enige wat ik niet weet, is hoe ik het beeld groter kan krijgen. Het is wel te doen, maar geen full screen. Weet iemand van jullie hoe dat moet?
Ik mis volgens mij watquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:56 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Moppie, hier kan je dat beter vragen![]()
[Tennis] ATP Masters + WTA Indian Wells #3
Dit is het ATP master topic, mijn linkje is het ATP topic !!!quote:
Ach soquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:06 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dit is het ATP master topic, mijn linkje is het ATP topic !!!
Daar kun je alles over iedereen vragen, snap je ?
Ps. Vragen over vrouwen zijn daar verboden
Blijkbaar wel, ik heb opgegeven dat ik uit de Nederlandse Antillen kom.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Dat kan toch niet van uit Nederland ????
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:03 schreef kleinzusje het volgende:
Nalby laat je niet breken door die lelijke goudvis
Thanks, waar lees je dat? Op Wimbledon vond ik het jammer; nu ben ik er blij mee. Kan ik tenminste op tijd naar bed.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:24 schreef Ambrosius het volgende:
Haas heeft zich teruggetrokken.
Net als op Wimbledon voor z'n wedstrijd tegen Federer.
Kapt hij ermee?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:24 schreef Ambrosius het volgende:
Haas heeft zich teruggetrokken.
Net als op Wimbledon voor z'n wedstrijd tegen Federer.
Betfair forum.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Thanks, waar lees je dat? Op Wimbledon vond ik het jammer; nu ben ik er blij mee. Kan ik tenminste op tijd naar bed.
Waar de neuk heb jij het over? Toch niet over Haase hè. Dit is het Masters topic en sinds wanneer speelt hij in de QF tegen Federerquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:29 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Kapt hij ermee?
Hij speelt nog gewoon de 3e set hoor.
Coverage delayed.
Doe is normaal, maar je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waar de neuk heb jij het over? Toch niet over Haase hè. Dit is het Masters topic en sinds wanneer speelt hij in de QF tegen Federer?
quote:
Gewoon op de toernooisite: http://www.pacificlifeopen.com/1/news/newsarticle_807.aspquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:53 schreef Federer-fan het volgende:
Is er al een officiële bevestiging dat Haas zich heeft teruggetrokken? Op internet zie ik verder nog niets.
Oké, bedankt, ik had gekeken maar had het nog niet gevonden. Klopt het dat dit voor Federer niet telt als overwinning maar dat hij wel gewoon de punten krijgen voor de wereldranglijst voor het bereiken van de halve finale?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gewoon op de toernooisite: http://www.pacificlifeopen.com/1/news/newsarticle_807.asp
Nalby ligt eruit.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:05 schreef kleinzusje het volgende:
TB
Nalby wat doe je![]()
Geef het niet weg nu !!!!
onzin !!!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:11 schreef Ambrosius het volgende:
Bandy moest er ook wel een keer uit na 2 ontsnappingen.
Nee, het niveau was gewoon niet goed genoeg om weer te winnen. De service was erg zwak, veel te veel DF en veel te veel breaks tegen voor zijn doen. Als 'ie wel had gewonnen zeker een easy 2-0 Fed.quote:
Technisch heb je gelijk! jij bent de kenner !quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, het niveau was gewoon niet goed genoeg om weer te winnen. De service was erg zwak, veel te veel DF en veel te veel breaks tegen voor zijn doen. Als 'ie wel had gewonnen zeker een easy 2-0 Fed.
Ik moest spontaan aan deze foto van Mardy denkenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:59 schreef kleinzusje het volgende:
gladde Vis
ik ookquote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik moest spontaan aan deze foto van Mardy denken![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het daar net zo'n snackbarmedewerker.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik moest spontaan aan deze foto van Mardy denken![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |