Dit is het ATP master topic, mijn linkje is het ATP topic !!!quote:
Ach soquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:06 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dit is het ATP master topic, mijn linkje is het ATP topic !!!
Daar kun je alles over iedereen vragen, snap je ?
Ps. Vragen over vrouwen zijn daar verboden
Blijkbaar wel, ik heb opgegeven dat ik uit de Nederlandse Antillen kom.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Dat kan toch niet van uit Nederland ????
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:03 schreef kleinzusje het volgende:
Nalby laat je niet breken door die lelijke goudvis
Thanks, waar lees je dat? Op Wimbledon vond ik het jammer; nu ben ik er blij mee. Kan ik tenminste op tijd naar bed.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:24 schreef Ambrosius het volgende:
Haas heeft zich teruggetrokken.
Net als op Wimbledon voor z'n wedstrijd tegen Federer.
Kapt hij ermee?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:24 schreef Ambrosius het volgende:
Haas heeft zich teruggetrokken.
Net als op Wimbledon voor z'n wedstrijd tegen Federer.
Betfair forum.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Thanks, waar lees je dat? Op Wimbledon vond ik het jammer; nu ben ik er blij mee. Kan ik tenminste op tijd naar bed.
Waar de neuk heb jij het over? Toch niet over Haase hè. Dit is het Masters topic en sinds wanneer speelt hij in de QF tegen Federerquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:29 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Kapt hij ermee?
Hij speelt nog gewoon de 3e set hoor.
Coverage delayed.
Doe is normaal, maar je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waar de neuk heb jij het over? Toch niet over Haase hè. Dit is het Masters topic en sinds wanneer speelt hij in de QF tegen Federer?
quote:
Gewoon op de toernooisite: http://www.pacificlifeopen.com/1/news/newsarticle_807.aspquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:53 schreef Federer-fan het volgende:
Is er al een officiële bevestiging dat Haas zich heeft teruggetrokken? Op internet zie ik verder nog niets.
Oké, bedankt, ik had gekeken maar had het nog niet gevonden. Klopt het dat dit voor Federer niet telt als overwinning maar dat hij wel gewoon de punten krijgen voor de wereldranglijst voor het bereiken van de halve finale?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gewoon op de toernooisite: http://www.pacificlifeopen.com/1/news/newsarticle_807.asp
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |