quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:41 schreef TheGeneral het volgende:
edit
Moet kunnen.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:42 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nee, ik klikte per ongeluk te vroeg.
Nog een kwartiertje.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:44 schreef TheGeneral het volgende:
Hoppa. Kom maar Federer.
Klopt, als hij hem verliest heeft hij het aan zichzelf te wijten. Djokovic haalt hier zeker niet het niveau van op de AO, terwijl Federer daar juist zijn slechtste spel van de afgelopen jaren speelde. Het is wel schrikbarend dat Djokovic en Nadal zo 'gemakkelijk' door het toernooi heen lopen ondanks dat ze zelf niet hun topniveau halen (al speelde Djokovic de eerste twee rondes wel erg goed).quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:34 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ach, we zien het allemaal wel. Ik ben voor beide niet echt bang.
Misschien maakt ie er daarom maar een driesetter van vandaagquote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:11 schreef TheGeneral het volgende:
Ik vind het trouwens wel vervelend dat Haas zich terugtrok. Hij heeft de wedstrijden nu nodig.
Ja, inderdaad. Redt Federer het nog denk je?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:51 schreef TheGeneral het volgende:
Federer en Nadal spelen allebei belabberd vandaag.
Daar gaan onze leuke wedstrijden.
Nou, wordt wel erg moeilijk.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Redt Federer het nog denk je?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |