Sterkte,quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:07 schreef TheGeneral het volgende:
Zo, ben weer terug.
Na eergisteren met buikpijn naar de dokter te zijn gegaan om wat medicijnen ertegen te krijgen, werd ik dezelfde dag opgenomen in het ziekenhuis en diezelfde avond geopereerd aan een blindedarm ontsteking...
Nog wat last ervan maar weer fit genoeg!
quote:
Dank!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:12 schreef qonmann het volgende:
[..]
Sterkte,![]()
zie je naam wel eens opduiken in de tennistopics
blindedarm kan plotseling komen ..goed herstelquote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:13 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
[..]
Dank!
Was ff een verrassing ja
Mijn naam wil hier nog wel eens langskomen ja.
Ik volg eigenlijk alles wel. Maar een vrouwenpartij moet altijd wijken voor een mannenpartij.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:20 schreef qonmann het volgende:
[..]
blindedarm kan plotseling komen ..goed herstel
dames tennis heeft je intersse toch ook ? .
daar post ik nog wel eens een plaatje over
Wat vervelend, maar fijn dat je alweer zo goed als hersteld bent.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:07 schreef TheGeneral het volgende:
Zo, ben weer terug.
Na eergisteren met buikpijn naar de dokter te zijn gegaan om wat medicijnen ertegen te krijgen, werd ik dezelfde dag opgenomen in het ziekenhuis en diezelfde avond geopereerd aan een blindedarm ontsteking...
Nog wat last ervan maar weer fit genoeg!
Helemaal mee eens.quote:
Ik heb er zin in.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:05 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
21.00 Nadal - Djokovic.
Niet voor 23.00 Federer - Fish.
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:05 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
21.00 Nadal - Djokovic.
Niet voor 23.00 Federer - Fish.
Vervelend voor je dat Nalbandian eruit ligt.quote:
Ik zie Nalbandian liever een GS-finale van Federer winnen (bv. Roland Garros) dan een Masters Series-toernooiquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vervelend voor je dat Nalbandian eruit ligt.Ik had hem graag weer tegen Federer gezien. Maar wie weet gebeurt dat nog vaak genoeg in 2008.
Ja, dat dan weer niet hea.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:13 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik zie Nalbandian liever een GS-finale van Federer winnen (bv. Roland Garros) dan een Masters Series-toernooi
Welke stream gebruik jij ? Die van mij loopt een minuut of zo achter.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:30 schreef TheGeneral het volgende:
Rebreak Djokovic.
2-2.
Tot nu toe beide breaks door fouten van de serveerders.
Betfair.com.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:31 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Welke stream gebruik jij ? Die van mij loopt een minuut of zo achter.
Dat wordt de "play of the week"quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:32 schreef TheGeneral het volgende:![]()
Djokovic laat middenin een rally zijn racket vallen.... Moet tijdens de rally dus dat ding oppakken en doorspelen. En het punt winnen
Zal wel niet ben ik bang. De eerste Play of the Week van dit jaar vond ik mooi. Maar verder vond ik ze voor het merendeel niet zo heel bijzonder. Dan heb ik zoiets van volgens mij zijn er veel mooiere punten gespeeld.quote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:54 schreef jojomen4 het volgende:
Deze set gaat Nadal nog pakken denk ik.
Ik denk het niet hoor, het is toch wel duidelijk dat Djokovic daar op dit moment een grotere bedreiging voor isquote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:06 schreef TheGeneral het volgende:
Voor Federer zijn nummer 1 positie is het beter als Nadal verliest.
Vamos Djoko dan maar.
Maar wel een 3 setter graag
Misschien zag Djoko dat de bal in was, Nadal had hem al bijna gechallenged. Dus dat "geven" vind ik wel wat overdreven.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:07 schreef TheGeneral het volgende:
Netjes, Djoko geeft Nadal het punt.
Ja, da's waar. Vamos Djoko inderdaad.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:06 schreef TheGeneral het volgende:
Voor Federer zijn nummer 1 positie is het beter als Nadal verliest.
Vamos Djoko dan maar.
Oh ja, zit ook wat in. Vamos Rafa dan maar.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik denk het niet hoor, het is toch wel duidelijk dat Djokovic daar op dit moment een grotere bedreiging voor is
Nee hoor. Zolang Rafa 2 staat is hij een grotere bedreiging. En Federer moet gewoon morgen winnen, dan loopt Djoko ook geen punten in.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik denk het niet hoor, het is toch wel duidelijk dat Djokovic daar op dit moment een grotere bedreiging voor is
Nja, vamos Djoko dan. En daar blijf ik dan bij.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:27 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nee hoor. Zolang Rafa 2 staat is hij een grotere bedreiging. En Federer moet gewoon morgen winnen, dan loopt Djoko ook geen punten in.
Nadal heeft tot en met Wimbledon alleen maar te verdedigen zo'n beetje, Djokovic kan daar nog pakken, staat beter te spelen en heeft dit jaar al veel meer punten gepakt dan Nadal. Als Federer hem nu nog aan Nadal afgeeft dan is het aan Federer zelf te wijten en is het volledig terecht.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:27 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nee hoor. Zolang Rafa 2 staat is hij een grotere bedreiging. En Federer moet gewoon morgen winnen, dan loopt Djoko ook geen punten in.
Ach, we zien het allemaal wel. Ik ben voor beide niet echt bang.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nadal heeft tot en met Wimbledon alleen maar te verdedigen zo'n beetje, Djokovic kan daar nog pakken, staat beter te spelen en heeft dit jaar al veel meer punten gepakt dan Nadal. Als Federer hem nu nog aan Nadal afgeeft dan is het aan Federer zelf te wijten en is het volledig terecht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |