ja okequote:
Maar Djokovic heeft al 1600 punten dit jaar als hij morgen wint, Federer pas een kleine 700.quote:Op zondag 23 maart 2008 00:23 schreef TheGeneral het volgende:
Voordeel is dat Federer weer 845 punten los is van de nummer 2. En dat kan verder oplopen als hij een beetje presteert in Miami.
Ik ook niet. Die zat zeker weer bij McDonald's.quote:Op zondag 23 maart 2008 01:07 schreef wimderon het volgende:
Heeft iemand Mirka trouwens op de tribune zien zitten? Ik niet
Rond de 9..quote:Op zondag 23 maart 2008 10:18 schreef Federer-fan het volgende:
Weet iemand wat de backodds van Fish tegen Federer waren toen de wedstrijd op het punt stond om te beginnen?
quote:
Hij heeft aangegeven dat dit zo'n dag was waarop bij de tegenstander veel, zo niet alles lukte en zijn eigen spel niet liep. Hij was verbaasd dat dat de afgelopen vijf jaar niet vaker gebeurd is.quote:Op zondag 23 maart 2008 10:30 schreef Federer-fan het volgende:
Droevig verhaaltje op de site van Federer: http://www.rogerfederer.c(...)ail.cfm?uNewsID=702.
Heeft iemand al quotes van Federer over zijn conditie? Ik heb alleen dit gevonden op de officiële site van het toernooi:
“The guy has been top 20 before, and he's had big matches before,” said Federer, who has yet to reach a final this season. “Should have won Cincinnati a few years back beating Andy before he became No. 1. We know how good Mardy can be. Let's not talk about 98 in the world. We know he's way better than that.”
Dat ben ik geloof ik wel met je eens. Maar dat kan nog best lang duren. Federer zit dan wel een een relatieve dip (relatief, want hij stond wel in de halve finale van de AO en hier stond hij in de halve finale dus zo slecht is het allemaal niet), maar ik hoop dat hij zijn vorm weer terugkrijgt.quote:Op zondag 23 maart 2008 10:45 schreef Wopper1 het volgende:
Het lijkt een kwestie van tijd te worden dat Djokovic het stokje van Roger overneemt.
Ik zag net op NOS-teletekst dat Federer zei dat hij blij is met zijn halvefinaleplaats omdat bij Fish gewoon alles lukt en dat dat soort dingen gewoon gebeurt. Dat vond ik wel reëel.quote:Gelukkig kwam gelijk de samenvatting van Fish-Federer, maar Federer liet ook niet echt blijken dat die er heel erg mee zat ofzo. Totaal geen uitstraling die je van een nummer 1 mag verwachten.
Volgens mij de tweede keer dat je dit zegtquote:Op zondag 23 maart 2008 11:46 schreef Federer-fan het volgende:
(relatief, want hij stond wel in de finale van de AO
Wat je in die laatste alinea zegt, is ook wel waar. Alleen sloeg Fish natuurlijk wel de ene winner na de andere en waren de 2e services van Fish ook niet slecht.quote:Op zondag 23 maart 2008 10:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij heeft aangegeven dat dit zo'n dag was waarop bij de tegenstander veel, zo niet alles lukte en zijn eigen spel niet liep. Hij was verbaasd dat dat de afgelopen vijf jaar niet vaker gebeurd is.
Maar ja, dat zijn eigenlijk gewoon de standaarddingen. Waar het eigenlijk op neerkomt is dat hij futloos op de baan stond, enorm passief speelde, Fish die in de 30% serveerde amper pijn kon doen en zelf continu in de problemen was. Dit lag echt niet alleen aan Fish. Dit was echt veel slechter dan zijn eerdere nederlagen van dit en vorig jaar.
Ja, inderdaad de tweede keer.quote:Op zondag 23 maart 2008 11:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgens mij de tweede keer dat je dit zegt, SF.
Als je na set 1 ziet dat Fish alles met zijn forehand raakt dan ga je toch je spel veranderen? Federer bleef alles maar half court terugslaan, en met die 2e service werd ook zeer weinig gedaan.quote:Op zondag 23 maart 2008 11:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik zag net op NOS-teletekst dat Federer zei dat hij blij is met zijn halvefinaleplaats omdat bij Fish gewoon alles lukt en dat dat soort dingen gewoon gebeurt. Dat vond ik wel reëel.
Dat zijn wel goeie opmerkingen ja. Siemerink zei gisteravond ook dat Federer niet echt een plan leek te hebben. Weet niet of het door zijn gebrek aan wedstrijdritme komt, maar Federer weet toch hoe je moet tennissen?quote:Op zondag 23 maart 2008 11:52 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Als je na set 1 ziet dat Fish alles met zijn forehand raakt dan ga je toch je spel veranderen? Federer bleef alles maar half court terugslaan, en met die 2e service werd ook zeer weinig gedaan.
Backhand langs de lijn heb ik niet gezien, maar hij bleef het maar proberen. Ik had het gevoel dat Roger totaal geen plan oid had om Fish te bestrijden.
Mardy stond geweldig te spelen maar mede dankzij Federer zelf.
Voor wie ben jij? Ik ben voor Fish.quote:Op zondag 23 maart 2008 12:10 schreef kleinzusje het volgende:
Dammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmn !!!
Finale Djoko- Fish WTF![]()
[ afbeelding ]
Nadal
Voor niemandquote:Op zondag 23 maart 2008 12:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Voor wie ben jij? Ik ben voor Fish.
Oh, sorry. Ik hoop dat jouw favorieten allemaal goed spelen in Miami.quote:
Ja, ik had het liefst Federer-Nadal gehad. Maar nu ben ik voor Fish, omdat ik heb echt sympathiek vind en ik het hem gun.quote:Op zondag 23 maart 2008 12:40 schreef kleinzusje het volgende:
Zowel Djoko als Fish hebben alle 2 goed gespeeld ( Nadal + Fed slecht) en terecht gewonnen.
Tis super voor Fish![]()
Maar ik baal gewoon, had op een andere finale gehoopt. En ik wil niet dat Djoko Nadal ( of zelfs Fed) voorbij gaat.
Dus, voor Fish
Wat verwacht je, dat Djoko makkelijk wint?quote:Op zondag 23 maart 2008 14:50 schreef erkel het volgende:
Hm ik verwacht geen spectaculaire finale, dus ook weinig zin om 'm te gaan kijken.
had ook meer van Kuznetzova verwacht, meestal is ze stabielerquote:Op zondag 23 maart 2008 21:35 schreef kevin_ het volgende:
Goed gespeeld zeg. Kutz. maakte ook wel erg veel fouten, maarja erg verdiend.
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |